Deus Ex Human Revolution: Dotarcie do pokoju 404
Aktualizacja:
(1) Dotarcie do pokoju 404

Misję rozpoczynasz na dachu wieżowca i Twoim pierwszym zadaniem będzie dotarcie do pokoju, w którym powinna przebywać Eliza Cassan. Wysłuchaj krótkiej rozmowy z Pritchardem i opuść teren lądowiska dla śmigłowców.
![]() | ![]() |
Zanim zajmiesz się zadaniem dotarcia do wskazanego biura dobrze byłoby przedostać się do odgrodzonego obszaru znajdującego się na dachu wieżowca. Możesz tego dokonać na trzy sposoby. Najtrudniejsza metoda to wejście w interakcję z zamkiem elektronicznym bramki #1, który ma zabezpieczenie czwartego stopnia. Jeżeli nie chcesz bawić się w hackera, to możesz też zbadać obszar po prawej stronie, odnajdując skrzynie i wskakując na nie #2. Przeskoczenie nad siatką jest niestety możliwe tylko jeżeli dysponujesz ulepszeniem Wydłużenie skoku.
![]() | ![]() |
Ostatni wariant zakłada wejście do wieżowca i następnie do zachodniego składziku. Mógłbyś następnie z pomocą ulepszenia Przebijanie ścian zniszczyć mniej wytrzymały fragment ściany #1. Nagrodą za dotarcie do odgrodzonego obszaru byłby przede wszystkim cenny upgrade broni #2.
![]() | ![]() |
Niezależnie od tego czy dotarłeś do odgrodzonego obszaru czy zignorowałeś tę możliwość musisz wejść do wieżowca i wybrać jedyny dostępny korytarz #1, odnajdując po drodze Ebooka. Idź na zachód i następnie skręć na południe. Zejdź po schodach #2 na niższy siódmy poziom.

Otwórz drzwi prowadzące do dużego pomieszczenia stacji nadawczej (powyższy screen). W okolicy tej nie spotkasz chwilowo żadnych przeciwników, tak więc zdecydowanie warto byłoby się tu dokładniej rozejrzeć. Jest to szczególnie istotne jeżeli masz zamiar się później skradać, gdyż będziesz mógł na spokojnie opuścić ten obszar, a nie martwić omijaniem przeciwników i jednoczesnym podnoszeniem interaktywnych przedmiotów.
![]() | ![]() |
Na początek proponuję zbadać niewielkie pomieszczenie na siódmym poziomie, które jest najbardziej wysunięte na południe #1. W środku odnajdziesz między innymi niezabezpieczony terminal komputerowy #2, szufladę oraz Ebooka.
![]() | ![]() |
Wyjdź ze wspomnianego pomieszczenia i udaj się do salki konferencyjnej wysuniętej nieco bardziej na północ #1. Wewnątrz pomieszczenia natrafisz przede wszystkim na palmtopa z hasłem staxx powiązanym z loginem pkane. Pomieszczenie na wschód stąd #2 to z kolei niewielki składzik, w którym warto się jedynie zainteresować szufladą.
![]() | ![]() |
Kontynuuj eksplorację siódmego poziomu, odnajdując nowe szuflady i docierając między innymi do chwilowo zamkniętego przejścia ewakuacyjnego #1. Warto sobie zapamiętywać tego typu miejsca, bo w niedalekiej przyszłości będą to możliwe drogie ucieczki i/lub nowe miejsca do zbadania. W sumie w okolicy są trzy takie wyjścia (jedno na siódmym poziomie i dwa na szóstym poziomie). Po zbadaniu siódmego poziomu wybierz dowolne schody prowadzące na niższy szósty poziom #2.
![]() | ![]() |
Eksplorację szóstego poziomu zacznij od zbadania południowego wyjścia ewakuacyjnego, natrafiając na palmtopa #1 z kodem 8825 do serwerowni. Kolejny palmtop leży w północnej części dużej sali #2 i on z kolei zawiera hasła do komputerów trzech pracowników biura.
![]() | ![]() |
Możesz teraz przystąpić do starannego zbadania głównej części szóstego poziomu wieżowca #1. Warto w szczególności rozglądać się za szufladami, a to dlatego, że jedna z nich #2 skrywa darmowy zestaw Praxis. Oprócz tego możesz odnaleźć Ebooka i wejść w interakcję w sumie z pięcioma terminalami komputerowymi pracowników stacji. Większość komputerów jest niezabezpieczona, choć w dwóch przypadkach wymagane będzie popisanie się umiejętnościami hackerskimi lub skorzystanie z pozyskanych niedawno haseł.
![]() | ![]() |
Jeżeli uznasz, że dostatecznie zbadałeś tę lokację, to wybierz północno-zachodni korytarz prowadzący do pomieszczenia 404 #1. Po drodze warto oczywiście zatrzymywać się przy napotykanych pomieszczeniach. Pierwsze z nich ma wejście od północnej strony #2. W środku odnajdziesz szufladę i terminal komputerowy z zabezpieczeniem pierwszego stopnia. Warto też zwrócić uwagę na wejście do szybu wentylacyjnego ulokowane na ścianie, z którego będziesz mógł później skorzystać.
![]() | ![]() |
Powróć na korytarz i ruszaj na południe. Następne w kolejności jest pomieszczenie biurowe 402 #1. W środku do zbadania są szuflady oraz niezabezpieczony terminal komputerowy. Powróć na korytarz i tym razem wybierz się do pomieszczenia 403 #2. Odszukaj tu szufladę i kolejny terminal pozbawiony zabezpieczeń.
![]() | ![]() |
Zignoruj chwilowo cel swojej wędrówki (biuro 404) i wybierz się do pomieszczenia wysuniętego najbardziej na południe #1. Oprócz szuflad warto się tu zainteresować terminalem komputerowym, leżącym na biurku pistoletem obezwładniającym #2 oraz wejściem do szybu wentylacyjnego. Podobnie jak w przypadku północnego pomieszczenia, już za kilka chwil będzie to jedna z możliwych dróg ucieczki.
![]() | ![]() |
Na sam koniec udaj się do wskazywanego przez grę pomieszczenia 404 #1. Gra wyświetli w tym miejscu scenkę przerywnikową ze spotkania z Elizą Cassan #2. Po początkowej wymianie zdań okaż się, że nie rozmawiasz z prawdziwą Elizą, a jedynie z jej hologramem. To nie koniec kłopotów, bo o Twojej obecności poinformowani zostali obecni w budynku najemnicy.
Nagroda: 250 punktów doświadczenia.
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Deus Ex: Bunt Ludzkości: Poradnik do gry
- Deus Ex Human Revolution: Akt 3 - Kanada, Detroit
- Deus Ex Human Revolution: Twarzą w twarz z Elizą Cassan
- Deus Ex Human Revolution: Informacje wstępne
- Deus Ex Human Revolution: Dotarcie do pokoju 404
- Deus Ex Human Revolution: Wariant pokojowy - Wydostanie się z zasadzki
- Deus Ex Human Revolution: Wariant agresywny - Wydostanie się z zasadzki
- Deus Ex Human Revolution: Wariant pokojowy - Dotarcie do klatki schodowej na tyłach studia
- Deus Ex Human Revolution: Wariant agresywny - Dotarcie do klatki schodowej na tyłach studia
- Deus Ex Human Revolution: Wariant pokojowy - Dotarcie do kolejki linowej
- Deus Ex Human Revolution: Wariant agresywny - Dotarcie do kolejki linowej
- Deus Ex Human Revolution: Wariant pokojowy - Wezwanie kolejki linowej
- Deus Ex Human Revolution: Wariant agresywny - Wezwanie kolejki linowej
- Deus Ex Human Revolution: Wariant pokojowy - Dotarcie do głównego obszaru piwnicy
- Deus Ex Human Revolution: Wariant agresywny - Dotarcie do głównego obszaru piwnicy
- Deus Ex Human Revolution: Wariant pokojowy - Dotarcie do klatki schodowej
- Deus Ex Human Revolution: Wariant agresywny - Dotarcie do klatki schodowej
- Deus Ex Human Revolution: Zejście na najniższy poziom piwnicy
- Deus Ex Human Revolution: Wariant pokojowy - Dotarcie do pokoju 802-11
- Deus Ex Human Revolution: Wariant agresywny - Dotarcie do pokoju 802-11
- Deus Ex Human Revolution: Pokonanie Jeleny Fedorowej
- Deus Ex Human Revolution: Pokonanie Jeleny Fedorowej - zmiany w wersji rozszerzonej
- Deus Ex Human Revolution: Dotarcie na lądowisko
- Deus Ex Human Revolution: Twarzą w twarz z Elizą Cassan
- Deus Ex Human Revolution: Akt 3 - Kanada, Detroit
- Deus Ex: Bunt Ludzkości: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Nikt nie wpadł na to żeby handlarzy i takie ulepszenia broni oraz zestawy praxit umieścić na mapie, żeby łatwiej było je odnaleźć w grze, co?
Grałem na najwyższym poziomie trudności bez zabijania(nie omijając wrogów) , uruchamiania alarmów i robiąc wszystkie zadania poboczne.
W prologu trzeba omijać wrogów nie dając się wykryć, bareta da się ściągnąć około 5-7 magami z pistoletu (na łatwym poziomie trudności to około 3-4), pod warunkiem że zebrałeś wszystkie ulepszenia do niego (penetracja, dmg, tłumik i ułatwiający sprawę laser), taktyka to niewidka i uciekanie (klasyczny hit&run predatora podczas którego można władować nawet 5 strzałów w głowę zanim się odwróci).
Drugiego bosa załatwiłem minami odłamkowymi (z 10 napewno władowałem), ale też można czekać na niewidce z karabinem maszynowym (można znaleźć przed walką) i pakować w plecy.
Trzeciego to z tajfuna wziełem bo miałem prawie wszystkie umiejętności odblokowane i mi się nudziło (jak się przechodzi takim stylem gry to się narzeka na nadmiar wszystkiego)
Szkoda że kochana cenega nie spolszczyła wersji reżyserskiej :D
Gra świetna, skończyłem DC 2 razy, zdobyłem wszystkie acziki. Podstawkę również skończyłem dwa razy ale nie wszystkie acziki, na razie robię przerwę ale na pewno do niej wrócę. Spolszczyć można samemu, jest dobry przepis dostępny na stronach społeczności tego Deus Exa. Jest kilka zdań niespolszczonych ale poza tym działa bardzo dobrze.
Gram na poziomie 'Give me a challenge'. To jest poziom normalny. Mój sposób nie jest w pełni uniwersalny :) Lepiej działa jeśli ktoś wcześniej zainwestował w niewidzialność. Rzecz jasna jeśli ktoś chciałby w nią inwestować tylko dla pojedynku z bossem - wtedy to byłoby bez sensu. Jednak to przecież oczywiste. Ot, po prostu skoro uznałem niewidzialność za przydatną zainwestowałem w nią, a później wykorzystałem tę umiejętność do walki z bossem. Oczywiście można i bez niewidzialności skorzystać z mojej taktyki, z niewidzialnością jednak jest bezpieczniej. Moim zdaniem 'pomysł z beczkami' jest dobry, na pewno uniwersalny. Co by była jasność - gdybym miał komuś poradzić najprostszy sposób to pewnie byłoby to ogłuszenie wroga (czymkolwiek : EMP, Stun Gun, pojemnik z gazem... to co jest pod ręką ) a później rzucanie wybuchającymi beczkami. Po prostu nie widzi mi się to aby mój pomysł był zły skoro okazał się skuteczny, w dodatku pozwolił mi na szybkie pokonanie wroga. To tylko inna droga do osiągnięcia celu. Że może bardziej 'kręta' ? No cóż, każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada. Zarówno w moim jak i innych sposobach został wykorzystany element dezorientacji i ogłuszenia wroga. W moim przypadku wróg nawet gdy na chwilkę się ocknął wciąż nie wiedział gdzie jestem. :)
Faustic --> Na jakim poziomie trudnosci grales? I jesli twoj sposob wymaga wykupienia niewidzialnosci, to nie jest zbyt dobry, ja skonczylem gre sposobem skradankowym nie inwestujac w nia ani punktu.
Imho najprosciej Barretta mozna pokonac wykorzystujac otoczenie - zaraz po rozpoczeciu walki rzucamy w niego pojemnikiem z gazem, a gdy sie zatacza, rzucamy wybuchajaca beczke, biegniemy do innego pojemnika z gazem, potem znowu beczka - trzy takie powtorzenia powinny wystarczyc, potem juz bossa mozna dobic czymkolwiek, jeden granat lub kilka strzalow z pistoletu powinno wystarczyc. Walka wygrana bez straty zdrowia i bez straty amunicji.
Natomiast pozostalych dwoch bossow-najemnikow najprosciej pokonac
Święty! Nie sądzę aby mój sposób pokonania Barreta był doskonały. W końcu ma on zarówno zalety jak i minusy. . Jest on jednak SKUTECZNY, a skuteczna taktyka nie może być beznadziejna.
Typowe "shoot him until he is dead'' jest wtedy kiedy strzelasz do bossa nie mając żadnej taktyki w oczekiwaniu że może w końcu zginie. W takim wypadku zwykle w ogóle się nie myśli tylko grzeje z czego popadnie do bossa a później się płacze bo dostało się granatem i GAME OVER.
Moja taktyka skupia się na zminimalizowaniu strat w zdrowiu ( nie straszne są nam granaty ani minigun barreta, a jego 'chwyt' można bez problemu ominąć ) jak również wykorzystaniu umiejętności ( w tym wypadku niewidzialność - wróg nie wie gdzie jesteśmy). Ważne aby być blisko bossa - celność i łatwiejsze omijanie ataków. Wbrew temu co napisałeś bossa pokonałem dosyć szybko tym sposobem. 1 granat i bodajże 2x razy Stun Gun + shotgun/combat rifle z bliska. Pokonałem go w około 2 minutki (nie jestem pewien, a tak - to nie jest 30 sekund :P )
"Bez urazy' ale opisany sposób zabicia Barretta jest beznadziejny..."
Rzeczywiście bez urazy. W końcu to nic osobistego kiedy piszesz że mój pomysł jest beznadziejny. Przecież w tej grze chodzi o to aby kombinować. Na pokonanie bossa są miliony różnych sposobów. Można wykorzystać otoczenie (beczki, gaśnice..), słabe strony przeciwnika (wolno się porusza ), bronie rozrzucone dookoła, ekwipunek, umiejętności, ulepszone bronie.....
Każdy może pokonać bossa tak jak chce i to właśnie w tej grze chodzi. Nie zmuszam nikogo do zastosowania mojej taktyki, ale stwierdzenie że jest beznadziejna ?! Z tym nie mogę się zgodzić.
Ja Barretta pokonałem rzucając mu pod nogi granat emp, a później strzelając do niego tylko pistoletem obezwładniającym 12 czy 13 razy. Biedak sie nawet ruszyć nie mógł :P
Jedyne co w Deus Ex mi sie nie podoba to zmuszanie do walk z tymi bossami, dziwie sie że nie wprowadzili możliwości dogadania sie z nimi w jakiś sposób, bądź całkowitego ominięcia ich. Jakieś przejście pare razy trudniejsze do znalezienia i odpowiednia ilość pd za to. No i może jeszcze pare misji dodatkowych.
Mam nadzieje że "The missing link" dostarczy kilku godzin dodatkowej rozgrywki, i że nie bedzie to pierwszy i ostatni dodatek do Deus Ex.
Bez urazy' ale opisany sposób zabicia Barretta jest beznadziejny. Takie "shoot him until he is dead". W ten sposób można się z nim męczyć nie wiem ile. Bardzo prosty sposób który znalazłem:
- na początku jak zaczyna się walka, rzucić mu pod nogi granat EMP lub wstrząsowy.
- boss będzie ogłuszony więc łapiemy się za stojące po prawej stronie pojemniki z gazem i rzucamy nimi w Barretta. Można też rzucić w niego gaśnicą, to też go ogłuszy. Idziemy prawą stroną i rzucamy w niego wybuchowymi beczkami. W tym czasie nie powinien nawet oddać jednego strzału.
- Wystarczą ze 4 butle/beczki a Barrett będzie tak słaby, że wystarczy raz do niego strzelić i będzie po nim (ja zabiłem go strzałem w stopę :) ). I już, boss pokonany w 30 sekund.
Mam pewien bug, z misją Matczyne Więzi. mianowicie, gdy mogę już zakończyć misję , podchodzę do matki i naciskam zakończ misję następnie pojawiają mi sie 3 zakładki, najemnicy, identyfikacja i koroner, gdy wszystkie już użyje gra się buguje tak jakby czekała na naciśnięcie następnej zakładki nie mogę wtedy otworzyć menu, czy nawet ekwipunku. Pomożecie ?? :)
Betoro, ja w Deus Ex również gram w sposób 'skradankowy' i nie miałem problemu z pokonaniem Barreta, a przynajmniej nie miałem go kiedy troszkę pogłówkowałem. Otóż to rzeczywiście można wykorzystać różnego rodzaju osłony co jest zwłaszcza wskazane dla osób pomijających umiejętności typu COMBAT, można też zbierać broń i amunicję w trakcie walki których jest naprawdę dużo na planszy ( Stun Gun, pistolet, pistolet maszynowy...., a nawet rakiety ! ). Jednak w 'ogniu walki' może nie być na to czasu. Zamiast chować się za osłonami zagrałem jak Predator. Ale po kolei...
Spodziewając się potyczki z bossem już wcześniej ogłuszyłem jednego wroga i odebrałem mu broń do której pozbierałem amunicję. Bossa zaatakowałem najpierw granatem, chowając się za pierwszą osłoną jaka była pod nosem. Poczekałem aż Barret podejdzie bliżej i ogłuszyłem go Stun Gunem. Zaraz, zaraz... ogłuszyłem ? Bronią paraliżującą ? Przecież wdł. poradnika tak nie można . Ano, jednak można. Broń paraliżująca w walce z bossem działa inaczej niż podczas normalnej gry - zatrzymuje wroga w miejscu i obezwładnia go tylko na kilka sekund. Jednak te kilka sekund wystarczy aby zmienić broń, włączyć niewidzialność i wpakować Barretowi magazynek w tyłek. Tak, dokładnie w tyłek bo warto stanąć za Barretem gdyż po ocknięciu się przez chwilę nie będzie wiedzieć gdzie podział się gracz. W ten sposób dostaje się kolejne cenne sekundy. Nie warto się przejmować baaaardzo mocnym, zabierającym bodajże pół paska zdrowia atakiem wręcz wykonywanym przez bossa. A to dlatego gdyż ma się po nim troszkę czasu na : włączenie niewidzialności, odnowienie zdrowia i energii ( pauza = menu ), zajście wroga od tyłu i wpakowanie mu kolejnego magazynku. Jeżeli ktoś łączy klasę STEALTH z COMBAT to ten sposób okaże się jeszcze bardziej skuteczny ( nie tylko niewidzialność ale zdolnoći w walce ).
Jakie są plusy takiego sposobu pokonania Barreta ? No cóż :
- omijamy zabójcze granaty
- ubijamy bossa w miarę szybko
- nie straszna nam broń bossa bo przed kulami szybciej uciekniemy okrążając Barreta z bliska niż biegnąc zza jednej osłony do drugiej
Dla jasności : Nie rozwijam w ogóle umiejętności typu COMBAT. Gram jako STEALTH. W walce z Barretem użyłem shotguna ( uwaga ! długi czas przeładowania ) , combat rifla, stun guna i frag grenade ( wybaczcie nazwy - gram w angielską wersję ).
WBREW PORADNIKOWI z GRY-ONLINE BROŃ PARALIŻUJĄCA JEST SKUTECZNA i PRZYDATNA W WALCE Z BARRETEM !!!
Powodzenia Betoro.
PS. Gra jest 'cud, miód i orzeszki'
Ech..
:)
Wszedłem tu żeby się dowiedzieć jak do cholery mam pokonać tego Barreta. Oczywiście gram skradankowo, bo jeśli w grach jest taka możliwość, to wolę grać w ten sposób. Z poradnika dowiedziałem się, że jestem frajer pompka bo nie zbierałem broni przez całą grę. Myślę sobie - pójde zobaczę, co jest w tych skrytkach. I cóż, okazuje się że mam tam dwa pistolety maszynowe i jeden kapiszonowiec, w dodatku amunicji jest tyle, że władowałem mu wszystko w łeb z małego dystansu, a facet nawet nie poczuł. Brawo Eidos Montreal. To jest właśnie etap, który z pewnością docenią wszyscy ludzie grający tak, jak ja.
HumanGhost --> Pierwszą część poradnika pisałem jeszcze przed ukończeniem gry i poznaniem szczegółów osiągnięć. Wkrótce dodamy stosowne poprawki.
Skoro cały poradnik jest napisany w dwóch możliwych wariantach - pokojowym i agresywnym to czemu prolog nie jest tak opisany? Podobno walka w prologu wyklucza aczika za pokojowe przejście całej gry.
Ja ktoś nie dorósł to potrzebuje poradnika. Dla innych nie powinno być problemem rozgryźć co tylko możliwe.
Jak zaprogramuje wieżyczkę na atak wrogów to to będzie zaliczone jako to, ze ja zabiłem? Bo ja chcę achivment - nie zabijaj nikogo podczas całej gry. Proszę o odp.
baron23233 --> Skad pomysl, ze ten poradnik jest 'darmowym plikiem', i w jaki sposob cie to krzywdzi?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
























