(1) Wariant pokojowy - Wydostanie się z terenu budowy | Deus Ex Bunt Ludzkości
Aktualizacja:
(1) Wariant pokojowy: Wydostanie się z terenu budowy
Uwaga! Wydarzenia na placu budowy mogą mieć dwa różne zakończenia. Jeżeli się postarasz, to uda Ci się uratować Malik, która uwięziona została w zestrzelonym śmigłowcu. Ostrzegam jednak, że może okazać się to bardzo trudne, zwłaszcza gdy nie planujesz przy tym nikogo zabić. Dodatkowo dobrze byłoby zaopatrzyć się w dowolną broń paraliżującą (najlepiej karabin obezwładniający), a także w granaty EMP. Jeżeli nie postarasz się lub jeżeli zignorujesz możliwość uratowania Malik, to nie przeżyje ona zmasowanego ataku sił wroga. W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest bezszelestne przedostanie się na tyły placu budowy celem dotarcia do tamtejszej windy.
![]() | ![]() |
Quest ten rozpoczniesz niedaleko miejsca katastrofy i jeżeli masz zamiar uratować Malik, to musisz się bardzo śpieszyć, gdyż jej uszkodzona maszyna latająca nie wytrzyma zbyt długiego ostrzału ze strony okolicznych przeciwników. Ruszaj na południowy-zachód, biegnąc w stronę prawego budynku #1. Po znalezieniu się wewnątrz tego budynku udaj się na południe, przeskakując nad zniszczonym murkiem i atakując stojącego w pobliżu pierwszego przeciwnika #2. Wrogów najlepiej byłoby neutralizować w walce wręcz, choć może się tu też sprawdzić broń paraliżująca (ważne jest to żeby miała ona krótki czas przeładowania i była skuteczna na niewielkim dystansie).
![]() | ![]() |
Ponownie ruszaj na południe, a następnie skręć na wschód. Postaraj się teraz zlikwidować silnie opancerzonego przeciwnika idącego w stronę zestrzelonego śmigłowca #1. Kolejny żołnierz powinien stać w pobliżu zachodniego budynku, przez który przed chwilą udało Ci się przejść #2.

Koniecznie schowaj się teraz za jedną ze ścian zachodniego budynku, a to dlatego, że dosłownie za chwilę na pole bitwy zrzucona zostanie wroga maszyna bojowa. Do jej zniszczenia najlepiej byłoby użyć granatów EMP (powyższy screen), przy czym konieczne okaże się zapewne podrzucenie dwóch lub trzech granatów.
![]() | ![]() |
Tuż po zniszczeniu maszyny bojowej pobiegnij na północ (w stronę śmigłowca Malik) i szybko rozpraw się z drugim silnie opancerzonym przeciwnikiem #1. Przygotuj sobie teraz karabin obezwładniający lub inną tego typu broń, która jest skuteczna w walkach na długim dystansie. Na początek ostrzelaj snajperów okupujących wyższe piętra zachodniego budynku #2, przez który już wcześniej przechodziłeś.
![]() | ![]() |
Po wstępnym wyeliminowaniu wrogów udaj się w stronę ignorowanego do tej pory południowo-wschodniego budynku. Ogłusz jednego wartownika patrolującego dolny poziom #1, a następnie cofnij się i w analogiczny sposób rozpraw się z kolejnymi snajperami #2. Ich ataki nie będą już w znaczący sposób uszkadzały maszyny latającej, tak więc możesz na spokojnie namierzać kolejne cele.
![]() | ![]() |
Rozprawienie się ze wszystkimi przeciwnikami doprowadzi do zakończenia bitwy #1. Malik podziękuje Ci za udzieloną pomoc i odleci z tego miejsca uszkodzonym śmigłowcem #2.
![]() | ![]() |
Jeżeli jeszcze w trakcie bitwy usłyszałeś komunikat pożegnalny od Malik, to jest to znak, że nie udało Ci się uratować przyjaciółki. W takiej sytuacji możesz powtórzyć całą bitwę lub kontynuować prowadzenie działań na placu budowy. W tym drugim przypadku najlepszym pomysłem jest przedostanie się niepostrzeżenie do wind i jest to też idealne rozwiązanie jeśli w ogóle nie planujesz pomagać Malik. Dobrze byłoby zacząć od udania się w stronę zachodniego budynku #1. Odszukaj niewielką dziurę we zachodniej ścianie, przez którą będziesz mógł przejść #2.
![]() | ![]() |
Musisz teraz ostrożnie przejść obok tutejszego wartownika #1, który powinien być zajęty ostrzeliwaniem maszyny latającej. Kieruj się stopniowo na południe, ale po przejściu obok schodów skręć na wschód, docierając do windy #2.
![]() | ![]() |
Jeżeli masz tylko taką możliwość, to dobrze byłoby rozejrzeć się po okolicy jeszcze przed opuszczeniem placu budowy. Warto przede wszystkim zbadać ciała wszystkich przeciwników oraz górne balkoniki, na które prowadzą schody i drabinki. Dodatkowo radziłbym przyjrzeć się wschodniej części tej lokacji #1. Z pomocą ulepszenia Tarcza EMP możesz przejść przez obszar z wyładowaniami, odnajdując niewielki tunel #2. W niewielkim pomieszczeniu ukryto granaty.
![]() | ![]() |
Niezależnie od wybranej metody działania musisz dotrzeć do windy towarowej #1. Jeżeli przeciwnicy nadal żyją, to należy się szybko uwinąć żeby nie zostać przez nich zauważonym. Jeżeli natomiast wrogowie zostali zlikwidowani, to nie musisz się śpieszyć. Wezwij windę i zaczekaj aż zawiezie Cię ona na wyższy poziom. Po dotarciu na górę skieruj się do jedynych możliwych drzwi #2. Przeniosą Cię one do doskonale znanej Ci dzielnicy Kuaigan.
Nagroda: 1000 punktów doświadczenia.
Uwaga! Omówienie dalszych działań odnajdziesz w opisie Kroku 2 (Przejście przez dzielnicę Kuaigan).
0
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Akt IV - Hengsha, Brakujące ogniwo, Singapur, Panchaja
- Znajdź nadajnik Wasyla Szewczenki
- Informacje wstępne | Znajdź nadajnik Wasyla Szewczenki | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (1) Wariant pokojowy - Wydostanie się z terenu budowy | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (1) Wariant agresywny - Wydostanie się z terenu budowy | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (2) Przejście przez dzielnicę Kuaigan | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (3) Wymiana bioprocesora w klinice LIMB | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (4) Wariant pokojowy - Przedostanie się do kryjówki Żniwiarzy | Bunt Ludzkości
- (4) Wariant agresywny - Przedostanie się do kryjówki Żniwiarzy | Bunt Ludzkości
- (5) Wariant pokojowy - Przejście przez kryjówkę Żniwiarzy | Bunt Ludzkości
- (5) Wariant agresywny - Przejście przez kryjówkę Żniwiarzy | Bunt Ludzkości
- Dodatkowa misja - Tong's Rescue (Uratowanie Tonga) | Deus Ex Bunt Ludzkości
- Znajdź nadajnik Wasyla Szewczenki
- Akt IV - Hengsha, Brakujące ogniwo, Singapur, Panchaja
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
Komentarze czytelników
-=Esiu=- Legend
Ja Barretta pokonałem rzucając mu pod nogi granat emp, a później strzelając do niego tylko pistoletem obezwładniającym 12 czy 13 razy. Biedak sie nawet ruszyć nie mógł :P
Jedyne co w Deus Ex mi sie nie podoba to zmuszanie do walk z tymi bossami, dziwie sie że nie wprowadzili możliwości dogadania sie z nimi w jakiś sposób, bądź całkowitego ominięcia ich. Jakieś przejście pare razy trudniejsze do znalezienia i odpowiednia ilość pd za to. No i może jeszcze pare misji dodatkowych.
Mam nadzieje że "The missing link" dostarczy kilku godzin dodatkowej rozgrywki, i że nie bedzie to pierwszy i ostatni dodatek do Deus Ex.
zanonimizowany688318 Legionista
Święty! Nie sądzę aby mój sposób pokonania Barreta był doskonały. W końcu ma on zarówno zalety jak i minusy. . Jest on jednak SKUTECZNY, a skuteczna taktyka nie może być beznadziejna.
Typowe "shoot him until he is dead'' jest wtedy kiedy strzelasz do bossa nie mając żadnej taktyki w oczekiwaniu że może w końcu zginie. W takim wypadku zwykle w ogóle się nie myśli tylko grzeje z czego popadnie do bossa a później się płacze bo dostało się granatem i GAME OVER.
Moja taktyka skupia się na zminimalizowaniu strat w zdrowiu ( nie straszne są nam granaty ani minigun barreta, a jego 'chwyt' można bez problemu ominąć ) jak również wykorzystaniu umiejętności ( w tym wypadku niewidzialność - wróg nie wie gdzie jesteśmy). Ważne aby być blisko bossa - celność i łatwiejsze omijanie ataków. Wbrew temu co napisałeś bossa pokonałem dosyć szybko tym sposobem. 1 granat i bodajże 2x razy Stun Gun + shotgun/combat rifle z bliska. Pokonałem go w około 2 minutki (nie jestem pewien, a tak - to nie jest 30 sekund :P )
"Bez urazy' ale opisany sposób zabicia Barretta jest beznadziejny..."
Rzeczywiście bez urazy. W końcu to nic osobistego kiedy piszesz że mój pomysł jest beznadziejny. Przecież w tej grze chodzi o to aby kombinować. Na pokonanie bossa są miliony różnych sposobów. Można wykorzystać otoczenie (beczki, gaśnice..), słabe strony przeciwnika (wolno się porusza ), bronie rozrzucone dookoła, ekwipunek, umiejętności, ulepszone bronie.....
Każdy może pokonać bossa tak jak chce i to właśnie w tej grze chodzi. Nie zmuszam nikogo do zastosowania mojej taktyki, ale stwierdzenie że jest beznadziejna ?! Z tym nie mogę się zgodzić.
wysiak Legend
Faustic --> Na jakim poziomie trudnosci grales? I jesli twoj sposob wymaga wykupienia niewidzialnosci, to nie jest zbyt dobry, ja skonczylem gre sposobem skradankowym nie inwestujac w nia ani punktu.
Imho najprosciej Barretta mozna pokonac wykorzystujac otoczenie - zaraz po rozpoczeciu walki rzucamy w niego pojemnikiem z gazem, a gdy sie zatacza, rzucamy wybuchajaca beczke, biegniemy do innego pojemnika z gazem, potem znowu beczka - trzy takie powtorzenia powinny wystarczyc, potem juz bossa mozna dobic czymkolwiek, jeden granat lub kilka strzalow z pistoletu powinno wystarczyc. Walka wygrana bez straty zdrowia i bez straty amunicji.
Natomiast pozostalych dwoch bossow-najemnikow najprosciej pokonac
zanonimizowany688318 Legionista
Gram na poziomie 'Give me a challenge'. To jest poziom normalny. Mój sposób nie jest w pełni uniwersalny :) Lepiej działa jeśli ktoś wcześniej zainwestował w niewidzialność. Rzecz jasna jeśli ktoś chciałby w nią inwestować tylko dla pojedynku z bossem - wtedy to byłoby bez sensu. Jednak to przecież oczywiste. Ot, po prostu skoro uznałem niewidzialność za przydatną zainwestowałem w nią, a później wykorzystałem tę umiejętność do walki z bossem. Oczywiście można i bez niewidzialności skorzystać z mojej taktyki, z niewidzialnością jednak jest bezpieczniej. Moim zdaniem 'pomysł z beczkami' jest dobry, na pewno uniwersalny. Co by była jasność - gdybym miał komuś poradzić najprostszy sposób to pewnie byłoby to ogłuszenie wroga (czymkolwiek : EMP, Stun Gun, pojemnik z gazem... to co jest pod ręką ) a później rzucanie wybuchającymi beczkami. Po prostu nie widzi mi się to aby mój pomysł był zły skoro okazał się skuteczny, w dodatku pozwolił mi na szybkie pokonanie wroga. To tylko inna droga do osiągnięcia celu. Że może bardziej 'kręta' ? No cóż, każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada. Zarówno w moim jak i innych sposobach został wykorzystany element dezorientacji i ogłuszenia wroga. W moim przypadku wróg nawet gdy na chwilkę się ocknął wciąż nie wiedział gdzie jestem. :)
szczypiorofixpw Pretorianin
Gra świetna, skończyłem DC 2 razy, zdobyłem wszystkie acziki. Podstawkę również skończyłem dwa razy ale nie wszystkie acziki, na razie robię przerwę ale na pewno do niej wrócę. Spolszczyć można samemu, jest dobry przepis dostępny na stronach społeczności tego Deus Exa. Jest kilka zdań niespolszczonych ale poza tym działa bardzo dobrze.
pg2 Centurion
Szkoda że kochana cenega nie spolszczyła wersji reżyserskiej :D
A.l.e.X Legend
--->pg2 - sam sobie możesz spolszczyć zajmie to jakieś 5 min.
FantomPL Junior
Grałem na najwyższym poziomie trudności bez zabijania(nie omijając wrogów) , uruchamiania alarmów i robiąc wszystkie zadania poboczne.
W prologu trzeba omijać wrogów nie dając się wykryć, bareta da się ściągnąć około 5-7 magami z pistoletu (na łatwym poziomie trudności to około 3-4), pod warunkiem że zebrałeś wszystkie ulepszenia do niego (penetracja, dmg, tłumik i ułatwiający sprawę laser), taktyka to niewidka i uciekanie (klasyczny hit&run predatora podczas którego można władować nawet 5 strzałów w głowę zanim się odwróci).
Drugiego bosa załatwiłem minami odłamkowymi (z 10 napewno władowałem), ale też można czekać na niewidce z karabinem maszynowym (można znaleźć przed walką) i pakować w plecy.
Trzeciego to z tajfuna wziełem bo miałem prawie wszystkie umiejętności odblokowane i mi się nudziło (jak się przechodzi takim stylem gry to się narzeka na nadmiar wszystkiego)
boy3 Legend
Nikt nie wpadł na to żeby handlarzy i takie ulepszenia broni oraz zestawy praxit umieścić na mapie, żeby łatwiej było je odnaleźć w grze, co?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















