(2) Wariant agresywny - Wydostanie się z zasadzki | Deus Ex Bunt Ludzkości
Aktualizacja:
(2) Wariant agresywny: Wydostanie się z zasadzki

Nie trać czasu na korzystanie z komputera Elizy Cassan, gdyż znalezienie się w obiektywie kamery ochrony nie powinno stanowić dla Ciebie powodu do zmartwień. Wyjdź z pomieszczenia 404 i powróć do głównej sali na poziomie 6. Ustaw się przy jednym ze słupów i zacznij od ostrzelania trzech stojących obok siebie trzech wartowników (powyższy screen), nie pozwalając im na to żeby się rozeszli.
![]() | ![]() |
Po udanej akcji proponuję wycofać się do poprzedniego korytarza, dzięki czemu zmniejszysz ryzyko bycia atakowanym od flanki. Zaczekaj na pojawienie się kolejnych wrogów i stopniowo ich eliminuj #1. Uważaj też na podrzucane przez przeciwników granaty EMP #2. Jeżeli nie masz ulepszenia Tarcza EMP, to musisz się za każdym razem błyskawicznie oddalać od miejsca wylądowania granatu.
![]() | ![]() |
Upewnij się, że zlikwidowałeś wszystkich wrogów na aktualnym poziomie. Skorzystaj z okazji i zbadaj ich ciała #1, odnajdując między innymi amunicję i cenny granat EMP. Musisz teraz przyjąć założenie, że niektórzy wartownicy mogli pozostać na balkonikach na wyższym poziomie 7 #2. Skorzystaj więc ostrożnie ze schodów lub ostrzelaj ich z aktualnie okupowanego poziomu. W obu przypadkach warto korzystać z ciężkiej broni i pomagać sobie chowając się za zasłonami.

Oznaczenia na mapie: 1 - Przejście do serwerowni (poziom 6); 2 - Przejście do lobby (poziom 6).

Oznaczenia na mapie: 1 - Przejście do lobby (poziom 7).

Możesz już skupić się na wyborze jednego z dostępnych przejść ewakuacyjnych, co docelowo pozwoli Ci dotarcie do poziomu 3 lub 4 i tym samym na wydostanie się z zasadzki. Pierwszy wariant zakłada skorzystanie z przejścia przez serwerownię. Odpowiedni korytarz znajduje się na szóstym poziomie, w południowej części głównej sali (powyższy screen).
![]() | ![]() |
Ruszaj w stronę serwerowni, docierając po krótkiej wędrówce do drzwi z zamkiem elektronicznym czwartego stopnia #1. Nie musisz tu na szczęście kombinować z rozwiązaniem mini-gry hackerskiej, bo możesz równie dobrze wprowadzić pozyskany z palmtopa kod 8825. Wybierz schody prowadzące na poziom 5. Po dotarciu na niższy poziom zbadaj okolice biurka, a odnajdziesz między innymi aplikacje oraz niezabezpieczony terminal komputerowy #2.
![]() | ![]() |
Rozejrzyj się po serwerowni za nadającą się do zniszczenia ścianą #1, której zburzenie będzie możliwe tylko z wykorzystaniem ulepszenia Przebijanie ścian. Skorzystaj z drabiny, dzięki której zejdziesz na poziom 3. Także i tu odnalazłbyś słabszy fragment ściany i najlepiej od razu się przebić, a to dlatego, że przy ścianie powinni stać wartownicy. Istnieje więc duża szansa na to, że zostaną oni ogłuszeni #2 w wyniku ataku.
Nagroda: 2400 punktów doświadczenia.
![]() | ![]() |
Drugi wariant zakłada dotarcie do lobby. Jest to jedyne możliwe rozwiązanie jeżeli nie dysponujesz możliwością przebijania się przez ściany i możesz wybrać między dwoma przejściami. Pierwsze z nich znajduje się we wschodniej części głównej sali na szóstym poziomie #1, a drugie przy balkonikach zlokalizowanych na siódmym poziomie #2.

Po kilku chwilach znajdziesz się przy lobby, które w zależności od staczanych wcześniej walk może być puste lub okupowane przez dwóch wartowników (powyższy screen). Jeżeli tutejsi przeciwnicy nadal żyją, to warto się oczywiście rozstawić przy dowolnej zasłonie i ich ostrzelać.
![]() | ![]() |
Docelowo musisz znaleźć się przy windach i warto poświęcić chwilę na odnalezienie nowego upgrade'u broni. Bardziej oczywiste rozwiązanie to wejście w interakcję z lewą windą #1. Wejdź do środka i zaczekaj aż zostaniesz przetransportowany do lobby na trzecim poziomie hotelu #2.
Nagroda: 2400 punktów doświadczenia.
![]() | ![]() |
Alternatywne rozwiązanie to wskoczenie do nieczynnego prawego szybu windy #1, ale w takiej sytuacji konieczne okazałoby się dysponowanie ulepszeniem System lądowania Ikar. Po wylądowaniu wejdź do szybu wentylacyjnego #2, który po dłuższej wędrówce zaprowadzi Cię do pomieszczenia na czwartym poziomie hotelu.
Nagroda: 2700 punktów doświadczenia.
Uwaga! Omówienie dalszych działań odnajdziesz w opisie Kroku 3 (Dotarcie do klatki schodowej na tyłach studia).
0
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Akt III - Kanada, Detroit
- Twarzą w twarz z Elizą Cassan
- Informacje wstępne | Twarzą w twarz z Elizą Cassan | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (1) Dotarcie do pokoju 404 | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (2) Wariant pokojowy - Wydostanie się z zasadzki | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (2) Wariant agresywny - Wydostanie się z zasadzki | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (3) Wariant pokojowy - Dotarcie do klatki schodowej na tyłach studia
- (3) Wariant agresywny - Dotarcie do klatki schodowej na tyłach studia
- (4) Wariant pokojowy - Dotarcie do kolejki linowej | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (4) Wariant agresywny - Dotarcie do kolejki linowej | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (5) Wariant pokojowy - Wezwanie kolejki linowej | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (5) Wariant agresywny - Wezwanie kolejki linowej | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (6) Wariant pokojowy - Dotarcie do głównego obszaru piwnicy | Bunt Ludzkości
- (6) Wariant agresywny - Dotarcie do głównego obszaru piwnicy | Bunt Ludzkości
- (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do klatki schodowej | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (7) Wariant agresywny - Dotarcie do klatki schodowej | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (8) Zejście na najniższy poziom piwnicy | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (9) Wariant pokojowy - Dotarcie do pokoju 802-11 | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (9) Wariant agresywny - Dotarcie do pokoju 802-11 | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (10) Pokonanie Jeleny Fedorowej | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (10) Pokonanie Jeleny Fedorowej - zmiany w wersji rozszerzonej (Director's Cut)
- (11) Dotarcie na lądowisko | Deus Ex Bunt Ludzkości
- Twarzą w twarz z Elizą Cassan
- Akt III - Kanada, Detroit
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
Komentarze czytelników
-=Esiu=- Legend
Ja Barretta pokonałem rzucając mu pod nogi granat emp, a później strzelając do niego tylko pistoletem obezwładniającym 12 czy 13 razy. Biedak sie nawet ruszyć nie mógł :P
Jedyne co w Deus Ex mi sie nie podoba to zmuszanie do walk z tymi bossami, dziwie sie że nie wprowadzili możliwości dogadania sie z nimi w jakiś sposób, bądź całkowitego ominięcia ich. Jakieś przejście pare razy trudniejsze do znalezienia i odpowiednia ilość pd za to. No i może jeszcze pare misji dodatkowych.
Mam nadzieje że "The missing link" dostarczy kilku godzin dodatkowej rozgrywki, i że nie bedzie to pierwszy i ostatni dodatek do Deus Ex.
zanonimizowany688318 Legionista
Święty! Nie sądzę aby mój sposób pokonania Barreta był doskonały. W końcu ma on zarówno zalety jak i minusy. . Jest on jednak SKUTECZNY, a skuteczna taktyka nie może być beznadziejna.
Typowe "shoot him until he is dead'' jest wtedy kiedy strzelasz do bossa nie mając żadnej taktyki w oczekiwaniu że może w końcu zginie. W takim wypadku zwykle w ogóle się nie myśli tylko grzeje z czego popadnie do bossa a później się płacze bo dostało się granatem i GAME OVER.
Moja taktyka skupia się na zminimalizowaniu strat w zdrowiu ( nie straszne są nam granaty ani minigun barreta, a jego 'chwyt' można bez problemu ominąć ) jak również wykorzystaniu umiejętności ( w tym wypadku niewidzialność - wróg nie wie gdzie jesteśmy). Ważne aby być blisko bossa - celność i łatwiejsze omijanie ataków. Wbrew temu co napisałeś bossa pokonałem dosyć szybko tym sposobem. 1 granat i bodajże 2x razy Stun Gun + shotgun/combat rifle z bliska. Pokonałem go w około 2 minutki (nie jestem pewien, a tak - to nie jest 30 sekund :P )
"Bez urazy' ale opisany sposób zabicia Barretta jest beznadziejny..."
Rzeczywiście bez urazy. W końcu to nic osobistego kiedy piszesz że mój pomysł jest beznadziejny. Przecież w tej grze chodzi o to aby kombinować. Na pokonanie bossa są miliony różnych sposobów. Można wykorzystać otoczenie (beczki, gaśnice..), słabe strony przeciwnika (wolno się porusza ), bronie rozrzucone dookoła, ekwipunek, umiejętności, ulepszone bronie.....
Każdy może pokonać bossa tak jak chce i to właśnie w tej grze chodzi. Nie zmuszam nikogo do zastosowania mojej taktyki, ale stwierdzenie że jest beznadziejna ?! Z tym nie mogę się zgodzić.
wysiak Legend
Faustic --> Na jakim poziomie trudnosci grales? I jesli twoj sposob wymaga wykupienia niewidzialnosci, to nie jest zbyt dobry, ja skonczylem gre sposobem skradankowym nie inwestujac w nia ani punktu.
Imho najprosciej Barretta mozna pokonac wykorzystujac otoczenie - zaraz po rozpoczeciu walki rzucamy w niego pojemnikiem z gazem, a gdy sie zatacza, rzucamy wybuchajaca beczke, biegniemy do innego pojemnika z gazem, potem znowu beczka - trzy takie powtorzenia powinny wystarczyc, potem juz bossa mozna dobic czymkolwiek, jeden granat lub kilka strzalow z pistoletu powinno wystarczyc. Walka wygrana bez straty zdrowia i bez straty amunicji.
Natomiast pozostalych dwoch bossow-najemnikow najprosciej pokonac
zanonimizowany688318 Legionista
Gram na poziomie 'Give me a challenge'. To jest poziom normalny. Mój sposób nie jest w pełni uniwersalny :) Lepiej działa jeśli ktoś wcześniej zainwestował w niewidzialność. Rzecz jasna jeśli ktoś chciałby w nią inwestować tylko dla pojedynku z bossem - wtedy to byłoby bez sensu. Jednak to przecież oczywiste. Ot, po prostu skoro uznałem niewidzialność za przydatną zainwestowałem w nią, a później wykorzystałem tę umiejętność do walki z bossem. Oczywiście można i bez niewidzialności skorzystać z mojej taktyki, z niewidzialnością jednak jest bezpieczniej. Moim zdaniem 'pomysł z beczkami' jest dobry, na pewno uniwersalny. Co by była jasność - gdybym miał komuś poradzić najprostszy sposób to pewnie byłoby to ogłuszenie wroga (czymkolwiek : EMP, Stun Gun, pojemnik z gazem... to co jest pod ręką ) a później rzucanie wybuchającymi beczkami. Po prostu nie widzi mi się to aby mój pomysł był zły skoro okazał się skuteczny, w dodatku pozwolił mi na szybkie pokonanie wroga. To tylko inna droga do osiągnięcia celu. Że może bardziej 'kręta' ? No cóż, każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada. Zarówno w moim jak i innych sposobach został wykorzystany element dezorientacji i ogłuszenia wroga. W moim przypadku wróg nawet gdy na chwilkę się ocknął wciąż nie wiedział gdzie jestem. :)
szczypiorofixpw Pretorianin
Gra świetna, skończyłem DC 2 razy, zdobyłem wszystkie acziki. Podstawkę również skończyłem dwa razy ale nie wszystkie acziki, na razie robię przerwę ale na pewno do niej wrócę. Spolszczyć można samemu, jest dobry przepis dostępny na stronach społeczności tego Deus Exa. Jest kilka zdań niespolszczonych ale poza tym działa bardzo dobrze.
pg2 Centurion
Szkoda że kochana cenega nie spolszczyła wersji reżyserskiej :D
A.l.e.X Legend
--->pg2 - sam sobie możesz spolszczyć zajmie to jakieś 5 min.
FantomPL Junior
Grałem na najwyższym poziomie trudności bez zabijania(nie omijając wrogów) , uruchamiania alarmów i robiąc wszystkie zadania poboczne.
W prologu trzeba omijać wrogów nie dając się wykryć, bareta da się ściągnąć około 5-7 magami z pistoletu (na łatwym poziomie trudności to około 3-4), pod warunkiem że zebrałeś wszystkie ulepszenia do niego (penetracja, dmg, tłumik i ułatwiający sprawę laser), taktyka to niewidka i uciekanie (klasyczny hit&run predatora podczas którego można władować nawet 5 strzałów w głowę zanim się odwróci).
Drugiego bosa załatwiłem minami odłamkowymi (z 10 napewno władowałem), ale też można czekać na niewidce z karabinem maszynowym (można znaleźć przed walką) i pakować w plecy.
Trzeciego to z tajfuna wziełem bo miałem prawie wszystkie umiejętności odblokowane i mi się nudziło (jak się przechodzi takim stylem gry to się narzeka na nadmiar wszystkiego)
boy3 Legend
Nikt nie wpadł na to żeby handlarzy i takie ulepszenia broni oraz zestawy praxit umieścić na mapie, żeby łatwiej było je odnaleźć w grze, co?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














