Aliens Dark Descent: Wymagania sprzętowe PC
Z tej strony poradnika do Aliens Dark Descent dowiecie się o minimalnych i rekomendowanych wymaganiach sprzętowych PC. Informujemy też o głównych ustawieniach graficznych i działaniu gry w wersjach na konsole.
Aktualizacja:
Nasz poradnik do Aliens Dark Descent zawiera minimalne i zalecane wymagania sprzętowe PC. Zestawiliśmy także najważniejsze ustawienia grafiki i podzieliliśmy się wrażeniami z działania gry w wersjach na konsole.
- Aliens Dark Descent: Minimalne wymagania sprzętowe PC
- Aliens Dark Descent: Zalecane wymagania sprzętowe PC
Aliens Dark Descent: Minimalne wymagania sprzętowe PC
Poniżej przedstawiamy wymagania dla 30 fps, niskich ustawień grafiki i 1080p.
- Procesor: AMD FX-6300 / Intel Core i3-6100
- Pamięć RAM: 8 GB
- Karta graficzna: AMD Radeon R9 380 / NVIDIA GeForce GTX 960 3 GB VRAM
- System operacyjny: Windows 10 / 11
- Miejsce na dysku: 60 GB
- DirectX: 12
Aliens Dark Descent: Zalecane wymagania sprzętowe PC
Poniżej przedstawiamy wymagania dla 60 fps, wysokich ustawień grafiki i 1080p.
- Procesor: AMD Ryzen 7 1800X / Intel Core i7-9700K
- Pamięć RAM: 16 GB
- Karta graficzna: AMD Radeon RX 5600 XT / NVIDIA GeForce RTX 2060 6 GB VRAM
- System operacyjny: Windows 10 / 11
- Miejsce na dysku: 60 GB
- DirectX: 12
0
- Aliens Dark Descent - poradnik do gry
- Aliens Dark Descent: Poradnik do gry
- Aliens Dark Descent: Aneks
- Aliens Dark Descent: Polska wersja językowa
- Aliens Dark Descent: Wymagania sprzętowe PC
- Aliens Dark Descent: Multiplayer i coop
- Aliens Dark Descent: Znajomość serii Obcy
- Aliens Dark Descent: Game Pass
- Aliens Dark Descent: Długość gry - czas trwania fabuły i zdobycia 100% sekretów
- Aliens Dark Descent: Trofea / Osiągnięcia - lista wszystkich, poradnik trofeowy
- Aliens Dark Descent: Sterowanie
- Aliens Dark Descent: Aneks
- Aliens Dark Descent: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
Wspaniała gra ! dobrze że już pojawiły się egzemplarze na PS5.
Felipe Konsul
To że wyłączenie odlicznaia do porażki od razu aktywuje "niestandardowy" poziom trudności to badziew. Gdyby tego nie było to pewnie bym się nawet pokusił o przejście na najwyższym poziomie trudności. Ale nienawidzę takich gier gdzie trzeba coś robić na czas albo przegrywasz. Dobrze, że można wyłączyć ale czemu to od razu poziom trudności zmienia eh.
Felipe Konsul
Początkowo do oddziału zawsze brałem jakiegoś gościa ze smartgunem, ale chyba nawet lepszym wyborem byłby drugi sierżant. Poza tym, że zwiększa odwagę czyli wolniej wzrasta nam stres u wszystkich marines, to jedno z jego ulepszeń to szybsza regeneracja punktów dowodzenia o 10 sekund i drugie ulepszenie dające jeden dodatkowy punkt. Czyli można częściej używać umiejętności typu miny, strzelby itd., bo zamiast trzech punktów dowodzenia mamy ich aż 5 jeśli mamy 2 sierżantów.
Co do amunicji to kiedyś w innym poradniku czytałem, że nie ma sensu ulepszać toreb na amunicję, bo można ją znaleźć podczas misji XD. Chyba większej głupoty nie słyszałem. Ewidentnie temu kto pisał taki poradnik nigdy się amunicja nie skończyła i ktoś chyba bardzo chciał zginąć przez brak amunicji. Prawda, że najważniejsze są ulepszenia klasowe typu reanimacja nieprzytomnego marine u medyka, ale tych jest zwykle po 2 ewentualnie 3, więc zawsze zostaje miejsce na zwiększenie zapasu amunicji do 2 magazynków. Poza tym warto też ulepszyć magazynek, co dodaje 20% amunicji więcej i na 2 przeładowania to praktycznie połowa magazynka amunicji za darmo. No i oczywiście torby na narzędzia i apteczki, żeby więcej można było ich zabierać na misję, ale też żeby z misji do bazy ich więcej przynosić. Dziwię się, że w poradach na start nie ma info o tym, żeby NIE BRAĆ NIGDY pełnego zapasu apteczek czy narzędzi, a już na pewno nie wtedy kiedy rozpoczynamy daną misję po raz pierwszy, bo wtedy wiele zasobów zostaje na mapie i nie można ich podnieść, bo nie mamy na nie miejsca. Najlepiej jest brać połowę, a jeśli wszyscy marines mają już zwiększone sakwy to nawet mniej niż połowę. Branie wszystkiego, albo prawie wszystkiego ma sens tylko jeśli wiemy, że przy danym desancie misję skończymy, a poza tym na mapie nie ma już wiele, albo prawie w ogóle apteczek czy narzędzi. Chociaż z tych dwóch najważniejsze są apteczki, bo apteczek nie można wytworzyć, a narzędzie można wytwarzać na statku, gdy się skończą.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
