Aliens Dark Descent: Lista najlepszych broni

Arsenał broni w grze Aliens Dark Descent obejmuje kilkanaście modeli. Na tej stronie poradnika zestawiliśmy najlepsze bronie, w które naszym zadaniem warto wyposażać marines z oddziału. Dowiecie się też o wymaganiach do odblokowania broni.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W Aliens Dark Descent możecie wyposażać marines w różne odmiany broni. W naszym poradniku zamieściliśmy zestawienie rekomendowanych broni, które mogą ułatwiać radzenie sobie z ksenomorfami i innymi przeciwnikami. Oprócz tego wyjaśniamy jak zdobyć najlepsze bronie - wymagania co do materiałów i poziomów marines.

Karabin impulsowy

Wymagania: Broń jest zawsze dostępna - Aliens Dark Descent: Lista najlepszych broni - Aliens Dark Descent - poradnik do gry

Wymagania: Broń jest zawsze dostępna.

Kategoria: Broń główna.

Komentarz: Z tego karabinu trzeba korzystać w pierwszych misjach kampanii, co najmniej do momentu odblokowania kolejnych głównych broni. Powinna to być Wasza podstawowa broń do eliminowania ksenomorfów oraz ludzi. Karabin pozwala prowadzić długi ostrzał z racji magazynka na 100 pocisków i dodatkowo posiada granatnik U1 świetny do atakowania grup wrogów.

Smartgun

Wymagania: Klasa Strzelec, poziom 3, 100 materiałów - Aliens Dark Descent: Lista najlepszych broni - Aliens Dark Descent - poradnik do gry

Wymagania: Klasa Strzelec, poziom 3, 100 materiałów.

Kategoria: Broń główna.

Komentarz: To ikoniczna broń z filmów o Obcym, z której mogą korzystać strzelcy. Świetnie nadaje się do walk z grupami przeciwników i dodatkowo posiada magazynek na 150 pocisków. Możecie zacząć używać co najmniej 1 startguna już na wczesnym stadium kampanii.

Karabin plazmowy

Wymagania: Poziom 10, 300 materiałów - Aliens Dark Descent: Lista najlepszych broni - Aliens Dark Descent - poradnik do gry

Wymagania: Poziom 10, 300 materiałów.

Kategoria: Broń główna.

Komentarz: Jest on najsilniejszą bronią główną spośród dostępnych w grze. Oprócz dużej siły rażenia odblokowuje on umiejętność strzału przegrzanej plazmy (Overloaded Plasma Beam), który może pomóc w krytycznych momentach bitwy.

Pistolet maszynowy

Wymagania: Poziom 6, 200 materiałów - Aliens Dark Descent: Lista najlepszych broni - Aliens Dark Descent - poradnik do gry

Wymagania: Poziom 6, 200 materiałów.

Kategoria: Broń poboczna.

Komentarz: Ta oraz 2 pozostałe bronie poboczne powinny być używane po wyczerpaniu amunicji do broni głównej lub mając jej niewielkie zapasy i chcąc oszczędzić jej resztki. Pistolet maszynowy jako jedyna z broni pobocznych umożliwia ostrzał seriami i posiada magazynek na 48 pocisków.

Strzelba

Wymagania: Broń jest zawsze dostępna - Aliens Dark Descent: Lista najlepszych broni - Aliens Dark Descent - poradnik do gry

Wymagania: Broń jest zawsze dostępna.

Kategoria: Broń specjalna.

Komentarz: Strzelba jest idealną bronią do atakowania wrogów, którzy zdołali zbliżyć się do marines po przebiciu się przez ostrzał z broni głównej. Jest ona szczególnie pomocna w walkach z ksenomorfami, bo jest szansa na zatrzymanie silnego ataku potwora lub próby porwania kogoś z drużyny.

Mina

Wymagania: Poziom 2, 100 materiałów - Aliens Dark Descent: Lista najlepszych broni - Aliens Dark Descent - poradnik do gry

Wymagania: Poziom 2, 100 materiałów.

Kategoria: Broń specjalna.

Komentarz: Wykorzystajcie to, że miny możecie odblokować na wczesnym stadium rozgrywki i korzystać z nich już nawet w misji 1. Mają one 2 główne zastosowania - jako część przygotowań przed większą bitwą oraz jako zabezpieczanie swoich tyłów przed nagłymi atakami ksenomorfów.

Granatnik przeciwpancerny

Wymagania: Poziom 6, 200 materiałów - Aliens Dark Descent: Lista najlepszych broni - Aliens Dark Descent - poradnik do gry

Wymagania: Poziom 6, 200 materiałów.

Kategoria: Broń specjalna.

Komentarz: Najważniejszym zastosowaniem dla tej broni jest atakowanie najpotężniejszych ksenomorfów - bossów oraz elitarnych odmian tych potworów. Pozwoli to Wam szybciej je pokonywać. Zabierajcie ze sobą RPG jeśli wiecie, że czeka Was bitwa z większymi ksenomorfami.

Karabin snajperski

Wymagania: Klasa Zwiadowca, Poziom 3, 100 materiałów - Aliens Dark Descent: Lista najlepszych broni - Aliens Dark Descent - poradnik do gry

Wymagania: Klasa Zwiadowca, Poziom 3, 100 materiałów.

Kategoria: Broń specjalna.

Komentarz: Posiadajcie docelowo w drużynie co najmniej 1 marine z klasy Zwiadowca i jak najwcześniej odblokujcie tę broń. Snajperka pozwala po cichu pozbywać się wrogów atakami z dużej odległości. Są spore szanse, że atak karabinem snajperskim nie zaalarmuje całej okolicy. Używajcie tego żeby dłużej pozostawać w niewykrytym stanie, zwłaszcza jeśli walczycie z ksenomorfami i doprowadziliście do wyższych poziomów agresji.

Podobało się?

0

Aliens: Dark Descent

20 czerwca 2023

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2023-06-16
16:35

A.l.e.X Legend

A.l.e.X
😍

Wspaniała gra ! dobrze że już pojawiły się egzemplarze na PS5.

Komentarz: A.l.e.X
2024-08-20
13:36

Felipe Konsul

Felipe
😒

To że wyłączenie odlicznaia do porażki od razu aktywuje "niestandardowy" poziom trudności to badziew. Gdyby tego nie było to pewnie bym się nawet pokusił o przejście na najwyższym poziomie trudności. Ale nienawidzę takich gier gdzie trzeba coś robić na czas albo przegrywasz. Dobrze, że można wyłączyć ale czemu to od razu poziom trudności zmienia eh.

Komentarz: Felipe
2024-11-20
12:29

Felipe Konsul

Felipe
😁

Początkowo do oddziału zawsze brałem jakiegoś gościa ze smartgunem, ale chyba nawet lepszym wyborem byłby drugi sierżant. Poza tym, że zwiększa odwagę czyli wolniej wzrasta nam stres u wszystkich marines, to jedno z jego ulepszeń to szybsza regeneracja punktów dowodzenia o 10 sekund i drugie ulepszenie dające jeden dodatkowy punkt. Czyli można częściej używać umiejętności typu miny, strzelby itd., bo zamiast trzech punktów dowodzenia mamy ich aż 5 jeśli mamy 2 sierżantów.
Co do amunicji to kiedyś w innym poradniku czytałem, że nie ma sensu ulepszać toreb na amunicję, bo można ją znaleźć podczas misji XD. Chyba większej głupoty nie słyszałem. Ewidentnie temu kto pisał taki poradnik nigdy się amunicja nie skończyła i ktoś chyba bardzo chciał zginąć przez brak amunicji. Prawda, że najważniejsze są ulepszenia klasowe typu reanimacja nieprzytomnego marine u medyka, ale tych jest zwykle po 2 ewentualnie 3, więc zawsze zostaje miejsce na zwiększenie zapasu amunicji do 2 magazynków. Poza tym warto też ulepszyć magazynek, co dodaje 20% amunicji więcej i na 2 przeładowania to praktycznie połowa magazynka amunicji za darmo. No i oczywiście torby na narzędzia i apteczki, żeby więcej można było ich zabierać na misję, ale też żeby z misji do bazy ich więcej przynosić. Dziwię się, że w poradach na start nie ma info o tym, żeby NIE BRAĆ NIGDY pełnego zapasu apteczek czy narzędzi, a już na pewno nie wtedy kiedy rozpoczynamy daną misję po raz pierwszy, bo wtedy wiele zasobów zostaje na mapie i nie można ich podnieść, bo nie mamy na nie miejsca. Najlepiej jest brać połowę, a jeśli wszyscy marines mają już zwiększone sakwy to nawet mniej niż połowę. Branie wszystkiego, albo prawie wszystkiego ma sens tylko jeśli wiemy, że przy danym desancie misję skończymy, a poza tym na mapie nie ma już wiele, albo prawie w ogóle apteczek czy narzędzi. Chociaż z tych dwóch najważniejsze są apteczki, bo apteczek nie można wytworzyć, a narzędzie można wytwarzać na statku, gdy się skończą.

Komentarz: Felipe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl