Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Protokół jądrowy
Zabicie trzeciej królowej ksenomorfów w Aliens Dark Descent jest wymagane w misji 5 – Protokół jądrowy. Opis w naszym poradniku podpowiada jak przetrwać bitwę w pomieszczeniu Cerbera na Pioneer Station, jak osłabiać królową obcych i jak pokonać syntetycznych wrogów.
Aktualizacja:
Do trzeciego starcia z królową obcych dojdzie w grze Aliens Dark Descent podczas rozgrywania misji 5 na pokładzie stacji Pioneer Station. Z tej strony poradnika dowiecie się jak walczyć w pomieszczeniu Protokołu Cerbera, jak spowalniać i osłabiać królową ksenomorfów, a także jak rozprawić się z twarzołapami i syntetycznymi przeciwnikami.
- Gdzie pojawia się trzecia królowa obcych?
- Przygotowania przed starciem z misji 5
- Jak pokonać królową w pomieszczeniu Protokołu Cerbera?
Gdzie pojawia się trzecia królowa obcych?
- Z trzecią królową ksenomorfów musicie zmierzyć się w misji 5 - Protokół jądrowy. Ma to miejsce w trakcie drugiej wizyty na stacji Pioneer Station.
- Jedno z głównych zadań to dotarcie do pomieszczenia Cerbera z zamiarem wyłączenia Protokołu Cerbera.


Przy próbie skorzystania z terminala do otwarcia drzwi otrzymacie ostrzeżenie o zbliżającej się bitwie.
Przygotowania przed starciem z misji 5

- Po wkroczeniu do pomieszczenie Cerbera dowiecie się o napotkaniu królowej i od razu rozpoczną się walki bez możliwości dodatkowego przygotowania się.
- Do bitwy powinniście przygotować się jeszcze przed otwarciem drzwi. Uzupełnijcie zapasy amunicji, wyleczcie marines i opcjonalnie stwórzcie schron w jednym z pobliskich pomieszczeń żeby obniżyć poziom stresu u żołnierzy.
Jak pokonać królową w pomieszczeniu Protokołu Cerbera?

Bitwę rozpocznijcie od obronienia się przed grupą twarzołapów próbujących dopaść marines. Skorzystajcie z granatnika, miotacza ognia oraz innych ofenswnych umiejętności żeby je błyskawicznie wyeliminować.

- Nie próbujcie rozstawiać min czy działek strażniczych, bo nie ma na to czasu. Rozpocznijcie bieg po obrzeżach pomieszczenia Cerbera polegający na unikaniu królowej. Po drodze uważajcie też na wrogich syntetycznych przeciwników. Nie traktujcie ich jako głównego zagrożenia, bo są powolni.
- Podczas ucieczki szukajcie okazji do detonowania beczek trafiając w nie z broni palnej. Mogą one zadawać królowej obrażenia i podpalać obszar razem z bossem.

- Dopiero po tym jak wyraźnie oddalicie się od bossa użyjcie ognia zaporowego do spowalniania królowej zmierzającej w Waszą stronę.
- Atakujcie królową ofensywnymi uemiejętnościami, takimi jak granatnik U1 czy GPP. Jeżeli królowa rozpocznie szarżę, to szybko pobiegnijcie w bok żeby marines nie zostali uderzeni i powaleni na ziemię.

- Skupiajcie się na pozbawieniu królowej całego czerwonego paska zdrowia. Dopiero po zabiciu królowej zacznijcie atakować syntetycznych wrogów. Ponownie dobrze może sprawdzić się np. granatnik. Z racji na powolne ruchy syntów może precyzyjnie w nich trafiać.
- Po zakończeniu bitwy podejdźcie do zwłok królowej żeby pobrać ksenopróbki oraz zdobyć plan ksenotechnologii.
0
- Aliens Dark Descent - poradnik do gry
- Aliens Dark Descent: Poradnik do gry
- Aliens Dark Descent: Bossowie
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w Dead Hills
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w Berkley's Docks
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Protokół jądrowy
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Atmosferyczny koszmar
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Strefa ewakuacji
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Podstępna Pryce
- Aliens Dark Descent: Królowa obcych w misji Wykopalisko Olduvai
- Aliens Dark Descent: Finałowy boss Ksenotytan
- Aliens Dark Descent: Bossowie
- Aliens Dark Descent: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
Wspaniała gra ! dobrze że już pojawiły się egzemplarze na PS5.
Felipe Konsul
To że wyłączenie odlicznaia do porażki od razu aktywuje "niestandardowy" poziom trudności to badziew. Gdyby tego nie było to pewnie bym się nawet pokusił o przejście na najwyższym poziomie trudności. Ale nienawidzę takich gier gdzie trzeba coś robić na czas albo przegrywasz. Dobrze, że można wyłączyć ale czemu to od razu poziom trudności zmienia eh.
Felipe Konsul
Początkowo do oddziału zawsze brałem jakiegoś gościa ze smartgunem, ale chyba nawet lepszym wyborem byłby drugi sierżant. Poza tym, że zwiększa odwagę czyli wolniej wzrasta nam stres u wszystkich marines, to jedno z jego ulepszeń to szybsza regeneracja punktów dowodzenia o 10 sekund i drugie ulepszenie dające jeden dodatkowy punkt. Czyli można częściej używać umiejętności typu miny, strzelby itd., bo zamiast trzech punktów dowodzenia mamy ich aż 5 jeśli mamy 2 sierżantów.
Co do amunicji to kiedyś w innym poradniku czytałem, że nie ma sensu ulepszać toreb na amunicję, bo można ją znaleźć podczas misji XD. Chyba większej głupoty nie słyszałem. Ewidentnie temu kto pisał taki poradnik nigdy się amunicja nie skończyła i ktoś chyba bardzo chciał zginąć przez brak amunicji. Prawda, że najważniejsze są ulepszenia klasowe typu reanimacja nieprzytomnego marine u medyka, ale tych jest zwykle po 2 ewentualnie 3, więc zawsze zostaje miejsce na zwiększenie zapasu amunicji do 2 magazynków. Poza tym warto też ulepszyć magazynek, co dodaje 20% amunicji więcej i na 2 przeładowania to praktycznie połowa magazynka amunicji za darmo. No i oczywiście torby na narzędzia i apteczki, żeby więcej można było ich zabierać na misję, ale też żeby z misji do bazy ich więcej przynosić. Dziwię się, że w poradach na start nie ma info o tym, żeby NIE BRAĆ NIGDY pełnego zapasu apteczek czy narzędzi, a już na pewno nie wtedy kiedy rozpoczynamy daną misję po raz pierwszy, bo wtedy wiele zasobów zostaje na mapie i nie można ich podnieść, bo nie mamy na nie miejsca. Najlepiej jest brać połowę, a jeśli wszyscy marines mają już zwiększone sakwy to nawet mniej niż połowę. Branie wszystkiego, albo prawie wszystkiego ma sens tylko jeśli wiemy, że przy danym desancie misję skończymy, a poza tym na mapie nie ma już wiele, albo prawie w ogóle apteczek czy narzędzi. Chociaż z tych dwóch najważniejsze są apteczki, bo apteczek nie można wytworzyć, a narzędzie można wytwarzać na statku, gdy się skończą.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
