Aliens Dark Descent: Jak odblokować broń smartgun?
Kultowa broń M56 Smartgun jest dostępna w grze Aliens Dark Descent. Z poradnika dowiecie się jak wybrać klasę Strzelec dla jednego z marines oraz jak zakupić smartguna i ustawić go jako aktywną broń główną.
Aktualizacja:
Aliens Dark Descent pozwala korzystać z różnych futurystycznych broni i jest wśród nich M56 Smartgun znany z filmów o ksenomorfach. Na tej stronie poradnika wyjaśniamy jakie są wymagania do odblokowania smartguna oraz jak doprowadzić do przydzielenia klasy Strzelec jednemu z podległych marines.
- Smartgun na liście broni
- Jak wybrać klasę Strzelec?
- Odblokowanie smartguna
- Ustawienie smartguna jako aktywnej broni
Smartgun na liście broni

M56 Smartgun to ciężki karabin i jest on jedną z ikonicznych broni z uniwersum Obcego, która zadebiutowała w filmie Obcy: Decydujące starcie. Model z gry posiada identycznie działanie do tego z filmu, a więc występuje w parze z systemem celowania montowanym na głowę, oferując jednocześnie dużą wszechstronność i możliwość strzelania seriami pocisków.
Gra nie pozwoli Wam używać smartguna od samego początku kampanii, ale z jego pozyskaniem nie trzeba też na szczęście czekać aż do jej końcowej części.
Jak wybrać klasę Strzelec?

Smartgun może być używany wyłącznie przez Marines z klasy Strzelec. Członkowie oddziału mają początkowy klasy Żółtodziób i broń ta jest dla nich zablokowana.
Zabierajcie marines na kolejne misje po to żeby gromadzili XP i awansowali na wyższe poziomy doświadczenia. Po tym jak zgromadzicie dostatecznie dużo doświadczenia możecie awansować postać na poziom 3. Pojawi się wtedy okno wyboru klasy. Gra zaoferuje 2 klasy spośród 5 możliwych. Musicie zaczekać aż pojawi się klasa Strzelec i wybrać ją dla żołnierza.
Odblokowanie smartguna

Będąc w bazie odwiedźcie Warsztat powiązany z kupowanym nowych broni i gadżetów. Smartgun to jedna z broni głównych. Znajdźcie go na liście po lewej stronie ekranu. Do zakupu potrzeba dodatkowo 100 materiałów, które możecie odnajdywać w misjach jako loot. Na szczęście smart guna trzeba zakupić tylko jeden raz, a nie osobno dla każdego żołnierza, który miałby później z niego korzystać.
Ustawienie smartguna jako aktywnej broni

Przejdźcie do Koszar i wybierzcie z nich Strzelca. Na ekranie żołnierza kliknijcie na ikonie broni głównej w lewym dolnym rogu ekranu (powyższy obrazek).

Załaduje się ekran wyboru głównej broni. Wybierzcie smartguna i zignorujcie czerwony komunikat pod jego nazwą, bo powinniście spełniać wymagania do używania go.

Na ekranie przygotowań do misji wybierzcie strzelca i powinien on pozować właśnie ze smartgunem. Ikona tej broni pojawi się też pod postacią. Możecie już używać smartguna w kolejnych wyprawach.
0
- Aliens Dark Descent - poradnik do gry
- Aliens Dark Descent: Poradnik do gry
- Aliens Dark Descent: FAQ
- Aliens Dark Descent: Czy jest aktywna pauza?
- Aliens Dark Descent: Czy można zapisywać grę?
- Aliens Dark Descent: Jak wydostać się z ładowni w prologu?
- Aliens Dark Descent: Jak uciec z serwerowni i unikać ksenomorfa?
- Aliens Dark Descent: Jak działa detektor ruchu?
- Aliens Dark Descent: Jak wyśrodkować kamerę na dowódcy oddziału?
- Aliens Dark Descent: Jak stworzyć schron i odpocząć?
- Aliens Dark Descent: Jak odeprzeć zmasowane natarcie?
- Aliens Dark Descent: Jak zresetować trudny poziom agresji?
- Aliens Dark Descent: Jak zwiększyć wielkość oddziału?
- Aliens Dark Descent: Czy można grać obcymi?
- Aliens Dark Descent: Jak obrócić działko strażnicze?
- Aliens Dark Descent: Jak zmienić wygląd marines z oddziału?
- Aliens Dark Descent: Jak uzupełniać zapasy amunicji?
- Aliens Dark Descent: Jak odblokować broń smartgun?
- Aliens Dark Descent: Jak pozbyć się traumy?
- Aliens Dark Descent: Jak używać snajperki do cichych zabójstw?
- Aliens Dark Descent: Czy uratować Roberta, Lise i Drake'a w misji 6?
- Aliens Dark Descent: Jak rzadziej ginąć?
- Aliens Dark Descent: Jak dotrzeć do generatora procesora atmosferycznego w misji 6?
- Aliens Dark Descent: Co oznacza polecenie Zabij drania?
- Aliens Dark Descent: FAQ
- Aliens Dark Descent: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
Wspaniała gra ! dobrze że już pojawiły się egzemplarze na PS5.
Felipe Konsul
To że wyłączenie odlicznaia do porażki od razu aktywuje "niestandardowy" poziom trudności to badziew. Gdyby tego nie było to pewnie bym się nawet pokusił o przejście na najwyższym poziomie trudności. Ale nienawidzę takich gier gdzie trzeba coś robić na czas albo przegrywasz. Dobrze, że można wyłączyć ale czemu to od razu poziom trudności zmienia eh.
Felipe Konsul
Początkowo do oddziału zawsze brałem jakiegoś gościa ze smartgunem, ale chyba nawet lepszym wyborem byłby drugi sierżant. Poza tym, że zwiększa odwagę czyli wolniej wzrasta nam stres u wszystkich marines, to jedno z jego ulepszeń to szybsza regeneracja punktów dowodzenia o 10 sekund i drugie ulepszenie dające jeden dodatkowy punkt. Czyli można częściej używać umiejętności typu miny, strzelby itd., bo zamiast trzech punktów dowodzenia mamy ich aż 5 jeśli mamy 2 sierżantów.
Co do amunicji to kiedyś w innym poradniku czytałem, że nie ma sensu ulepszać toreb na amunicję, bo można ją znaleźć podczas misji XD. Chyba większej głupoty nie słyszałem. Ewidentnie temu kto pisał taki poradnik nigdy się amunicja nie skończyła i ktoś chyba bardzo chciał zginąć przez brak amunicji. Prawda, że najważniejsze są ulepszenia klasowe typu reanimacja nieprzytomnego marine u medyka, ale tych jest zwykle po 2 ewentualnie 3, więc zawsze zostaje miejsce na zwiększenie zapasu amunicji do 2 magazynków. Poza tym warto też ulepszyć magazynek, co dodaje 20% amunicji więcej i na 2 przeładowania to praktycznie połowa magazynka amunicji za darmo. No i oczywiście torby na narzędzia i apteczki, żeby więcej można było ich zabierać na misję, ale też żeby z misji do bazy ich więcej przynosić. Dziwię się, że w poradach na start nie ma info o tym, żeby NIE BRAĆ NIGDY pełnego zapasu apteczek czy narzędzi, a już na pewno nie wtedy kiedy rozpoczynamy daną misję po raz pierwszy, bo wtedy wiele zasobów zostaje na mapie i nie można ich podnieść, bo nie mamy na nie miejsca. Najlepiej jest brać połowę, a jeśli wszyscy marines mają już zwiększone sakwy to nawet mniej niż połowę. Branie wszystkiego, albo prawie wszystkiego ma sens tylko jeśli wiemy, że przy danym desancie misję skończymy, a poza tym na mapie nie ma już wiele, albo prawie w ogóle apteczek czy narzędzi. Chociaż z tych dwóch najważniejsze są apteczki, bo apteczek nie można wytworzyć, a narzędzie można wytwarzać na statku, gdy się skończą.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
