Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Strefa ewakuacji
Piąta królowa obcych ma swoje legowisko w misji 8 Strefa ewakuacji w grze Aliens Dark Descent. Nasz poradnik wyjaśnia jak dotrzeć do legowiska podczas poszukiwań Cassandry, jak przygotować się do bitwy i jak zabić królową ksenomorfów.
Aktualizacja:
Konfrontacja z piątą królową obcych może mieć miejsce w grze Aliens Dark Descent podczas przechodzenia misji 8 na stacji badawczej Tantalus. Z tej strony poradnika dowiecie się gdzie jest legowisko królowej w Piwnicy 1, jak poprawnie przygotować się do starcia, jak pokonać królową i w jaki sposób gra może to wynagrodzić.
Gdzie jest legowisko królowej pod stacją badawczą Tantalus?
- W dalszej części misji 8 dotrzecie windą do Piwnicy 1 i zajmiecie się zaliczaniem głównego zadania z odnalezienia Cassandry, tzn. ustalenia miejsca, w którym jest przetrzymywana.
 - Wasi marines w drodze na południe miną opcjonalne zachodnie pomieszczenie. Możecie je odblokować wchodząc w interakcję z terminalem, przy czym od razu rozpocznie to konfrontację.
 


Przygotujcie się do starcia z królową. Polecamy rozstawić działka strażnicze - w korytarzu oraz przy drzwiach wschodniego pomieszczenia. Możecie się też zabezpieczyć przed przybyciem zwykłych ksenomorfów i zaminować północną i południową część korytarza.
Jak zabić królową ksenomorfów w misji 8?

- Po otwarciu drzwi ostrzelajcie królową (warto użyć silnej umiejętności, np. wyrzutni rakiet lub granatnika),
 - Nie wchodźcie do legowiska, bo są w nim jaja twarzołapów. Mogłyby one w łatwy sposób dopaść Waszych marines, zwłaszcza że pomieszczenie jest dość niewielkie.
 

- Wycofajcie się do korytarza, czyli do miejsca, w którym są działka strażnicze. Nakażcie użycie ognia zaporowego, by spowolnić postępy królowej i uniemożliwić jej wykonanie poprawnej szarży. W razie potrzeby pobiegnijcie w korytarzu lub w sąsiednim pomieszczeniu w bok, by Wasi ludzie nie zostali powaleni przez królową.
 - Kontynuujcie wyczerpywanie długiego czerwonego paska bossa. Po pokonaniu królowej na spokojnie rozprawcie się z twarzołapami. Zbadajcie też zwłoki królowej, a znajdziecie 8 ksenopróbek oraz plan ksenotechnologii.
 
0
- Aliens Dark Descent - poradnik do gry
- Aliens Dark Descent: Poradnik do gry
	
- Aliens Dark Descent: Bossowie
		
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w Dead Hills
 - Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w Berkley's Docks
 - Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Protokół jądrowy
 - Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Atmosferyczny koszmar
 - Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Strefa ewakuacji
 - Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Podstępna Pryce
 - Aliens Dark Descent: Królowa obcych w misji Wykopalisko Olduvai
 - Aliens Dark Descent: Finałowy boss Ksenotytan
 
 
 - Aliens Dark Descent: Bossowie
		
 
 - Aliens Dark Descent: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
Wspaniała gra ! dobrze że już pojawiły się egzemplarze na PS5.
Felipe Konsul
To że wyłączenie odlicznaia do porażki od razu aktywuje "niestandardowy" poziom trudności to badziew. Gdyby tego nie było to pewnie bym się nawet pokusił o przejście na najwyższym poziomie trudności. Ale nienawidzę takich gier gdzie trzeba coś robić na czas albo przegrywasz. Dobrze, że można wyłączyć ale czemu to od razu poziom trudności zmienia eh.
Felipe Konsul
Początkowo do oddziału zawsze brałem jakiegoś gościa ze smartgunem, ale chyba nawet lepszym wyborem byłby drugi sierżant. Poza tym, że zwiększa odwagę czyli wolniej wzrasta nam stres u wszystkich marines, to jedno z jego ulepszeń to szybsza regeneracja punktów dowodzenia o 10 sekund i drugie ulepszenie dające jeden dodatkowy punkt. Czyli można częściej używać umiejętności typu miny, strzelby itd., bo zamiast trzech punktów dowodzenia mamy ich aż 5 jeśli mamy 2 sierżantów.
Co do amunicji to kiedyś w innym poradniku czytałem, że nie ma sensu ulepszać toreb na amunicję, bo można ją znaleźć podczas misji XD. Chyba większej głupoty nie słyszałem. Ewidentnie temu kto pisał taki poradnik nigdy się amunicja nie skończyła i ktoś chyba bardzo chciał zginąć przez brak amunicji. Prawda, że najważniejsze są ulepszenia klasowe typu reanimacja nieprzytomnego marine u medyka, ale tych jest zwykle po 2 ewentualnie 3, więc zawsze zostaje miejsce na zwiększenie zapasu amunicji do 2 magazynków. Poza tym warto też ulepszyć magazynek, co dodaje 20% amunicji więcej i na 2 przeładowania to praktycznie połowa magazynka amunicji za darmo. No i oczywiście torby na narzędzia i apteczki, żeby więcej można było ich zabierać na misję, ale też żeby z misji do bazy ich więcej przynosić. Dziwię się, że w poradach na start nie ma info o tym, żeby NIE BRAĆ NIGDY pełnego zapasu apteczek czy narzędzi, a już na pewno nie wtedy kiedy rozpoczynamy daną misję po raz pierwszy, bo wtedy wiele zasobów zostaje na mapie i nie można ich podnieść, bo nie mamy na nie miejsca. Najlepiej jest brać połowę, a jeśli wszyscy marines mają już zwiększone sakwy to nawet mniej niż połowę. Branie wszystkiego, albo prawie wszystkiego ma sens tylko jeśli wiemy, że przy danym desancie misję skończymy, a poza tym na mapie nie ma już wiele, albo prawie w ogóle apteczek czy narzędzi. Chociaż z tych dwóch najważniejsze są apteczki, bo apteczek nie można wytworzyć, a narzędzie można wytwarzać na statku, gdy się skończą.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
