Aliens Dark Descent: Długość gry - czas trwania fabuły i zdobycia 100% sekretów

Przejście w 100% gry Aliens Dark Descent może Wam zająć dużo czasu. Nasz poradnik podpowiada jak długi jest główny wątek fabularny oraz ile czasu orientacyjnie trzeba poświęcić na odkrycie wszystkich znajdziek i lokacji planety Lethe.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Aliens Dark Descent może okazać się stosunkowo produkcją, choć sporo zależy od Waszego podejścia do gry. Na tej stronie poradnika staramy się odpowiedzieć na pytanie ile godzin zajmuje główna fabuła oraz jak dużo czasu trzeba przeznaczyć na zbadanie wszystkich map w 100 procentach, tzn. odsłonięcie wszystkich obszarów z planety Lethe oraz pozyskanie wszystkich sekretów i znajdziek.

Jak długa jest główna fabuła?

1 - Aliens Dark Descent: Długość gry - czas trwania fabuły i zdobycia 100% sekretów - Aliens Dark Descent - poradnik do gry
  1. Średni czas potrzebny do ukończenia wszystkich misji fabularnych to 25 godzin, a więc gra ma do zaoferowania całkiem sporo zawartości fabularnej. Na kampanię składa się kilkadziesiąt misji.
  2. Wybranie wyższego poziomu trudności może znacząco wydłużyć czas rozgrywki. Znacznie częściej może dochodzić do sytuacji, w których stracicie część lub całość oddziału i rekomendowane lub konieczne będzie wczytanie poprzednich zapisów. Wyższy stopień trudności to również konieczność staranniejszego przygotowywania się do misji w menu zarządzania bazą.

Ile czasu zajmuje przejście gry w 100%?

Oprócz ustawienia wyższego poziomu trudności na czas spędzony z Aliens Dark Descent mogą wpływać - Aliens Dark Descent: Długość gry - czas trwania fabuły i zdobycia 100% sekretów - Aliens Dark Descent - poradnik do gry

Oprócz ustawienia wyższego poziomu trudności na czas spędzony z Aliens Dark Descent mogą wpływać:

  1. ponowne przechodzenie kampanii - jest to typ gry zachęcającej do stawiania sobie coraz większych wyzwań;
  2. zajmowanie się opcjonalnymi celami misji - niektóre misje fabularne posiadają dodatkowe zadania;
  3. poszukiwania sekretów i znajdziek - w grze na odkrycie czekają m.in. nieśmiertelniki oraz dyski z danymi;
  4. eksploracja opcjonalnych komnat.

Wszystkie te czynności mogą łącznie wydłużyć grę o kilkanaście godzin.

Podobało się?

0

Aliens: Dark Descent

20 czerwca 2023

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2023-06-16
16:35

A.l.e.X Legend

A.l.e.X
😍

Wspaniała gra ! dobrze że już pojawiły się egzemplarze na PS5.

Komentarz: A.l.e.X
2024-08-20
13:36

Felipe Konsul

Felipe
😒

To że wyłączenie odlicznaia do porażki od razu aktywuje "niestandardowy" poziom trudności to badziew. Gdyby tego nie było to pewnie bym się nawet pokusił o przejście na najwyższym poziomie trudności. Ale nienawidzę takich gier gdzie trzeba coś robić na czas albo przegrywasz. Dobrze, że można wyłączyć ale czemu to od razu poziom trudności zmienia eh.

Komentarz: Felipe
2024-11-20
12:29

Felipe Konsul

Felipe
😁

Początkowo do oddziału zawsze brałem jakiegoś gościa ze smartgunem, ale chyba nawet lepszym wyborem byłby drugi sierżant. Poza tym, że zwiększa odwagę czyli wolniej wzrasta nam stres u wszystkich marines, to jedno z jego ulepszeń to szybsza regeneracja punktów dowodzenia o 10 sekund i drugie ulepszenie dające jeden dodatkowy punkt. Czyli można częściej używać umiejętności typu miny, strzelby itd., bo zamiast trzech punktów dowodzenia mamy ich aż 5 jeśli mamy 2 sierżantów.
Co do amunicji to kiedyś w innym poradniku czytałem, że nie ma sensu ulepszać toreb na amunicję, bo można ją znaleźć podczas misji XD. Chyba większej głupoty nie słyszałem. Ewidentnie temu kto pisał taki poradnik nigdy się amunicja nie skończyła i ktoś chyba bardzo chciał zginąć przez brak amunicji. Prawda, że najważniejsze są ulepszenia klasowe typu reanimacja nieprzytomnego marine u medyka, ale tych jest zwykle po 2 ewentualnie 3, więc zawsze zostaje miejsce na zwiększenie zapasu amunicji do 2 magazynków. Poza tym warto też ulepszyć magazynek, co dodaje 20% amunicji więcej i na 2 przeładowania to praktycznie połowa magazynka amunicji za darmo. No i oczywiście torby na narzędzia i apteczki, żeby więcej można było ich zabierać na misję, ale też żeby z misji do bazy ich więcej przynosić. Dziwię się, że w poradach na start nie ma info o tym, żeby NIE BRAĆ NIGDY pełnego zapasu apteczek czy narzędzi, a już na pewno nie wtedy kiedy rozpoczynamy daną misję po raz pierwszy, bo wtedy wiele zasobów zostaje na mapie i nie można ich podnieść, bo nie mamy na nie miejsca. Najlepiej jest brać połowę, a jeśli wszyscy marines mają już zwiększone sakwy to nawet mniej niż połowę. Branie wszystkiego, albo prawie wszystkiego ma sens tylko jeśli wiemy, że przy danym desancie misję skończymy, a poza tym na mapie nie ma już wiele, albo prawie w ogóle apteczek czy narzędzi. Chociaż z tych dwóch najważniejsze są apteczki, bo apteczek nie można wytworzyć, a narzędzie można wytwarzać na statku, gdy się skończą.

Komentarz: Felipe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl