Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Podstępna Pryce
Szósta królowa obcych przebywa na powierzchni w misji 10 Podstępna Pryce gry Aliens Dark Descent. Opis z tej strony poradnika informuje gdzie jest legowisko królowej ksenomorfów, jakie są przygotowania przed starciem i jak wyeliminować bossa.
Aktualizacja:
Podczas eksploracji Jackson's Landing w misji 10 gry Aliens Dark Descent możecie odnaleźć szóstą królową obcych. Na tej stronie poradnika znajdziecie opis tego opcjonalnego starcia z bossem, w którym wskazujemy jak przygotować się do pojedynku i jak osłabiać oraz zabić królową przebywającą na powierzchni.
Jak dotrzeć do legowiska bossa w Jackson's Landing?
Królowa z misji 10 jest jedyną w grze, którą spotkacie na powierzchni, a nie wewnątrz budynku czy w podziemnej lokacji.


- Legowisko królowej znajduje się na końcu ulicy w Jackson's Landing i jest to obszar badany w początkowej części misji.
- Musicie dotrzeć do południowej części mapy. Legowisko królowej łatwo przegapić, bo nie ma obowiązku odwiedzenia tego obszaru w ramach awansowania w misji. Zajmijcie się zabiciem królowej zanim wyruszycie do lokacji Plaza.
Jak pokonać królową ksenomorfów w misji 10?

- Przygotujcie się przed bitwą w dość dużej odległości na wschód od legowiska królowej.
- Rozstawcie działka strażnicze - powinny one być zwrócone zarówno w stronę legowiska, jak i na wschód, bo z przeciwnej strony mogą docierać do obszaru walk zwykłe ksenomorfy.
- Rozmieśćcie miny w okolicy - na przyszłej trasie poruszania się królowej oraz w miarę możliwości przy gniazdach oznaczonych czerwonymi wykrzyknikami. Łatwo zabiją one pojawiające się tam nowe potwory.

- Uważajcie, bo przed królową znajdują się jaja twarzołapów i jest ich mnóstwo. Nie pozwólcie żeby dopadły Waszych marines. Ostrzelajcie kilka pierwszych, a następnie wycofajcie się i pozwólcie żeby działka zabiły biegnące twarzołapy.
- W przypadku królowej stosujcie znaną taktykę - aktywujcie Ogień zaporowy dla co najmniej 1 marine po to żeby spowalniać królową i uniemożliwiać jej wykonanie szarży. Jeśli mimo wszystko szarża się jej udała, to ucieknijcie żołnierzami w bok.
- Podczas walk zwracajcie uwagę na drony, które mogą docierać z północy lub ze wschodu. Wasze działka i miny powinny załatwić sprawę, ale w razie potrzeby zabijcie szybko te, które są blisko oddziału.
- Po zabiciu królowej pozyskajcie 8 ksenopróbek oraz plan ksenotechnologii dzięki przeszukaniu jej zwłok.
0
- Aliens Dark Descent - poradnik do gry
- Aliens Dark Descent: Poradnik do gry
- Aliens Dark Descent: Bossowie
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w Dead Hills
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w Berkley's Docks
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Protokół jądrowy
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Atmosferyczny koszmar
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Strefa ewakuacji
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Podstępna Pryce
- Aliens Dark Descent: Królowa obcych w misji Wykopalisko Olduvai
- Aliens Dark Descent: Finałowy boss Ksenotytan
- Aliens Dark Descent: Bossowie
- Aliens Dark Descent: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
Wspaniała gra ! dobrze że już pojawiły się egzemplarze na PS5.
Felipe Konsul
To że wyłączenie odlicznaia do porażki od razu aktywuje "niestandardowy" poziom trudności to badziew. Gdyby tego nie było to pewnie bym się nawet pokusił o przejście na najwyższym poziomie trudności. Ale nienawidzę takich gier gdzie trzeba coś robić na czas albo przegrywasz. Dobrze, że można wyłączyć ale czemu to od razu poziom trudności zmienia eh.
Felipe Konsul
Początkowo do oddziału zawsze brałem jakiegoś gościa ze smartgunem, ale chyba nawet lepszym wyborem byłby drugi sierżant. Poza tym, że zwiększa odwagę czyli wolniej wzrasta nam stres u wszystkich marines, to jedno z jego ulepszeń to szybsza regeneracja punktów dowodzenia o 10 sekund i drugie ulepszenie dające jeden dodatkowy punkt. Czyli można częściej używać umiejętności typu miny, strzelby itd., bo zamiast trzech punktów dowodzenia mamy ich aż 5 jeśli mamy 2 sierżantów.
Co do amunicji to kiedyś w innym poradniku czytałem, że nie ma sensu ulepszać toreb na amunicję, bo można ją znaleźć podczas misji XD. Chyba większej głupoty nie słyszałem. Ewidentnie temu kto pisał taki poradnik nigdy się amunicja nie skończyła i ktoś chyba bardzo chciał zginąć przez brak amunicji. Prawda, że najważniejsze są ulepszenia klasowe typu reanimacja nieprzytomnego marine u medyka, ale tych jest zwykle po 2 ewentualnie 3, więc zawsze zostaje miejsce na zwiększenie zapasu amunicji do 2 magazynków. Poza tym warto też ulepszyć magazynek, co dodaje 20% amunicji więcej i na 2 przeładowania to praktycznie połowa magazynka amunicji za darmo. No i oczywiście torby na narzędzia i apteczki, żeby więcej można było ich zabierać na misję, ale też żeby z misji do bazy ich więcej przynosić. Dziwię się, że w poradach na start nie ma info o tym, żeby NIE BRAĆ NIGDY pełnego zapasu apteczek czy narzędzi, a już na pewno nie wtedy kiedy rozpoczynamy daną misję po raz pierwszy, bo wtedy wiele zasobów zostaje na mapie i nie można ich podnieść, bo nie mamy na nie miejsca. Najlepiej jest brać połowę, a jeśli wszyscy marines mają już zwiększone sakwy to nawet mniej niż połowę. Branie wszystkiego, albo prawie wszystkiego ma sens tylko jeśli wiemy, że przy danym desancie misję skończymy, a poza tym na mapie nie ma już wiele, albo prawie w ogóle apteczek czy narzędzi. Chociaż z tych dwóch najważniejsze są apteczki, bo apteczek nie można wytworzyć, a narzędzie można wytwarzać na statku, gdy się skończą.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
