Aliens Dark Descent: Czy można grać obcymi?

W Aliens Dark Descent dowodzi się grupą marines wysyłanych na misje. Może też Was jednak zastanawiać – czy gra pozwala również zagrać jako obcy. Z naszego poradnika dowiecie się czy ksenomorfy są grywalną stroną konfliktu.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Opcja zagrania ksenomorfami może być kuszą propozycją. Na tej stronie poradnika odpowiadamy na pytanie czy Aliens Dark Descent pozwala zagrać po stronie obcych, czy dowodzenie oddziałem marines jest jedynym wariantem trybu kampanii.

Granie po stronie marines i załogi USS Otago

Kampania fabularna gry Aliens Dark Descent pozwoli Wam opowiedzieć się po stronie ludzi - Aliens Dark Descent: Czy można grać obcymi? - Aliens Dark Descent - poradnik do gry

Kampania fabularna gry Aliens Dark Descent pozwoli Wam opowiedzieć się po stronie ludzi. Są to przede wszystkim członkowie załogi okrętu USS Otago, wśród których kluczową rolę odgrywają marines wysyłani na kolejne misje. Istotną postacią w głównej fabule jest też Maeko Hayes - była pracownica korporacji Weyland-Yutani ze stacji Pioneer, z której bohaterowie uciekają w prologu kampanii.

Główny wątek fabularny skupia się na powstrzymaniu działań ksenomorfów na skolonizowanym księżycu Lethe oraz uniemożliwieniu im wydostania się do innych części galaktyki. Załoga USS Otago prowadzi jednocześnie prace nad naprawieniem rozbitego statku kosmicznego.

Czy można kontrolować obcych?

W niektórych grach z uniwersum obcego pojawiała się możliwość grania po stronie ksenomorfów - Aliens Dark Descent: Czy można grać obcymi? - Aliens Dark Descent - poradnik do gry

W niektórych grach z uniwersum obcego pojawiała się możliwość grania po stronie ksenomorfów. Najlepszym przykładem może być seria Aliens vs Predator, w której obcy byli jedną z 3 grywalnych stron konfliktu.

W Aliens Dark Descent nie przewidziano niestety możliwości grania obcymi. Nie posiadają oni własnej kampanii i nie mogą realizować własnych celów z zarażenia populacji Lethe czy wszystkich członków załogi USS Otago. Są oni w grze wyłącznie antagonistami. Nie jest jednak wykluczone, że gra może doczekać się kontynuacji lub specjalnej wartości fabularnej, która pozwoliłoby kontrolować ksenomorfy. Pozostaje to jednak póki co wyłącznie w sferze marzeń.

Podobało się?

0

Aliens: Dark Descent

20 czerwca 2023

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2023-06-16
16:35

A.l.e.X Legend

A.l.e.X
😍

Wspaniała gra ! dobrze że już pojawiły się egzemplarze na PS5.

Komentarz: A.l.e.X
2024-08-20
13:36

Felipe Konsul

Felipe
😒

To że wyłączenie odlicznaia do porażki od razu aktywuje "niestandardowy" poziom trudności to badziew. Gdyby tego nie było to pewnie bym się nawet pokusił o przejście na najwyższym poziomie trudności. Ale nienawidzę takich gier gdzie trzeba coś robić na czas albo przegrywasz. Dobrze, że można wyłączyć ale czemu to od razu poziom trudności zmienia eh.

Komentarz: Felipe
2024-11-20
12:29

Felipe Konsul

Felipe
😁

Początkowo do oddziału zawsze brałem jakiegoś gościa ze smartgunem, ale chyba nawet lepszym wyborem byłby drugi sierżant. Poza tym, że zwiększa odwagę czyli wolniej wzrasta nam stres u wszystkich marines, to jedno z jego ulepszeń to szybsza regeneracja punktów dowodzenia o 10 sekund i drugie ulepszenie dające jeden dodatkowy punkt. Czyli można częściej używać umiejętności typu miny, strzelby itd., bo zamiast trzech punktów dowodzenia mamy ich aż 5 jeśli mamy 2 sierżantów.
Co do amunicji to kiedyś w innym poradniku czytałem, że nie ma sensu ulepszać toreb na amunicję, bo można ją znaleźć podczas misji XD. Chyba większej głupoty nie słyszałem. Ewidentnie temu kto pisał taki poradnik nigdy się amunicja nie skończyła i ktoś chyba bardzo chciał zginąć przez brak amunicji. Prawda, że najważniejsze są ulepszenia klasowe typu reanimacja nieprzytomnego marine u medyka, ale tych jest zwykle po 2 ewentualnie 3, więc zawsze zostaje miejsce na zwiększenie zapasu amunicji do 2 magazynków. Poza tym warto też ulepszyć magazynek, co dodaje 20% amunicji więcej i na 2 przeładowania to praktycznie połowa magazynka amunicji za darmo. No i oczywiście torby na narzędzia i apteczki, żeby więcej można było ich zabierać na misję, ale też żeby z misji do bazy ich więcej przynosić. Dziwię się, że w poradach na start nie ma info o tym, żeby NIE BRAĆ NIGDY pełnego zapasu apteczek czy narzędzi, a już na pewno nie wtedy kiedy rozpoczynamy daną misję po raz pierwszy, bo wtedy wiele zasobów zostaje na mapie i nie można ich podnieść, bo nie mamy na nie miejsca. Najlepiej jest brać połowę, a jeśli wszyscy marines mają już zwiększone sakwy to nawet mniej niż połowę. Branie wszystkiego, albo prawie wszystkiego ma sens tylko jeśli wiemy, że przy danym desancie misję skończymy, a poza tym na mapie nie ma już wiele, albo prawie w ogóle apteczek czy narzędzi. Chociaż z tych dwóch najważniejsze są apteczki, bo apteczek nie można wytworzyć, a narzędzie można wytwarzać na statku, gdy się skończą.

Komentarz: Felipe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl