Aliens Dark Descent: Co oznacza polecenie Zabij drania?

W Aliens Dark Descent pojawia się często komunikat Zabij drania. Na tej stronie poradnika wyjaśniamy co oznacza komenda Zabij drania i kiedy najlepiej z niej korzystać.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Od momentu odblokowania drużyny marines w grze Aliens Dark Descent możecie zauważać napis na ekranie Zabij drania. W naszym poradniku wyjaśniamy kiedy może pojawić się ten komunikat, co oznacza komenda Zabij drania i jak są optymalne sytuacje do używania jej na polu bitwy.

Domyślny schemat zachowania marines

1 - Aliens Dark Descent: Co oznacza polecenie Zabij drania? - Aliens Dark Descent - poradnik do gry
  1. Oddział marines dowodzony przez Was w grze Aliens Dark Descent domyślnie działa w sposób autonomiczny. Oznacza to, że żołnierze samodzielnie wybierają cele do ataku bez konieczności zaznaczania wrogów kursorem.
  2. Powyższa reguła ma 2 główne wyjątki. Pierwszy z nich to wybieranie poleceń z menu umiejętności - każdemu z nich musicie wskazać obszar, kierunek lub cel ataku.
  3. Drugi wyjątek to sytuacje chowanie się za zasłonami. Marines nie wyjdą zza zasłony i nie rozpoczną ataku dopóki nie otrzymają stosownej komendy.

Kiedy i jak używać komendy Zabij drania?

Napis Zabij drania może pojawić się po najechaniu kursorem na przeciwnika będącego w polu widzenia drużyny - Aliens Dark Descent: Co oznacza polecenie Zabij drania? - Aliens Dark Descent - poradnik do gry

Napis Zabij drania może pojawić się po najechaniu kursorem na przeciwnika będącego w polu widzenia drużyny. Oznacza on skoncentrowanie ognia na danym przeciwniku, by go szybciej zabić. Zyskuje to znaczeniu w sytuacjach gdy:

  1. Walczycie z ksenomorfami i chcecie powstrzymać szybko zbliżające się potwory. Jest to szczególnie ważne gdy dany ksenomorf jest jedną z niebezpiecznych, elitarnych odmian.
  2. Chcecie uniemożliwić wrogie ataki od tyłu lub od flanki. Często ma to miejsce w trakcie starć z kultystami, którzy mogą próbować dopaść marines ukrywających się za zasłoną.

Komenda Zabij drania jest "darmowa", tzn. nie zużywa punktów dowodzenia. Powinniście jej używać w prawie każdej większej i/lub trudniejszej bitwie.

Podobało się?

0

Aliens: Dark Descent

20 czerwca 2023

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2023-06-16
16:35

A.l.e.X Legend

A.l.e.X
😍

Wspaniała gra ! dobrze że już pojawiły się egzemplarze na PS5.

Komentarz: A.l.e.X
2024-08-20
13:36

Felipe Konsul

Felipe
😒

To że wyłączenie odlicznaia do porażki od razu aktywuje "niestandardowy" poziom trudności to badziew. Gdyby tego nie było to pewnie bym się nawet pokusił o przejście na najwyższym poziomie trudności. Ale nienawidzę takich gier gdzie trzeba coś robić na czas albo przegrywasz. Dobrze, że można wyłączyć ale czemu to od razu poziom trudności zmienia eh.

Komentarz: Felipe
2024-11-20
12:29

Felipe Konsul

Felipe
😁

Początkowo do oddziału zawsze brałem jakiegoś gościa ze smartgunem, ale chyba nawet lepszym wyborem byłby drugi sierżant. Poza tym, że zwiększa odwagę czyli wolniej wzrasta nam stres u wszystkich marines, to jedno z jego ulepszeń to szybsza regeneracja punktów dowodzenia o 10 sekund i drugie ulepszenie dające jeden dodatkowy punkt. Czyli można częściej używać umiejętności typu miny, strzelby itd., bo zamiast trzech punktów dowodzenia mamy ich aż 5 jeśli mamy 2 sierżantów.
Co do amunicji to kiedyś w innym poradniku czytałem, że nie ma sensu ulepszać toreb na amunicję, bo można ją znaleźć podczas misji XD. Chyba większej głupoty nie słyszałem. Ewidentnie temu kto pisał taki poradnik nigdy się amunicja nie skończyła i ktoś chyba bardzo chciał zginąć przez brak amunicji. Prawda, że najważniejsze są ulepszenia klasowe typu reanimacja nieprzytomnego marine u medyka, ale tych jest zwykle po 2 ewentualnie 3, więc zawsze zostaje miejsce na zwiększenie zapasu amunicji do 2 magazynków. Poza tym warto też ulepszyć magazynek, co dodaje 20% amunicji więcej i na 2 przeładowania to praktycznie połowa magazynka amunicji za darmo. No i oczywiście torby na narzędzia i apteczki, żeby więcej można było ich zabierać na misję, ale też żeby z misji do bazy ich więcej przynosić. Dziwię się, że w poradach na start nie ma info o tym, żeby NIE BRAĆ NIGDY pełnego zapasu apteczek czy narzędzi, a już na pewno nie wtedy kiedy rozpoczynamy daną misję po raz pierwszy, bo wtedy wiele zasobów zostaje na mapie i nie można ich podnieść, bo nie mamy na nie miejsca. Najlepiej jest brać połowę, a jeśli wszyscy marines mają już zwiększone sakwy to nawet mniej niż połowę. Branie wszystkiego, albo prawie wszystkiego ma sens tylko jeśli wiemy, że przy danym desancie misję skończymy, a poza tym na mapie nie ma już wiele, albo prawie w ogóle apteczek czy narzędzi. Chociaż z tych dwóch najważniejsze są apteczki, bo apteczek nie można wytworzyć, a narzędzie można wytwarzać na statku, gdy się skończą.

Komentarz: Felipe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl