Aliens Dark Descent: Ksenotechnologia - lista sekretów

Ksenotechnologia to najważniejsza kategoria znajdziek w Aliens Dark Descent. Z poradnika dowiecie się gdzie znaleźć wszystkie projekty ksenotechnologii oraz jakie ulepszenia można dzięki nim wynaleźć w laboratorium w bazie.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W lokacjach odwiedzanych w grze Aliens Dark Descent możecie odnajdywać sekrety - projekty biotechnologii. Na tej stronie poradnika wyjaśniamy jakie zastosowanie mają ksenotechnologie. Przygotowaliśmy też listę wszystkich sekretów z tej kategorii z 12 misji fabularnych. Ułatwi ona Wam skompletowanie 100% dostępnych ksenotechnologii.

Ze wszystkimi znajdźkami opisanymi na tej stronie musicie powracać do bazy na USS Otago żeby rozpoczynać Projekty badawcze w Laboratorium. Mechanikę tę opisaliśmy dokładniej w rozdziale Zarządzanie bazą.

#1 Dead Hills

1 - Aliens Dark Descent: Ksenotechnologia - lista sekretów - Aliens Dark Descent - poradnik do gry
Sekret 1/2 - Płyty chitynowo-kevlarowe - Aliens Dark Descent: Ksenotechnologia - lista sekretów - Aliens Dark Descent - poradnik do gry

Sekret 1/2 - Płyty chitynowo-kevlarowe

Lokalizacja: Skrzynia w laboratorium na piętrze 2. Jest to na południe od pomieszczenia Command Room, w którym mogliście podłączyć się do mapy sektora.

Działanie: Dodanie 1 punktu pancerza wszystkim członkom oddziału. Jest to ulepszenie pasywne i działa przez całą misję.

2 - Aliens Dark Descent: Ksenotechnologia - lista sekretów - Aliens Dark Descent - poradnik do gry
Sekret 2/2 - Urządzenie do ekstrakcji embriona - Aliens Dark Descent: Ksenotechnologia - lista sekretów - Aliens Dark Descent - poradnik do gry

Sekret 2/2 - Urządzenie do ekstrakcji embriona

Lokalizacja: Legowisko królowej na poziomie szybu kopalnianego. Po wygranej bitwie z bossem przeszukajcie zwłoki królowej. Pozyskacie ksenopróbki oraz główną znajdźkę.

Działanie: Odblokowanie opcji uratowania marine, do twarzy którego przyczepił się twarzołap. Jest to bardzo przydatne w misjach, w których często odnajduje się jaja z twarzołapami.

#2 Berkley's Docks

3 - Aliens Dark Descent: Ksenotechnologia - lista sekretów - Aliens Dark Descent - poradnik do gry
Sekret 1/1 - Feromony - Aliens Dark Descent: Ksenotechnologia - lista sekretów - Aliens Dark Descent - poradnik do gry

Sekret 1/1 - Feromony

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Aliens: Dark Descent

20 czerwca 2023

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2023-06-16
16:35

A.l.e.X Legend

A.l.e.X
😍

Wspaniała gra ! dobrze że już pojawiły się egzemplarze na PS5.

Komentarz: A.l.e.X
2024-08-20
13:36

Felipe Konsul

Felipe
😒

To że wyłączenie odlicznaia do porażki od razu aktywuje "niestandardowy" poziom trudności to badziew. Gdyby tego nie było to pewnie bym się nawet pokusił o przejście na najwyższym poziomie trudności. Ale nienawidzę takich gier gdzie trzeba coś robić na czas albo przegrywasz. Dobrze, że można wyłączyć ale czemu to od razu poziom trudności zmienia eh.

Komentarz: Felipe
2024-11-20
12:29

Felipe Konsul

Felipe
😁

Początkowo do oddziału zawsze brałem jakiegoś gościa ze smartgunem, ale chyba nawet lepszym wyborem byłby drugi sierżant. Poza tym, że zwiększa odwagę czyli wolniej wzrasta nam stres u wszystkich marines, to jedno z jego ulepszeń to szybsza regeneracja punktów dowodzenia o 10 sekund i drugie ulepszenie dające jeden dodatkowy punkt. Czyli można częściej używać umiejętności typu miny, strzelby itd., bo zamiast trzech punktów dowodzenia mamy ich aż 5 jeśli mamy 2 sierżantów.
Co do amunicji to kiedyś w innym poradniku czytałem, że nie ma sensu ulepszać toreb na amunicję, bo można ją znaleźć podczas misji XD. Chyba większej głupoty nie słyszałem. Ewidentnie temu kto pisał taki poradnik nigdy się amunicja nie skończyła i ktoś chyba bardzo chciał zginąć przez brak amunicji. Prawda, że najważniejsze są ulepszenia klasowe typu reanimacja nieprzytomnego marine u medyka, ale tych jest zwykle po 2 ewentualnie 3, więc zawsze zostaje miejsce na zwiększenie zapasu amunicji do 2 magazynków. Poza tym warto też ulepszyć magazynek, co dodaje 20% amunicji więcej i na 2 przeładowania to praktycznie połowa magazynka amunicji za darmo. No i oczywiście torby na narzędzia i apteczki, żeby więcej można było ich zabierać na misję, ale też żeby z misji do bazy ich więcej przynosić. Dziwię się, że w poradach na start nie ma info o tym, żeby NIE BRAĆ NIGDY pełnego zapasu apteczek czy narzędzi, a już na pewno nie wtedy kiedy rozpoczynamy daną misję po raz pierwszy, bo wtedy wiele zasobów zostaje na mapie i nie można ich podnieść, bo nie mamy na nie miejsca. Najlepiej jest brać połowę, a jeśli wszyscy marines mają już zwiększone sakwy to nawet mniej niż połowę. Branie wszystkiego, albo prawie wszystkiego ma sens tylko jeśli wiemy, że przy danym desancie misję skończymy, a poza tym na mapie nie ma już wiele, albo prawie w ogóle apteczek czy narzędzi. Chociaż z tych dwóch najważniejsze są apteczki, bo apteczek nie można wytworzyć, a narzędzie można wytwarzać na statku, gdy się skończą.

Komentarz: Felipe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl