Aliens Dark Descent: Lista misji

Szukacie informacji ile misji przygotowano w grze Aliens Dark Descent? Nasz poradnik odpowie na pytanie o poziomie rozbudowania głównej fabuły, a także powie Wam więcej o ogólnej strukturze kampanii i sposobie eksploracji map.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika odpowiadamy na pytanie ile misji fabularnych składa się na kampanię gry Aliens Dark Descent. Może to być przydatna wiedza pod kątem wstępnej oceny rozbudowania wątku fabularnego. W poradniku zamieściliśmy też informacje o tym jak zbudowano kampanię i odwiedzanie lokacji powiązanych z misjami.

Wszystkie misje fabularne

1 - Aliens Dark Descent: Lista misji - Aliens Dark Descent - poradnik do gry
  1. Właściwą część kampanii w Aliens Dark Descent poprzedza prolog rozgrywany na stacji kosmicznej Pioneer Station, w ramach którego poznacie postać Maeko Hayes i nauczycie się wybranych podstawowych mechanik rozgrywki.
  2. Po zaliczeniu prologu traficie na rozbity statek USS Otago i możecie z pokładu dowodzenia wydawać rozkazy desantów, tzn. przelotu oddziału marines do lokacji powiązanych z misjami głównego wątku fabularnego.
  3. Kampania składa się w sumie z 12 długich misji. Każda z nich rozgrywa się w innej części księżyca Lethe, np. na terenie kolonii czy w dawnej kopalni. W każdej z tych lokacji do zbadania jest kilka map, bo każde piętro jest symbolizowane przez oddzielną mapę.

Główne i opcjonalne cele oraz zaliczanie misji

Pozornie niewielka liczba głównych misji jest myląca - Aliens Dark Descent: Lista misji - Aliens Dark Descent - poradnik do gry

Pozornie niewielka liczba głównych misji jest myląca. Aliens Dark Descent to długa z gra i z każdą misją spędzicie średnio kilka godzin.

Ciekawostką jest to, że nie ma obowiązku przejścia całej misji za jednym podejściem. Wynika to m.in. z narastającego poziomu agresji obcych. Gra pozwala przerywać misję, powracać do bazy i wznawiać zmagania w tym samym miejscu bez utraty postępów. Możecie też ponownie odwiedzać lokacje z wcześniejszych misji np. żeby dokończyć sprawdzanie ich silniejszym oddziałem i uzyskać stan przeszukania ich w 100%.

Na długość misji wpływa przede wszystkim dostępność opcjonalnych zadań, którymi możecie zajmować się oprócz realizowania głównych celów misji. Oprócz tego możecie odnajdywać sekrety (datapady, ksenotechnologie), gromadzić loot (przede wszystkim materiały do wydawanie w bazie) i dążyć do odkrywania map w 100 procentach.

Bardziej konkretne informacje o tym ile czasu zajmuje przejście Aliens Dark Descent zamieściliśmy na osobnej stronie Długość gry.

Podobało się?

0

Aliens: Dark Descent

20 czerwca 2023

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2023-06-16
16:35

A.l.e.X Legend

A.l.e.X
😍

Wspaniała gra ! dobrze że już pojawiły się egzemplarze na PS5.

Komentarz: A.l.e.X
2024-08-20
13:36

Felipe Konsul

Felipe
😒

To że wyłączenie odlicznaia do porażki od razu aktywuje "niestandardowy" poziom trudności to badziew. Gdyby tego nie było to pewnie bym się nawet pokusił o przejście na najwyższym poziomie trudności. Ale nienawidzę takich gier gdzie trzeba coś robić na czas albo przegrywasz. Dobrze, że można wyłączyć ale czemu to od razu poziom trudności zmienia eh.

Komentarz: Felipe
2024-11-20
12:29

Felipe Konsul

Felipe
😁

Początkowo do oddziału zawsze brałem jakiegoś gościa ze smartgunem, ale chyba nawet lepszym wyborem byłby drugi sierżant. Poza tym, że zwiększa odwagę czyli wolniej wzrasta nam stres u wszystkich marines, to jedno z jego ulepszeń to szybsza regeneracja punktów dowodzenia o 10 sekund i drugie ulepszenie dające jeden dodatkowy punkt. Czyli można częściej używać umiejętności typu miny, strzelby itd., bo zamiast trzech punktów dowodzenia mamy ich aż 5 jeśli mamy 2 sierżantów.
Co do amunicji to kiedyś w innym poradniku czytałem, że nie ma sensu ulepszać toreb na amunicję, bo można ją znaleźć podczas misji XD. Chyba większej głupoty nie słyszałem. Ewidentnie temu kto pisał taki poradnik nigdy się amunicja nie skończyła i ktoś chyba bardzo chciał zginąć przez brak amunicji. Prawda, że najważniejsze są ulepszenia klasowe typu reanimacja nieprzytomnego marine u medyka, ale tych jest zwykle po 2 ewentualnie 3, więc zawsze zostaje miejsce na zwiększenie zapasu amunicji do 2 magazynków. Poza tym warto też ulepszyć magazynek, co dodaje 20% amunicji więcej i na 2 przeładowania to praktycznie połowa magazynka amunicji za darmo. No i oczywiście torby na narzędzia i apteczki, żeby więcej można było ich zabierać na misję, ale też żeby z misji do bazy ich więcej przynosić. Dziwię się, że w poradach na start nie ma info o tym, żeby NIE BRAĆ NIGDY pełnego zapasu apteczek czy narzędzi, a już na pewno nie wtedy kiedy rozpoczynamy daną misję po raz pierwszy, bo wtedy wiele zasobów zostaje na mapie i nie można ich podnieść, bo nie mamy na nie miejsca. Najlepiej jest brać połowę, a jeśli wszyscy marines mają już zwiększone sakwy to nawet mniej niż połowę. Branie wszystkiego, albo prawie wszystkiego ma sens tylko jeśli wiemy, że przy danym desancie misję skończymy, a poza tym na mapie nie ma już wiele, albo prawie w ogóle apteczek czy narzędzi. Chociaż z tych dwóch najważniejsze są apteczki, bo apteczek nie można wytworzyć, a narzędzie można wytwarzać na statku, gdy się skończą.

Komentarz: Felipe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl