Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w Dead Hills
Królowa obcych z kolonii Dead Hills na Lethe to pierwszy duży boss gry Aliens Dark Descent. Nasz poradnik zawiera opis walki z królową – jak przygotować się do starcia w kopalni i jak zabić wielkiego potwora.
Aktualizacja:
W trakcie rozgrywania misji 1 - Dead Hills w grze Aliens Dark Descent zostaniecie zmuszeni do pokonania pierwszej królowej obcych. Na tej stronie poradnika znajdziecie porady i wskazówki jak wygrać starcie z królową w jej legowisku w kopalni. Podpowiadamy jak przygotować się do bitwy oraz jak wyczerpać cały długi pasek zdrowia królowej.
- Jak dotrzeć do legowiska pierwszej królowej?
- Przygotowania przed starciem z bossem
- Jak pokonać królową obcych w kopalni?
Jak dotrzeć do legowiska pierwszej królowej?
Gra Aliens Dark Descent pozwala zmierzyć się z królową obcych i to więcej niż jedną na przestrzeni całej kampanii.

- Pierwsza królowa obcych pojawia się dość wcześnie w grze, bo pod koniec misji 1 rozgrywanej w kolonii Dead Hills na Lethe.
- Awansujcie w misji na tyle żeby odblokować cel misji z odnalezienia kolonistów w starej kopalni. Wejście do kopalni jest w północno-zachodnim narożniku mapy. Znajdziecie tam windę do szybu kopalnianego i musicie zjechać nią na dół.

W kopalni spodziewajcie się konfrontacji z ksenomorfami i obserwujcie wskazania detektora ruchu. Musicie dotrzeć do zamkniętych drzwi z obrazka. Prowadzą one do legowiska królowej i może je otworzyć interaktywny przełącznik.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Aliens Dark Descent - poradnik do gry
- Aliens Dark Descent: Poradnik do gry
- Aliens Dark Descent: Bossowie
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w Dead Hills
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w Berkley's Docks
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Protokół jądrowy
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Atmosferyczny koszmar
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Strefa ewakuacji
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Podstępna Pryce
- Aliens Dark Descent: Królowa obcych w misji Wykopalisko Olduvai
- Aliens Dark Descent: Finałowy boss Ksenotytan
- Aliens Dark Descent: Bossowie
- Aliens Dark Descent: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
Wspaniała gra ! dobrze że już pojawiły się egzemplarze na PS5.
Felipe Konsul
To że wyłączenie odlicznaia do porażki od razu aktywuje "niestandardowy" poziom trudności to badziew. Gdyby tego nie było to pewnie bym się nawet pokusił o przejście na najwyższym poziomie trudności. Ale nienawidzę takich gier gdzie trzeba coś robić na czas albo przegrywasz. Dobrze, że można wyłączyć ale czemu to od razu poziom trudności zmienia eh.
Felipe Konsul
Początkowo do oddziału zawsze brałem jakiegoś gościa ze smartgunem, ale chyba nawet lepszym wyborem byłby drugi sierżant. Poza tym, że zwiększa odwagę czyli wolniej wzrasta nam stres u wszystkich marines, to jedno z jego ulepszeń to szybsza regeneracja punktów dowodzenia o 10 sekund i drugie ulepszenie dające jeden dodatkowy punkt. Czyli można częściej używać umiejętności typu miny, strzelby itd., bo zamiast trzech punktów dowodzenia mamy ich aż 5 jeśli mamy 2 sierżantów.
Co do amunicji to kiedyś w innym poradniku czytałem, że nie ma sensu ulepszać toreb na amunicję, bo można ją znaleźć podczas misji XD. Chyba większej głupoty nie słyszałem. Ewidentnie temu kto pisał taki poradnik nigdy się amunicja nie skończyła i ktoś chyba bardzo chciał zginąć przez brak amunicji. Prawda, że najważniejsze są ulepszenia klasowe typu reanimacja nieprzytomnego marine u medyka, ale tych jest zwykle po 2 ewentualnie 3, więc zawsze zostaje miejsce na zwiększenie zapasu amunicji do 2 magazynków. Poza tym warto też ulepszyć magazynek, co dodaje 20% amunicji więcej i na 2 przeładowania to praktycznie połowa magazynka amunicji za darmo. No i oczywiście torby na narzędzia i apteczki, żeby więcej można było ich zabierać na misję, ale też żeby z misji do bazy ich więcej przynosić. Dziwię się, że w poradach na start nie ma info o tym, żeby NIE BRAĆ NIGDY pełnego zapasu apteczek czy narzędzi, a już na pewno nie wtedy kiedy rozpoczynamy daną misję po raz pierwszy, bo wtedy wiele zasobów zostaje na mapie i nie można ich podnieść, bo nie mamy na nie miejsca. Najlepiej jest brać połowę, a jeśli wszyscy marines mają już zwiększone sakwy to nawet mniej niż połowę. Branie wszystkiego, albo prawie wszystkiego ma sens tylko jeśli wiemy, że przy danym desancie misję skończymy, a poza tym na mapie nie ma już wiele, albo prawie w ogóle apteczek czy narzędzi. Chociaż z tych dwóch najważniejsze są apteczki, bo apteczek nie można wytworzyć, a narzędzie można wytwarzać na statku, gdy się skończą.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
