Aliens Dark Descent: Multiplayer i coop
Nasz poradnik do Aliens Dark Descent wyjaśnia czy jest tryb kooperacji do sterowania oddziałem marines przez kilku graczy. Oprócz tego informujemy czy są dostępne inne tryby multiplayer.
Aktualizacja:
Aliens Dark Descent to produkcja, w której drużyna marines przystępuje do walk z różnymi odmianami ksenomorfów i innych typów przeciwników. Pojawia się więc pytanie - czy można zagrać w coopie po to żeby każdy gracz sterował innym marine. Z poradnika dowiecie się też czy gra oferuje inne tryby wieloosobowe.
Kooperacja

W kolejnych misjach kampanii Aliens Dark Descent przejmuje się kontrolę nad kilkuosobowym oddziałem marines, którego każdy członek ma własne paski zdrowia i pancerza oraz własne elementy wyposażenia przydzielone przed wyruszeniem na misję. Co wiecej poszczególni członkowie zespołu mają swoje unikalne imiona, wizerunki i zdobywają własne punkty doświadczenia.
Niestety pomimo wszystkich wymienionych opcji Aliens Dark Descent nie oferuje rozgrywki w formie kooperacji, tzn. różni gracze nie mogą przejmować kontroli nad różnymi postaciami z zespołu.
Kampanię można przechodzić wyłącznie w trybie dla pojedynczego gracza. Drużyna przez większość czasu jest traktowana jako całość i np. wszyscy jej członkowie przemieszczają się po wydaniu polecenia ruchu. Gra pozwala też na szczęście na bardziej rozbudowane zagrania taktyczne i np. wydawanie specyficznych poleceń konkretnym podwładnym. Mogą oni też zginąć w trakcie misji i oznaczy to konieczność kontynuowania zadania w osłabionym składzie.
Inne tryby multiplayer
W Aliens Dark Descent nie znajdziecie żadnych innych trybów multiplayer opartych np. o współzawodnictwo czy staczanie walk z falami ksenomorfów. Jest to produkcja w 100% singleplayer, tzn. opracowana wyłącznie dla pojedynczego gracza.
Nie jest wykluczone, że produkcja ta w przyszłości może doczekać się aktualizacji lub dodatku umożliwiającego rozgrywkę wieloosobową. Premierowa wersja Aliens Dark Descent jest jednak zarezerwowana wyłącznie dla 1 gracza.
0
- Aliens Dark Descent - poradnik do gry
- Aliens Dark Descent: Poradnik do gry
- Aliens Dark Descent: Aneks
- Aliens Dark Descent: Polska wersja językowa
- Aliens Dark Descent: Wymagania sprzętowe PC
- Aliens Dark Descent: Multiplayer i coop
- Aliens Dark Descent: Znajomość serii Obcy
- Aliens Dark Descent: Game Pass
- Aliens Dark Descent: Długość gry - czas trwania fabuły i zdobycia 100% sekretów
- Aliens Dark Descent: Trofea / Osiągnięcia - lista wszystkich, poradnik trofeowy
- Aliens Dark Descent: Sterowanie
- Aliens Dark Descent: Aneks
- Aliens Dark Descent: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
Wspaniała gra ! dobrze że już pojawiły się egzemplarze na PS5.
Felipe Konsul
To że wyłączenie odlicznaia do porażki od razu aktywuje "niestandardowy" poziom trudności to badziew. Gdyby tego nie było to pewnie bym się nawet pokusił o przejście na najwyższym poziomie trudności. Ale nienawidzę takich gier gdzie trzeba coś robić na czas albo przegrywasz. Dobrze, że można wyłączyć ale czemu to od razu poziom trudności zmienia eh.
Felipe Konsul
Początkowo do oddziału zawsze brałem jakiegoś gościa ze smartgunem, ale chyba nawet lepszym wyborem byłby drugi sierżant. Poza tym, że zwiększa odwagę czyli wolniej wzrasta nam stres u wszystkich marines, to jedno z jego ulepszeń to szybsza regeneracja punktów dowodzenia o 10 sekund i drugie ulepszenie dające jeden dodatkowy punkt. Czyli można częściej używać umiejętności typu miny, strzelby itd., bo zamiast trzech punktów dowodzenia mamy ich aż 5 jeśli mamy 2 sierżantów.
Co do amunicji to kiedyś w innym poradniku czytałem, że nie ma sensu ulepszać toreb na amunicję, bo można ją znaleźć podczas misji XD. Chyba większej głupoty nie słyszałem. Ewidentnie temu kto pisał taki poradnik nigdy się amunicja nie skończyła i ktoś chyba bardzo chciał zginąć przez brak amunicji. Prawda, że najważniejsze są ulepszenia klasowe typu reanimacja nieprzytomnego marine u medyka, ale tych jest zwykle po 2 ewentualnie 3, więc zawsze zostaje miejsce na zwiększenie zapasu amunicji do 2 magazynków. Poza tym warto też ulepszyć magazynek, co dodaje 20% amunicji więcej i na 2 przeładowania to praktycznie połowa magazynka amunicji za darmo. No i oczywiście torby na narzędzia i apteczki, żeby więcej można było ich zabierać na misję, ale też żeby z misji do bazy ich więcej przynosić. Dziwię się, że w poradach na start nie ma info o tym, żeby NIE BRAĆ NIGDY pełnego zapasu apteczek czy narzędzi, a już na pewno nie wtedy kiedy rozpoczynamy daną misję po raz pierwszy, bo wtedy wiele zasobów zostaje na mapie i nie można ich podnieść, bo nie mamy na nie miejsca. Najlepiej jest brać połowę, a jeśli wszyscy marines mają już zwiększone sakwy to nawet mniej niż połowę. Branie wszystkiego, albo prawie wszystkiego ma sens tylko jeśli wiemy, że przy danym desancie misję skończymy, a poza tym na mapie nie ma już wiele, albo prawie w ogóle apteczek czy narzędzi. Chociaż z tych dwóch najważniejsze są apteczki, bo apteczek nie można wytworzyć, a narzędzie można wytwarzać na statku, gdy się skończą.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
