Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Atmosferyczny koszmar
Czwartą królowę obcych spotkacie w misji 6 gry Aliens Dark Descent w lokacji z rdzeniem mocy. Z poradnika dowiecie się jak dotrzeć do Piwnicy 2, jak unikać fal wyładowań, jak rozwinąć mosty i jak pokonać królową ksenomorfów.
Aktualizacja:
Bitwy z czwartą królową obcych spodziewajcie się pod koniec misji 6 w grze Aliens Dark Descent. Na tej stronie poradnika wyjaśniamy jak dotrzeć do legowiska królowej na poziomie Piwnica 2, jak unikać fal przy słupach energii, jak dotrzeć do terminalu i rozwinąć mosty, jak sprytnie zabić królową i jakie przewidziano za to nagrody.
- Jak dotrzeć do legowiska królowej w Piwnicy 2?
- Jak podnieść mosty do legowiska królowej?
- Jak łatwo pokonać królową ksenomorfów?
Jak dotrzeć do legowiska królowej w Piwnicy 2?
- Dotarcie do legowiska królowej to jeden z głównych celów misji i nie można go przegapić.
- Na poziomie Piwnica 1 musicie stoczyć dużą bitwę z ksenomorfami w sali procesora.

Interakcja z 2 terminalami doprowadzi do rozwinięcia mostów oraz odblokowania przejścia do windy podróżującej do Piwnicy 2.

- Gra pokaże Wam królową po dotarciu do Piwnicy 2, ale nie możecie od razu dotrzeć do legowiska, bo mosty prowadzące do niego są opuszczone.
- Są 2 wejścia do głównej sali i wybierzcie dowolne z nich. Drzwi zamkną się za drużyną, tak więc powinniście być gotowi do stoczenia serii walk z ksenomorfami oraz samą królową (wyleczona drużyna, niski poziom stresu, zapasy amunicji).
Jak podnieść mosty do legowiska królowej?

- Gra wyświetli samouczek z unikania fal słupów energii. Wyładowania pojawiają się po tym jak pomarańczowa fala dotrze do zewnętrznego czerwonego okręgu.
- Dowodząc marines czekajcie aż dana fala zakończy się i przebiegajcie dalej żeby znaleźć się poza okręgiem.
- Możecie zatrzymywać lub spowalniać ksenomorfy wewnątrz okręgów po to żeby wyładowania mogły je dopaść i przyczynić się do ich szybszej eliminacji.

- Cel podróży to terminal podnoszenia mostów i jest on oznaczony na mapie. Możecie do niego dotrzeć z zachodu lub ze wschodu.
- W drodze do terminalu zatrzymujcie się na krótkie chwile i pokonujcie zbliżające się ksenomorfy po to żeby nie dopadły członków oddziału.
- W szczególności uważajcie na ksenomorfy - wojowników. Gra sygnalizuje ich silniejsze ataki półokręgiem i mogą one łatwiej powalać na ziemię Waszych ludzi. Korzystajcie z dobrych umiejętności i nie oszczędzajcie punktów dowodzenia.
- Nie próbujcie grać na zwłokę, bo ksenomorfy nie przestaną pojawiać się do momentu zabicia królowej. Nie warto też tracić czasu na rozstawianie min czy działek strażniczych.
Jak łatwo pokonać królową ksenomorfów?

- Zacznijcie wracać się w stronę dolnej części sali, przy której są pomosty do legowiska królowej. Powinien pojawić się pasek energii bossa i otrzymacie ostrzeżenie o zauważeniu królowej.
- Możecie ułatwić sobie walkę zatrzymując lub spowalniając królową w zasięgu filarów z wyładowaniami. Pomoże w tym m.in. Ogień zaporowy. Fala energii powinna bardzo wyraźnie osłabić bossa. W razie potrzeby możecie szybko wycofać się do innego filara i ponownie odczekać na przybycie królowej.

- Po wygranym pojedynku dotrzyjcie do legowiska królowej, ale uważajcie na twarzołapy, które mogą być nadal w tej okolicy. Główny cel misji to zabranie rdzenia mocy i zatrzyma to fale energii w okolicy.
- Możecie już na spokojnie powrócić do zwłok królowej i pozyskać z nich ksenopróbki oraz plan ksenotechnologii.
0
- Aliens Dark Descent - poradnik do gry
- Aliens Dark Descent: Poradnik do gry
- Aliens Dark Descent: Bossowie
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w Dead Hills
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w Berkley's Docks
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Protokół jądrowy
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Atmosferyczny koszmar
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Strefa ewakuacji
- Aliens Dark Descent: Boss Królowa obcych w misji Podstępna Pryce
- Aliens Dark Descent: Królowa obcych w misji Wykopalisko Olduvai
- Aliens Dark Descent: Finałowy boss Ksenotytan
- Aliens Dark Descent: Bossowie
- Aliens Dark Descent: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
Wspaniała gra ! dobrze że już pojawiły się egzemplarze na PS5.
Felipe Konsul
To że wyłączenie odlicznaia do porażki od razu aktywuje "niestandardowy" poziom trudności to badziew. Gdyby tego nie było to pewnie bym się nawet pokusił o przejście na najwyższym poziomie trudności. Ale nienawidzę takich gier gdzie trzeba coś robić na czas albo przegrywasz. Dobrze, że można wyłączyć ale czemu to od razu poziom trudności zmienia eh.
Felipe Konsul
Początkowo do oddziału zawsze brałem jakiegoś gościa ze smartgunem, ale chyba nawet lepszym wyborem byłby drugi sierżant. Poza tym, że zwiększa odwagę czyli wolniej wzrasta nam stres u wszystkich marines, to jedno z jego ulepszeń to szybsza regeneracja punktów dowodzenia o 10 sekund i drugie ulepszenie dające jeden dodatkowy punkt. Czyli można częściej używać umiejętności typu miny, strzelby itd., bo zamiast trzech punktów dowodzenia mamy ich aż 5 jeśli mamy 2 sierżantów.
Co do amunicji to kiedyś w innym poradniku czytałem, że nie ma sensu ulepszać toreb na amunicję, bo można ją znaleźć podczas misji XD. Chyba większej głupoty nie słyszałem. Ewidentnie temu kto pisał taki poradnik nigdy się amunicja nie skończyła i ktoś chyba bardzo chciał zginąć przez brak amunicji. Prawda, że najważniejsze są ulepszenia klasowe typu reanimacja nieprzytomnego marine u medyka, ale tych jest zwykle po 2 ewentualnie 3, więc zawsze zostaje miejsce na zwiększenie zapasu amunicji do 2 magazynków. Poza tym warto też ulepszyć magazynek, co dodaje 20% amunicji więcej i na 2 przeładowania to praktycznie połowa magazynka amunicji za darmo. No i oczywiście torby na narzędzia i apteczki, żeby więcej można było ich zabierać na misję, ale też żeby z misji do bazy ich więcej przynosić. Dziwię się, że w poradach na start nie ma info o tym, żeby NIE BRAĆ NIGDY pełnego zapasu apteczek czy narzędzi, a już na pewno nie wtedy kiedy rozpoczynamy daną misję po raz pierwszy, bo wtedy wiele zasobów zostaje na mapie i nie można ich podnieść, bo nie mamy na nie miejsca. Najlepiej jest brać połowę, a jeśli wszyscy marines mają już zwiększone sakwy to nawet mniej niż połowę. Branie wszystkiego, albo prawie wszystkiego ma sens tylko jeśli wiemy, że przy danym desancie misję skończymy, a poza tym na mapie nie ma już wiele, albo prawie w ogóle apteczek czy narzędzi. Chociaż z tych dwóch najważniejsze są apteczki, bo apteczek nie można wytworzyć, a narzędzie można wytwarzać na statku, gdy się skończą.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
