Kojima o Metal Gear Solid 4, Metal Gear Solid 3: Subsistence i Metal Gear Ac!d 2
Hideo Kojima jest znany właściwie każdemu, kto zetknął się z serią Metal Gear, liczącą sobie już osiemnaście lat. Pod przewodnictwem owego elektroniczno-rozrywkowego twórcy działa grupa developerska Kojima Productions, będąca częścią korporacji Konami. Naczelne zadanie, realizowane obecnie przez ten zespół projektantów, stanowi przygotowanie trzech nowych gier o przygodach Solid Snake’a.
Radosław Grabowski
Hideo Kojima jest znany właściwie każdemu, kto zetknął się z serią Metal Gear, liczącą sobie już osiemnaście lat. Pod przewodnictwem owego elektroniczno-rozrywkowego twórcy działa grupa developerska Kojima Productions, będąca częścią korporacji Konami. Naczelne zadanie, realizowane obecnie przez ten zespół projektantów, stanowi przygotowanie trzech nowych gier o przygodach Solid Snake’a.
Szczególnie wyeksponowana jest pozycja pt. Metal Gear Solid 4, rozwijająca wątek fabularny z Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. Będzie to zarazem pierwsza odsłona cyklu MGS, przeznaczona dla PlayStation 3. Oprócz standardowego „Węża” w gronie głównych postaci ujrzymy m.in. Otacona, Revolver Ocelota i Meryl Silverburgh. Najprawdopodobniej dopiero przyszłoroczne targi E3 przyniosą większy publiczny pokaz „czwórki”.

Plany Hideo Kojimy obejmują również produkt, zatytułowany Metal Gear Solid 3: Subsistence. Ma to być ulepszona wersja Metal Gear Solid 3: Snake Eater, zadedykowana platformie PS2 i przystosowana do wieloosobowej zabawy w Internecie. Multiplayer zaoferuje zarówno możliwość rywalizacji z przeciwnikami, jak i opcję kooperacji. Autorzy szykują jeszcze dodatkowy tryb pracy wirtualnej kamery, a także prezent w postaci dwóch bonusowych gier, wydanych pierwotnie na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych XX wieku (Metal Gear i Metal Gear 2: Solid Snake).



Natomiast posiadacze kieszonkowej konsoli PSP dostaną sequel Metal Gear Ac!d. Tym razem oprawa wizualna zostanie wykonana przy pomocy techniki cel-shading, więc wirtualny świat zyska komiksowy charakter. W materii systemu zabawy ponownie otrzymamy rozgrywkę turową z wykorzystaniem specjalnych kart, sukcesywnie zbieranych i umożliwiających bohaterom podejmowanie określonych działań (np. używanie rozmaitych typów broni i bezszelestne przekradanie się na tyły wroga).




Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Data wydania: 12 czerwca 2008
GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
Psycho_Mantis Senator

Psychol --> Mnie MGS1 po 100 razach nie zbrzydł, hehe :D
CHESTER80 Legend

Psycho_Mantis --> Zwłaszcza że grałeś z zamkniętymi oczami :)
Co tu dużo mówić, fajnie że będzie MGS4, a co do MGS3: Subsistance PC to przewiduję że wyjdzie, ale jak skończy się okres "PS2 exlusive", pozatym premiera tej edycji nie odbędzie się teraz bo dopiero co wyszedł Snake Eater, więc moim zdaniem ta nowa edycja wyjdzie na wszystkie platformy w okolicach grudnia 2005, albo na początku 2006 roku. Na ign.com w dziale MGS3 widać osobny wątek o wersji PC, pozatym jest tam nazwa firmy która robi konwersję, więc nie jest źle. Trzeba być dobrej myśli.
Psycho_Mantis Senator

CHESTER80 ---> CO do IGN, nie chce Cie martwic ale tamto info o MGS3 na PC (jeszcze Snake Eater) wisi tam już od kilkunastu miesięcy :P
Shalashaska Generał

poczuli zapach kasy,a ona smierdzi.no ale coż ja jestem zadowolony:D
Czołem Maćku;)
Psycho_Mantis Senator

Shalashaska ---> No witaj DOminiku :D Trochę czasu minęło a jak widzisz w MGS'ach się trochę dzieje :D
Ja sie na razie martwie o MGS3 na PC (czy w ogole bedzie). Ty masz o tyle dobrze ze od dawna grasz :D I pewnie juz Ci sie nie chce :P
Ale ciekawi mnie tryb multi w MGS'ie - nareszcie!!! :D