41. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 41. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
America: No Peace Beyond the Line
Strategiczne 15 stycznia 2001
Odkrywaj, podbijaj, broń się, buduj i stwórz w ten sposób na nowo historię Ameryki. Gra ta to typowy RTS, który pozwoli graczowi przejąć kontrolę nad jedną z czterech nacji i doprowadzić do jej dominacji nad pozostałymi.
Seven Years War
Strategiczne 1 stycznia 1997
Seven Years War to produkt południowokoreańskiej firmy HQ Team z 1997 roku, który jest strategią rozgrywaną w czasie rzeczywistym, pod wieloma względami przypominającą drugą odsłonę cyklu WarCraft, zatytułowaną Tides of Darkness.
Urban Empires
Strategiczne prace wstrzymane
Urban Empires to utrzymana w gangsterskich klimatach strategia czasu rzeczywistego (RTS) z elementami gry akcji. Gracz wciela się w przywódcę gangu, który rywalizuje z innymi grupami przestępczymi o tereny wpływów. Deweloperzy ze studia Radioactive Software przygotowali kilka wariantów zabawy, w tym opcję potyczek sieciowych z udziałem maksymalnie 18 uczestników.
Grim Grimoire
Strategiczne 12 kwietnia 2007
GRiMgRiMoiRe to strategia czasu rzeczywistego, przygotowana wyłącznie z myślą o posiadaczach konsoli PlayStation 2. Użytkownik otrzymuje w niej szansę na wcielenie się w postać zwaną Lillet Blan, która rozpoczyna naukę w prestiżowej szkole magii. Niestety piątego dnia pobytu w Tower of Silver Star zarówno uczniowie, jak i nauczyciele znikają w niewyjaśnionych okolicznościach.
Total War Eras Collection
Strategiczne 30 czerwca 2006
Wydany przez firmę SEGA kolekcjonerski pakiet trzech pierwszych odsłon popularnej serii Total War studia Creative Assembly, wraz z ich oficjalnymi rozszerzeniami. W skład zestawu Total War Eras Collection wchodzą gry Shogun: Total War z dodatkiem The Mongol Invasion, Medieval: Total War z dodatkiem Viking Invasion, oraz Rome: Total War z dodatkiem Barbarian Invasion.
Hearts of Iron 2: Złota Edycja
Strategiczne 16 czerwca 2006
Hearts of Iron 2: Złota Edycja to specjalne wydanie popularnej, wojennej strategii czasu rzeczywistego (RTS) studia Paradox Interactive. W pakiecie znalazły się bazowa gra oraz oficjalne rozszerzenie Hearts of Iron 2: Doomsday. Staraniem rodzimego dystrybutora - firmy Cenega Poland - oba tytuły przygotowane zostały w polskiej wersji językowej.
The History Channel: Great Battles of Rome
Strategiczne 8 czerwca 2007
The History Channel: Great Battles of Rome to kolejna odsłona znanej serii gier strategicznych, powstała we współpracy firmy Black Bean oraz popularnego historycznego kanału telewizyjnego. Tym razem użytkownik otrzymuje niepowtarzalną okazję wnikliwego prześledzenia przebiegu największych wojen Imperium Rzymskiego z okresu od IV do I w. p.n.e.
Bladestorm: The Hundred Years' War
Strategiczne 2 listopada 2007
Bladestorm: Hundred Years' War jest grą strategiczną, stworzoną przez ojców takich serii jak: Dynasty Warriors, Kessen i Samurai Warriors. Jednakże w odróżnieniu od tych popularnych marek, developerzy umieścili akcję swojego nowego dzieła nie w realiach azjatyckich, lecz w średniowiecznej Europie.
The Show
Strategiczne 23 lutego 2007
The Show to rasowa strategia czasu rzeczywistego, w której przenosimy się do Kalifornii końca XXI wieku i natychmiast dowiadujemy się, iż zaszły tam poważne zmiany.
Cloven Crania Meadow
Strategiczne 26 lipca 2005
Cloven Crania Meadow to strategia czasu rzeczywistego osadzona w dość sztampowym świecie fantasy. Zadaniem gracza jest rozwijanie swojego miasta i zapewnienie poddanym pożywienia, istotną rolę odgrywa zaplecze militarne.
Hard Truck Tycoon
Strategiczne 24 listopada 2005
Symulacja ekonomiczna w środowisku przemysłu przewozowego. Innymi słowy dzięki tej produkcji gracz ma możliwość poczucia atmosfery tworzenia amerykańskiego transportu drogowego, którego „sercem” są ogromne ciężarówki.
Battle For Troy
Strategiczne 12 kwietnia 2004
Nieskomplikowana strategia czasu rzeczywistego, która w dość luźny sposób nawiązuje do wydarzeń znanych z mitologii, a konkretnie Wojny Trojańskiej. Gracz staje na czele jednej z dwóch armii, które brały w niej udział.
Stranger
Strategiczne 23 listopada 2007
"Stranger" to gra będąca przedstawicielem gatunku strategii czasu rzeczywistego zawierająca również elementy gier fabularnych. Świat "Strangera" to dwie płaszczyzny, powierzchnia i świat podziemny, które znajdują się w kruchej równowadze. Każda z nich różni się od drugiej wyglądem i każda z nich narzuca swoje własne reguły.
Everest (2004)
Strategiczne 5 marca 2004
Everest to gra pretendująca do miana strategii rozgrywanej w czasie rzeczywistym, która podejmuje temat wspinaczki wysokogórskiej.Gracz staje w niej przed możliwością zdobycia siedmiu najwyższych szczytów Ziemi.
Command & Conquer: Red Alert - Counterstrike
Strategiczne 2 sierpnia 1997
Oficjalny dodatek do wydanej w listopadzie 1996 roku strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Red Alert autorstwa Westwood Studios. Dodatek zatytułowany Counterstrike oferuje szesnaście nowych scenariuszy (po osiem dla każdej ze stron) o różnym stopniu trudności. W przeciwieństwie do gry macierzystej, nie zostały one jednak połączone w kampanię i mogą być rozgrywane w całkowicie dowolnej kolejności.
Command & Conquer: Sole Survivor Online
Strategiczne 30 listopada 1997
Ciekawa poboczna odsłona serii strategii czasu rzeczywistego. W odróżnieniu od poprzednich części Command & Conquer, w tej grze każdy z graczy kontroluje jedną jednostkę i staje do walki z innymi uczestnikami w sieciowych potyczkach. Rozgrywka przypomina więc strzelanki pierwszoosobowe, chociaż jest zaprezentowana w typowym stylu dla serii (widok z góry). Twórcy przygotowali 23 jednostki. W bitwach brało udział nawet do 51 osób.
COPS 2170: The Power of Law
Strategiczne 30 kwietnia 2004
Mieszanka strategii czasu rzeczywistego i gry taktycznej, wzbogacona dodatkowo o elementy cRPG i osadzona w futurystycznym, cyberpunkowym świecie.
Alien vs Predator: Extinction
Strategiczne 29 lipca 2003
Nietypowe podejście do tematu Obcych, Predatorów i Marines, znanych z licznych filmów, komiksów oraz gier. Gra jest bowiem strategią czasu rzeczywistego, w której prowadzimy do boju oddziały każdej z frakcji. W sumie otrzymujemy 21 etapów, podzielonych na trzy zróżnicowane kampanie. Poszczególne rasy posiadają do 10 różnych jednostek.
Conquest 2: The Vyrium Uprising
Strategiczne prace wstrzymane
Conquest 2: The Vyrium Uprising to sequel popularnej, wydanej jeszcze w 2001 roku, strategii czasu rzeczywistego (RTS) o nazwie Conquest: Frontier Wars. Fabuła opisywanej produkcji została osadzona około 40 lat po wydarzeniach znanych z pierwszej części.
Arena Wars
Strategiczne 16 lipca 2004
Arena Wars to gra przeznaczona głównie do rozgrywek wieloosobowych, chociaż i miłośnicy gry w pojedynkę znajdą tu coś dla siebie. Gra łączy w sobie najważniejsze zasady i podejście do rozgrywki wzięte z RTSów oraz szybką akcję znaną z shooterów, na którą twórcy gry położyli nacisk.
J.R.R. Tolkien's Riders of Rohan
Strategiczne 20 września 1991
Riders of Rohan to gra strategiczna rozgrywająca się w Śródziemiu – świecie wykreowanym przez słynnego pisarza fantasy, J.R.R. Tolkiena. Fabuła programu nawiązuje do powieści Władca Pierścieni a ściślej do jej drugiej części, zatytułowanej Dwie Wieże. Gracz stanie na czele wojsk Rohanu i odeprze ataki złego czarnoksiężnika, Sarumana.
Starship Tycoon
Strategiczne 13 stycznia 2004
„Starship Tycoon” to oficjalna kontynuacja gry „StarLines INC”. Mamy tu do czynienia z klasyczną strategią czasu rzeczywistego osadzoną w futurystycznym świecie. Gracz staje na czele międzyplanetarnej firmy transportowej.
Battle Bugs
Strategiczne 6 kwietnia 1994
Battle Bugs to humorystyczna gra strategiczna, w której czołgi zostały zastąpione przez pospolite robactwo, rzecz na ogół niezbyt lubianą przez zwykłych ludzi. Twoim zadaniem jest pokierować tą specyficzną armią i przebrnąć przez okrutnie długą kampanię, zawierającą aż 54 scenariuszy.
Hegemony: Philip of Macedon
Strategiczne 10 maja 2010
Epicka strategia odtwarzająca podboje Filipa Macedońskiego. Rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym i koncentruje się realistycznym odwzorowaniu kampanii wojennych tytułowego wodza. Gra nie rozdziela sfery strategicznej od taktycznej. W każdym momencie możemy oddalić kamerę znad pola bitwy aż do pułapu, na którym widoczne jest całe dostępne terytorium.