Returnal - poradnik do gry

Returnal - poradnik do gry

Returnal: Bronie - czy można mieć więcej niż jedną? Returnal poradnik, solucja

Z tej strony poradnika do gry Returnal dowiecie się, czy w trakcie rozgrywki można nosić przy sobie większą ilość broni.

W trakcie przechodzenia gry Returnal znajdziecie wiele różnych broni, jednak nie będziecie mogli zabrać ze sobą całego zdobytego arsenału. W trakcie eksploracji nieprzyjaznej planety Atropos będziecie musieli podejmować wiele ważnych decyzji, a wybór odpowiedniego uzbrojenia będzie jedną z nich.

Podstawowy zestaw uzbrojenia

Selene może mieć na swoim wyposażeniu wyłącznie jedną broń palną i jedną broń białą (ostrze) - Returnal: Bronie - czy można mieć więcej niż jedną? - Returnal - poradnik do gry

Selene może mieć na swoim wyposażeniu wyłącznie jedną broń palną i jedną broń białą (ostrze). Za każdym razem, gdy będziecie chcieli podnieść kolejną broń (Pistolet, karabin, strzelbę itd.), obecna zostanie zastąpiona nowym orężem.

Porównanie broni

Za każdym razem, gdy znajdziecie nową broń, na ekranie wyświetlą się informacje na temat aktualnie używanej broni (po lewej stronie) i tej, którą można zebrać - Returnal: Bronie - czy można mieć więcej niż jedną? - Returnal - poradnik do gry

Za każdym razem, gdy znajdziecie nową broń, na ekranie wyświetlą się informacje na temat aktualnie używanej broni (po lewej stronie) i tej, którą można zebrać. W trakcie porównywania wyposażenia zwróćcie uwagę nie tylko na dodatkowe obrażenia, ale także na efektywny zasięg, stabilność i alternatywny strzał (Alt-Fire).

Znalezione lub porzucone bronie pozostają w miejscu, gdzie je zostawicie, więc w każdym momencie danego cyklu możecie się po nie wrócić.