Returnal: Karmazynowe Pustkowia/Crimson Wastes - biom
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Returnal znajdziecie opis drugiego biomu planety Atropos - Karmazynowe Pustkowia (Crimson Wastes).
Podstawowe informacje

Karmazynowe Pustkowia to drugi biom planety Atropos w grze Returnal. Ten obszar planety jest nieco bardziej otwarty, ale za to także trudniejszy od np. Zarośniętych Ruin (Overgown Ruins). Na każdym kroku możecie zostać zaatakowani przez latające stworzenia, więc musicie uważnie się rozglądać.

Karmazynowe Pustkowia są wręcz najeżone różnego rodzaju pułapkami laserowymi, których często nie da się po prostu wyminąć. Zanim podejmiecie próbę przejścia przez sekwencje laserowe, poświęćcie chwilę na zapoznanie się ze schematem ruchów poszczególnych wiązek. Pamiętajcie, że wykonanie zrywu w odpowiednim momencie uchroni Selene przed otrzymaniem obrażeń.
W trakcie eksploracji drugiego biomu planety Atropos nie będziecie mogli od razu dostać się do wszystkich miejsc - zyskacie taką możliwość na późniejszym etapie rozgrywki.
Najgroźniejsi przeciwnicy

Pierwszym groźnym przeciwnikiem, którego możecie napotkać na swojej drodze w trakcie eksploracji Karmazynowych Pustkowi, jest istota przypominająca gigantycznego żółwia. Przeciwnik z początku nie jest widoczny, ponieważ z piasku wystaje jedynie jego skorupa, ale można go dostrzec na mini mapie. Stwór jest bardzo wytrzymały, a do tego potrafi wystrzeliwać w kierunku Selene serię szybko lecących pocisków, a także strzelać z ogona podwójną wiązką lasera.
Celując w głowę, wyrządzicie przeciwnikowi większe obrażenia, a dodatkowo szybciej doprowadzicie do ogłuszenia (Stagger), dzięki czemu stwór przez kilka sekund nie będzie mógł wykonywać żadnych akcji.

Drugim niezwykle groźnym przeciwnikiem jest Zerwany (Severed), którego możecie spotkać już po przejściu przez bramę u podstawy wielkiej góry. Od tego momentu Zerwani będą pojawiać się w różnych losowych miejscach i mogą atakować z zaskoczenia.
Szczegółowe porady, jak poradzić sobie w starciu przeciwko Zerwanym (Severed) znajdziecie na stronie Zerwany - jak pokonać?.

Ostatnim groźnym przeciwnikiem zamieszkującym Karmazynowe Pustkowia jest ogromnych rozmiarów latający stwór, który może zaatakować Was zaraz po przejściu do tej lokacji. Przeciwnik jest wytrzymały na obrażenia, a do tego korzysta z wielu umiejętności, które na samym początku mogą sprawić Wam wiele trudności, jednak z czasem nauczycie się ich unikać.
Czuły punkt stwora znajduje się na jego prostokątnej głowie - kilka celnych strzałów powinno szybko ogłuszyć przeciwnika.
Boss

Pod koniec eksploracji Karmazynowych Pustkowi będziecie musieli zmierzyć się z drugim bossem gry Returnal, Iksjonem. Dokładny opis przebiegu walki z bossem, a także porady, jak go pokonać znajdziecie na stronie Iksjon - boss, jak pokonać?.
Po konfrontacji z bossem zdobędziecie nowy przedmiot Ikaryjski chwytak (Icarian Grapnel), który umożliwi Wam eksploracje wcześniej niedostępnych miejsc. Więcej informacji na temat tego przydatnego urządzenia znajdziecie na stronie Krawędzie, wysokie półki - jak się dostać?.
0
- Returnal - poradnik do gry
- Returnal: Poradnik do gry
- Returnal: Biomy
- Returnal: Biomy - lista wszystkich
- Returnal: Zarośnięte Ruiny/Overgrown Ruins - biom
- Returnal: Karmazynowe Pustkowia/Crimson Wastes - biom
- Returnal: Opuszczona Cytadela/Derelict Citadel - biom
- Returnal: Ruiny Pogłosu/Echoing Ruins - biom
- Returnal: Pęknięte Pustkowia/Fractured Wastes - biom
- Returnal: Blizny Głębi/Abyssal Scar - biom
- Returnal: Biomy
- Returnal: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
EvoBasara Junior
Czy po pokonaniu bossa (np. Phirke) odradzają się przy każdej śmierci gracza?
zanonimizowany1291595 Legend
Tak, ale walka jest opcjonalna.
-=Esiu=- Legend

Nie wiem w którym patchu to dodali ale w opcjach gry pojawiła się możliwość wybrania angielskiego dubbingu + polskich napisów :). Nie trzeba już się bawić w zmianę języka całej konsoli.
Enjoy!
Marder Senator

Już jest dodany tryb kooperacji. Można z drugim zwiadowcą przemierzać niebezpieczny świat. Gdy padniemy drugi gracz ma możliwość nas wskrzesić. Śmierć obu zwiadowców kończy rozgrywkę.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.