Returnal - poradnik do gry

Returnal - poradnik do gry

Returnal: Krypta Anatemy/Anathema Vault - jak otworzyć? Returnal poradnik, solucja

Z tej strony poradnika do gry Returnal dowiecie się, jak otworzyć zamkniętą lokację Krypta Anatemy (Anathema Vault).

Krypta Anatemy to zamknięta lokacja, w której zmierzycie się z pierwszym bossem gry Returnal, Phrike. Aby się tam dostać, będziecie musieli prześliznąć się pod czujnym wzrokiem kilku olbrzymów - strzelając w pojedyncze oko stwora sprawicie, że przeciwnik zamknie je na chwilę, dzięki czemu będziecie mogli bezpiecznie przejść aż pod same wrota krypty.

Dokładny opis przebiegu walki z bossem Phrike, a także porady i wskazówki, jak go pokonać znajdziecie na stronie Phrike - boss, jak pokonać?.

Klucz do otwarcia Krypty Anatemy znajdziecie dopiero na późniejszym etapie eksploracji pierwszego biomu planety Atropos, po zdobyciu ostrza i zniszczeniu bariery ochronnej (Xeno-tech barier) blokującej przejście do dalszego obszaru planety - Returnal: Krypta Anatemy/Anathema Vault - jak otworzyć? - Returnal - poradnik do gry

Klucz do otwarcia Krypty Anatemy znajdziecie dopiero na późniejszym etapie eksploracji pierwszego biomu planety Atropos, po zdobyciu ostrza i zniszczeniu bariery ochronnej (Xeno-tech barier) blokującej przejście do dalszego obszaru planety.

Klucz Anatemy (Anathema Key) leży w bardzo charakterystycznym miejscu przy posągu przedstawiającym obcą istotę - możecie do niego bezpiecznie podejść, zeskanować, a następnie zabrać - Returnal: Krypta Anatemy/Anathema Vault - jak otworzyć? - Returnal - poradnik do gry

Klucz Anatemy (Anathema Key) leży w bardzo charakterystycznym miejscu przy posągu przedstawiającym obcą istotę - możecie do niego bezpiecznie podejść, zeskanować, a następnie zabrać.

Po zebraniu klucza na obszarze tej małej lokacji pojawi się kilku latających przeciwników - możecie z nimi walczyć lub po prostu się wycofać - Returnal: Krypta Anatemy/Anathema Vault - jak otworzyć? - Returnal - poradnik do gry

Po zebraniu klucza na obszarze tej małej lokacji pojawi się kilku latających przeciwników - możecie z nimi walczyć lub po prostu się wycofać.

Teraz możecie wrócić do bramy prowadzącej do Krypty Anatemy i otworzyć ją przy pomocy zdobytego klucza - Returnal: Krypta Anatemy/Anathema Vault - jak otworzyć? - Returnal - poradnik do gry

Teraz możecie wrócić do bramy prowadzącej do Krypty Anatemy i otworzyć ją przy pomocy zdobytego klucza. Jeśli wcześniej odwiedziliście tę lokację, możecie szybko się tam przenieść, korzystając z opcji szybkiej podróży.