Returnal - poradnik do gry

Returnal: Dom - jak dostać się do środka? Returnal poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Returnal podpowiadamy jak dostać się do domu głównej bohaterki, który możemy odnajdywać w trakcie eksploracji Atropos. Podpowiadamy jakie są wymagania do otwarcia frontowych drzwi domu, a także jakie atrakcje czekają na główną bohaterkę w środku.

Dom Selene - jak odnaleźć?

Na dom głównej bohaterki gry Returnal możemy natrafiać w losowych momentach w trakcie przechodzenia gry - Returnal: Dom - jak dostać się do środka? - Returnal - poradnik do gry

Na dom głównej bohaterki gry Returnal możemy natrafiać w losowych momentach w trakcie przechodzenia gry. Z racji na proceduralnie generowane lokacje nie można podać dokładnego momentu odnajdywania domu, aczkolwiek powinno to nastąpić podczas eksploracji Zarośniętych Ruin, czyli pierwszego z sześciu biomów (regionów) świata gry.

Jak otworzyć drzwi domu?

Przy próbie zbadania domu dowiemy się, że jego frontowe drzwi są zamknięte - Returnal: Dom - jak dostać się do środka? - Returnal - poradnik do gry

Przy próbie zbadania domu dowiemy się, że jego frontowe drzwi są zamknięte. Nie możemy ich zniszczyć z pomocą broni palnej czy broni białej, bo dom jest "niezniszczalny".

Rozwiązaniem problemu jest odnalezienie klucza do domu (House Key) - Returnal: Dom - jak dostać się do środka? - Returnal - poradnik do gry

Rozwiązaniem problemu jest odnalezienie klucza do domu (House Key). Musimy w tym celu badać sąsiednie lokacje, dzięki czemu docelowo natrafimy na pojemnik z kluczem.

Warto zaznaczyć, że klucz dodawany jest do inwentarza bohaterki jako tzw. wyposażenie stałe. Oznacza to, że nie stracimy go nawet po zrestartowaniu cyklu i wielokrotnie będziemy mogli go użyć do otwarcia domu.

Z kluczem możemy powrócić do domu i użyć go do odblokowania sobie wejścia - Returnal: Dom - jak dostać się do środka? - Returnal - poradnik do gry

Z kluczem możemy powrócić do domu i użyć go do odblokowania sobie wejścia.

Eksploracja domu

Eksploracja domu odbywa się w trybie fpp - Returnal: Dom - jak dostać się do środka? - Returnal - poradnik do gry

Eksploracja domu odbywa się w trybie fpp. Możemy badać dostępne korytarze i pomieszczenia i ogladać oznaczane przez grę interaktywne przedmioty.

Po zakończeniu eksploracji domu po raz pierwszy zdobędziemy trofeum Witaj w domu i odblokujemy artefakt - figurkę astronauty (Astronaut Figurine) - Returnal: Dom - jak dostać się do środka? - Returnal - poradnik do gry

Po zakończeniu eksploracji domu po raz pierwszy zdobędziemy trofeum Witaj w domu i odblokujemy artefakt - figurkę astronauty (Astronaut Figurine). Przedmiot ten pozwala na jednorazowe wskrzeszenie Selene po śmierci.

Figurka nie jest stałym elementem wyposażenia, ale w kolejnych cyklach możemy ją odnajdywać np. jako przedmiot do stworzenia w fabrykatorze.

W kolejnych cyklach możemy ponownie natrafiać na dom Selene w Zarośniętych Ruinach - Returnal: Dom - jak dostać się do środka? - Returnal - poradnik do gry

W kolejnych cyklach możemy ponownie natrafiać na dom Selene w Zarośniętych Ruinach. Gra nie pozwoli nam go ponownie zbadać jeśli nie awansowaliśmy dostatecznie w głównej fabule. Opcja ponownego zbadania domu powinna stać się możliwa za każdym razem gdy rozprawimy się z kolejnym głównym bossem gry. Po tym jak jeszcze dalej awansujemy w główym wątku abularnym dom zacznie się też pojawiać w Ruinach Pogłosu.

Zaliczenie wszystkich scen z eksploracji domu odblokowuje trofeum Matczyne grzechy.

Możemy natrafić na błąd / bug, który uniemożliwi nam powrót do trybu tpp i kontynuowanie eksploracji okolicy po zakończonej scenie w domu. Jeśli nie możemy się nie ruszać i nie działają żadne przyciski, to pozostanie nam zrestartowanie gry.