Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sid Meier's Civilization VI - poradnik do gry

Sid Meier's Civilization VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Civilization 6: Port kosmiczny - premie, satelita, lądownik, marsjańskie osiedle Poradnik Sid Meier's Civilization VI

Poniższy rozdział poradnika do gry Civilization 6 został poświęcony dzielnicy z portem kosmicznym. Znajdziesz tutaj przede wszystkim porady dotyczące realizowania projektów, które przybliżą cię do zwycięstwa naukowego w Cywilizacji VI.

Korzyści - Civilization 6: Port kosmiczny - premie, satelita, lądownik, marsjańskie osiedle - Sid Meiers Civilization VI - poradnik do gry

Premie

Korzyści

Umożliwia dostęp do projektów prowadzących do zwycięstwa naukowego.

Jak łatwo zauważyć, powyższa dzielnica ma za zadanie umożliwić ci dostęp do projektów, które pozwolą zrealizować założenia zwycięstwa naukowego. Nawet jeśli nie zależy ci szczególnie na zakończeniu scenariusza w ten sposób to warto zbudować przynajmniej jedną dzielnicę i zrealizować projekt wysłania satelity, co pozwoli usunąć z mapy mgłę wojny.

Poniżej znajdziesz przydatne informacje dotyczące każdego z dostępnych w dzielnicy projektów.

Wystrzelenie satelity Ziemi

Zgodnie z nazwą projektu, polega on na wystrzeleniu na orbitę satelity. Zrealizowanie projektu skutkuje odkryciem całej mapy i usunięciem z niej mgły wojny, ale wiedz też, że niezależnie od tego, kto wystrzeli satelitę, wszyscy pozostali gracze zostaną o tym fakcie poinformowani. Jest to szczególnie ważne z uwagi na charakterystykę gry wieloosobowej, gdzie któraś z konkurencyjnych nacji może zacząć utrudniać ci to zadanie skutecznymi najazdami.

Projekt dostępny jest po odblokowaniu technologii Technika rakietowa i może być realizowany w dowolnym mieście z portem kosmicznym.

Wystrzelenie lądownika księżycowego

Drugi etap walki o zwycięstwo naukowe. Szczególnie ciekawe jest to, że nawet jeśli nie dążysz do zwycięstwa naukowego, to po wystrzeleniu lądownika uzyskasz bardzo dużą ilość punktów kultury, która może pomóc w osiągnięciu pozostałych sposobów na wygraną. Premia do kultury przeliczana jest na podstawie twojego przychodu do punktów nauki na turę (wartość w lewym górnym rogu ekranu). Warto posiadać rozbudowaną infrastrukturę naukową by osiągnąć jak największe korzyści związane ze zrealizowaniem projektu, ponieważ uzyskane w ten sposób punkty kultury równają się dziesięciokrotności wspomnianej wcześniej wartości.

Do zrealizowania projektu niezbędna jest technologia satelity, a także dowolna dzielnica z portem kosmicznym. Warto wspomnieć, że jeśli posiadasz kilka dzielnic z portami kosmicznymi, a nie zacząłeś wcześniej realizować założeń żadnego z projektu, to na tym etapie możesz poprowadzić oba projekty równocześnie w osobnych dzielnicach.

Marsjańskie osiedle

Poniższe zadanie składa się z trzech niezależnych projektów, które podobnie jak te wcześniejsze możesz realizować jednocześnie. Jeśli gra zakłada, że możliwe jest zwycięstwo naukowe w rozgrywanym scenariuszu, to po zakończeniu trzech omówionych poniżej projektów wygrasz grę. Wszystkie technologie niezbędne do odblokowania projektów stanowią drugi rząd drzewka technologicznego dedykowanego epoce informacji, więc uzyskasz do nich dostęp tuż przed zakończeniem wszystkich etapów drzewka.

Nazwa

Koszt

Technologia

Wystrzelenie marsjańskiego osiedla

3000 produkcji

Robotyka

Wystrzelenie marsjańskiego reaktora

3000 produkcji

Reakcja termojądrowa

Wystrzelenie marsjańskiej hydroponiki

3000 produkcji

Nanotechnologia

Zauważ, że każdy z projektów możesz realizować w innym mieście, ale warto najpierw przekalkulować, czy rozpoczynanie projektu jest opłacalne w mieście, które nie dysponuje solidnym zapleczem produkcyjnym. Dążysz do zwycięstwa naukowego, ale aby je zrealizować przed konkurentami musisz dysponować dużą ilością punktów produkcji, więc już na kilkadziesiąt tur wcześniej musisz przygotować warunki pod realizację projektów.