Teoria spisku | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
Aktualizacja:
Teoria spisku
Zleceniodawca: Automatycznie po wykonaniu zadania Preludium do wojny: Kaedwen.
Krok 1: Porozmawiaj z Detmoldem

Tuż po opuszczeniu namiotu, po pierwszym spotkaniu z Henseltem, zostaniesz zaproszony przez maga do jego namiotu. Wypytaj go bardzo dokładnie o klątwę, postanowisz odwrócić przebieg wojny, a do tego będziesz potrzebował kilku symboli wojny: nienawiści, śmierci, odwagi i wiary. Nie zapomnij też wypytać o kwadratowe monety spiskowców.
Zostaje odblokowane zadanie Wieczna bitwa.
Zostaje odblokowane zadanie Klątwa krwi.
Krok 2: Porozmawiaj z żołnierzami o spisku przeciw Henseltowi
Aby dowiedzieć się nieco więcej o spisku musisz porozglądać się po obozie i popytać żołnierzy. Masz dwie możliwe do podążenia ścieżki:
- W obozie znajdziesz trzech pijanych żołnierzy (M25, 10), każdy z nich aktywuje zadanie W piwie prawda.
- Gdy tylko podejdziesz do kantyny (M25, 3) usłyszysz niewielką kłótnię między starym żołnierzem, a jego synem, automatycznie rozpocznie się zadanie Rzeźnik z Cidaris.
Aby kontynuować musisz wykonać jedno z powyższych zadań.
Uwaga! Nic nie stoi na przeszkodzie, byś wykonał oba zadania. Jednak do pchnięcia fabuły dalej wystarczy wykonać tylko jedno. |
Krok 3: Zanieś kwadratową monetę do burdelu i poproś o Świszczącą Zośkę
Uwaga! Nim udasz się do burdelu, możesz odwiedzić Detmolda (M25, 7) i powiedzieć, ze znalazłeś dziuplę spiskowców. Dzięki temu otrzymasz czterech żołnierzy, którzy wspomogą Cię w walce w odpowiednim momencie. |

Opuść obóz i udaj się do pobliskiego burdelu (M25, 12), gdzie rozmówisz się z burdelmamą, Madame Karoll. Powiedz, że przyszedłeś się zabawić, po czym pokaż jej kwadratową monetę. Z listy dostępnych kobiet wybierz Świszczącą Zośkę, gdy ta zapyta się czego chcesz - poza standardowymi zachciankami - możesz powiedzieć jej, że "chcę, by twój uśmiech rozwarł dla mnie bramy raju". Wskaże Ci ona wejście do podziemi starej wieży.
Uwaga! Jeśli nim udałeś się do burdelu odwiedziłeś Detmolda, do podziemi wieży wbiegnie czterech żołnierzy z pomocą. |

Wewnątrz natkniesz się na Visona - niestety rozmowa zakończy się w jeden sposób, będziesz musiał walczyć. Jeśli walczysz w pojedynkę, może być znacznie trudniej, pamiętaj wtedy o używaniu znaku Quen i Aard oraz o blokowaniu - co jest najważniejsze. Jeśli zaś wspomogą Cię żołnierze, skup się tylko na Visonie.
Krok 4: Przeszukaj pomieszczenie.
Przy ciele Vinsona znajdziesz: Zbroję Seltkirka (związaną z zadaniem Symbol odwagi), list Henselt albo kokota oraz klucz do kryjówki konspiratorów. Za pomocą klucza otwórz drzwi (M26, 3), którymi wyjdziesz na zewnątrz.
Krok 5: Porozmawiaj z Jaskrem i Detmoldem.

Jaskra znajdziesz przy ognisku między namiotami (M25, 20), możesz zamienić z nim kilka słów o jego marnych wierszach, za które może zostać zabity. Następnie skieruj się do maga (M25, 7) i pochwal się, że rozprawiłeś się ze spiskowcami. W nagrodę otrzymasz 300 orenów (po 50 za głowę).
Aby kontynuować musisz ukończyć zadania Klątwa krwi, Zabójcy królów, Wieczna bitwa.
Krok 6: Udaj się na spotkanie spiskowców w chacie na klifie

Przebudzisz się po trzech dniach, przeprowadzisz krótką rozmowę z Jaskrem, od którego dowiesz się o tajnym spotkaniu spiskowców w domku na klifie (M23, 2). Warto się tam wybrać i dokładniej zbadać sytuację. Na miejscu spotkasz Roche'a - głównego konspiratora przeciw Henseltowi.
Krok 7: Udaj się do obozu Kaedwen

Po ostatnich aresztowaniach, los spiskowców wisi na włosku, należy czym prędzej wszystkich ostrzec, biegnij razem z Roche'em do jego obozowiska (M25, 15) przestrzec Ves i pozostałych. Niestety na miejscu zastaniesz już tylko kaedwańskich żołnierzy - wybij ich co do jednego. Od jednej z prostytutek dowiesz się, że wszyscy zostali zaproszeni na ucztę do obozu.
Krok 8: Udaj się do obozowej kantyny

Po dotarciu do obozu ponownie będziesz musiał rozprawić się z kilkoma żołnierzami. Po wyeliminowaniu wszystkich skieruj się do kantyny (M25, 3), niestety w środku zobaczysz jak naprawdę uczta wyglądała - wszyscy spiskowcy zostali powieszeni. Jedyną, która uszła z życiem była Ves, jednak Henselt ją zgwałcił.
Zostaje odblokowane zadanie Atak na Vergen.
Nagroda: 500 XP
0
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Akt 2 - Roche - zadania główne
- Preludium do wojny- Kaedwen | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2
- Zabójcy królów | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Teoria spisku | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- W piwie prawda | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Rzeźnik z Cidaris | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Klątwa krwi (kroki 1 - 7) | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2
- Klątwa krwi (kroki 8 - 17) | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2
- Droga ku natchnieniu | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2
- Wieczna bitwa; Symbol odwagi | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2
- Symbole - śmierci, nienawiści i wiary | Akt 2 - Roche - zadania główne
- Włócznia przeznaczenia | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2
- Atak na Vergen | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2
- Akt 2 - Roche - zadania główne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
superallah782 Junior
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
blackcat18 Junior
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
Nicety13 Junior
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Refael72 Junior
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.