Nie ma mocnych- Flotsam | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
Aktualizacja:
Nie ma mocnych: Flotsam
Zleceniodawca: Chudy Janos (M7, 3)
Krok 1: Pokonaj w siłowaniu się na rękę Chudego Janosa

Wewnątrz karczmy, przy jednym ze stolików, znajdziesz kilku mężczyzn lubujących się w siłowaniu się na rękę. Do zadania możesz przystąpić bezpośrednio zwracając się do Chudego Janosa, bądź również po uprzedniej rozmowie z Zoltanem - po zabiciu kejrana krasnolud będzie przebywał w karczmie, możesz się z nim siłować, a kiedy wygrasz zostaniesz zachęcony do spróbowania się z innymi.
Samo siłowanie się na rękę jest banalnie proste, musisz utrzymać kursor na żółtym polu starając się, aby ten nie sięgnął lewej strony (patrz obrazek poniżej). Im bliżej zaś prawej strony (czyli Twojej przewagi) tym żółte pole staje się mniejsze. Pole jest również mniejsze jeśli siłujesz się z lepszym przeciwnikiem. Gdy pokonasz Chudego Janosa, będziesz mógł wyzwać na pojedynek Żylastego Jóźwę.
Stawka w tej walce: 5 - 15 orenów.
Krok 2: Pokonaj w siłowaniu się na rękę Żylastego Jóźwę

Możesz się z nim siłować dopiero po wcześniejszym pokonaniu Chudego Janosa. Jeśli tamten pojedynek nie sprawił Ci kłopotów, ten również powinien pójść gładko. Po pokonaniu tego przeciwnika będziesz mógł siłować się z Grubym Maćkiem.
Stawka w tej walce: 10 - 25 orenów.
Krok 3: Pokonaj w siłowaniu się na rękę Grubego Maćka
Mężczyzna zgodzi się z Tobą siłować po wcześniejszym pokonaniu Żylastego Jóźwy. Jeśli go pokonasz, nikt inny w karczmie nie będzie mógł się z Tobą równać, aczkolwiek istnieje jedna osoba, która podobno posiada niesamowicie silną rękę - Bartosz Szkuta, którego musisz poszukać w Bindudze.
Stawka w tej walce: 15 - 30 orenów.
Krok 4: Odszukaj i wyzwij na pojedynek Bartosza Szkutę

Do pojedynku będziesz mógł przystąpić tylko po wcześniejszym pokonaniu wszystkich w karczmie. Bartosz Szkuta znajduje się w Bindudze (M7, 10), czyli tuż za murami miasta. Mężczyzna powinien przechadzać się nieopodal brzegu bądź przesiadywać w swojej chacie. Bartosz powinien bezproblemowo przyjąć wyzwanie - podążaj za nim. Tym razem pojedynek może być odrobinę trudniejszy niż poprzednie, żółte pole jest znacznie mniejsze, a sam kursor jest trudniejszy do utrzymania. Gdy wygrasz, dowiesz się o kolejnej osobie, z którą mógłbyś się zmierzyć - Adamie Pangrattcie, który to jednak nie przebywa we Flotsam - spotkasz go w drugim akcie.
Stawka w tej walce: 50 - 100 orenów.
Nagroda: 20 XP
0
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Akt 1 - zadania poboczne
- Miecz na potwory | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Balista | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Kejran- cieniokost | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Zniknięcie Gawerny; Na kacu | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2
- Zlecenie na endriagi | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Zlecenie na nekkery | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Jeden na jednego- Flotsam | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Podziemny krąg | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Nie ma mocnych- Flotsam | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Pokerowa twarz- Flotsam | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Kłopoty z trollem (kroki 1 - 3) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2
- Kłopoty z trollem (kroki 4 - 8) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2
- Zapach kadzideł | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Sklepik z marzeniami | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- W szponach szaleństwa (kroki 1 - 5) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2
- W szponach szaleństwa (kroki 6 - 11) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2
- Malena | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Serce Melitele | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Akt 1 - zadania poboczne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
superallah782 Junior
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
blackcat18 Junior
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
Nicety13 Junior
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Refael72 Junior
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
