Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Balista | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Balista

Zleceniodawca: Automatycznie podczas zadania Niemoralna propozycja.

Uwaga! Zadanie to jest opcjonalne i nie ma większego wpływu na przebieg fabuły. Balistę możesz unieszkodliwić nawet po wizycie u Loredo, jednak przed opuszczeniem bram rezydencji!

Krok 1: Znajdź sposób na unieszkodliwienie balisty

Podczas swojej wizyty w rezydencji Loredo, w zadaniu Niemoralna propozycja, zauważysz balistę - Balista | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Podczas swojej wizyty w rezydencji Loredo, w zadaniu Niemoralna propozycja, zauważysz balistę. Roche zaproponuje, by ją unieszkodliwić, aby w przyszłości nie być na łasce Loredo - ten nikczemnik kontroluje dzięki temu cały port i nikt niechciany nie wpłynie. Rozwiązanie siłowe nie wchodzi w grę, warto wykorzystać fakt, że wszyscy świętują i są pijani. Wszyscy prócz strażnika przy baliście. Dobrym pomysłem jest więc zaserwowanie mu odrobiny rozrywki. Podejdź do jednej z prostytutek stojących na uboczu - Margarity (M7, 21). Poproś ją o niewielką przysługę dla swojego przyjaciela. Kiedy dodasz jeszcze, żeby kobieta odciągnęła strażnika od balisty, ta zażąda większej sumy za swoje usługi. Zapłać jej ponad 3/4 maksymalnej kwoty, powinna przystać na te warunki. Jeśli posiadasz sporo orenów, zapłać jej maksymalną kwotę.

Zadanie możemy wykonać także bez wydawanie złamanego orena - Balista | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Zadanie możemy wykonać także bez wydawanie złamanego orena. Wybieramy opcję dialogową "Nie dasz się inaczej namówić?", w ten sposób Margarita poprosi nas o przysługę. Musimy w jakiś sposób upokorzyć niejakich Mirona i Alfonsa, znajdziemy ich kilka kroków dalej siedzących przy stole. Wystarczy zmierzyć się z nimi na rękę i wygrać. Po zakończonych dwóch pojedynkach wracamy do Margarity, która zgodzi się odciągnąć uwagę strażnika.

Krok 2: Uszkodź balistę

Prostytutka po chwili odciągnie strażnika od balisty, wykorzystaj ten moment - podejdź do machiny (M7, 25) i wyciągnij z niej jeden fragment balisty - Balista | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Prostytutka po chwili odciągnie strażnika od balisty, wykorzystaj ten moment - podejdź do machiny (M7, 25) i wyciągnij z niej jeden fragment balisty. Zadanie dobiegnie końca.

Nagroda: 100 XP