Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Niemoralna propozycja | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Niemoralna propozycja

Zleceniodawca: Loredo po ukończeniu zadania Z woli boskiej i katowskiej.

Krok 1: Wieczorem udaj się do rezydencji Loredo

Do rezydencji Loredo zostaniesz wpuszczony tylko w godzinach wieczornych - przyjdź pod bramę (M7, 4) dopiero po godzinie 21 - Niemoralna propozycja | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Do rezydencji Loredo zostaniesz wpuszczony tylko w godzinach wieczornych - przyjdź pod bramę (M7, 4) dopiero po godzinie 21. Niestety nie będziesz mógł wnieść ze sobą żadnej broni - zostanie ona przechowana w skrzyni tuż obok bramy. Po chwili przybędzie również Roche, który wejdzie razem z Tobą.

Krok 2: Podążaj za Vernonem Roche'em

Gdy znajdziesz się na terenie rezydencji kieruj się za Rocheem - Niemoralna propozycja | Akt 1 - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się na terenie rezydencji kieruj się za Roche'em. W pewnym momencie zauważycie balistę, Roche napomni, iż dobrze byłoby ją unieszkodliwić, aby nie być w przyszłości na łasce Loredo.

Zostaje odblokowane zadanie poboczne Balista. Zadanie to jest opcjonalne, aczkolwiek warto mu się przyjrzeć.

Niezależnie od tego, czy unieszkodliwiłeś balistę czy też nie, udaj się pod bramę rezydencji (M7, 2). Niestety nie będziesz mógł jeszcze wejść, niejaka Sheala aktualnie rozmawia z Loredo.

Krok 3: Porozmawiaj z Vernonem Roche

Udaj się za Roche'em i porozmawiaj z nim - tuż obok schodów. Zaproponuje Ci on, byś zakradł się na tyły rezydencji i podsłuchał rozmowę Loredo z tajemniczą kobietą.

Uwaga! Jeśli nie wykonałeś jeszcze zadania Kejran, podejdzie do Ciebie pewien mężczyzna z ofertą. Dowiesz się, iż na tyłach rezydencji znajduje się pewien mechanizm, który można wykorzystać do skonstruowania pułapki na kejrana. Ta pułapka jest bardzo przydatna i warto spróbować zdobyć ten element!

Krok 4: Zakradnij się na tyły budynku i podsłuchaj rozmowę

Uwaga! Jeśli zostaniesz nakryty automatycznie przeniesiesz się do rezydencji Loredo - przejście do sekcji Krok 6, nie poniesiesz jednak żadnych konsekwencji.

Zostało jeszcze 71% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie