Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier 98

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Platformy
Gatunki
Ubiegłe lata Redakcja poleca

Project: Snowblind - recenzja gry

recenzja gry29 czerwca 2005

W zamierzeniach „Project: Snowblind” miał być ideowym spadkobiercą obu części „Deus Ex”. W efekcie prac powstał futurystyczny FPS, który zapożyczył część elementów z serii „Deus Ex”, ale wykształcił własny styl.

Project: Snowblind - recenzja gry
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry

recenzja gry28 czerwca 2005

Gra XXI wieku. Takie sformułowanie w przypadku Chaos Theory nasuwa się samo. W zasadzie z góry wiadomo było, że to co dostaniemy w ręce, będzie produkcją ponadprzeciętną. Seria Splinter Cell posiada wszak wszystkie atrybuty potrzebne grom przełomowym.

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry

S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo - recenzja gry

recenzja gry28 czerwca 2005

S.C.A.R. jest jedną z największych niespodzianek bieżącego roku. Opublikowane na miesiąc przed oficjalną premierą demo zostało przez miłośników czterech kółek przyjęte nadzwyczaj dobrze, choć wcześniej mało kto w ogóle o tej grze słyszał.

S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo - recenzja gry

Chrome: SpecForce - recenzja gry

recenzja gry27 czerwca 2005

Druga część czołowej polskiej strzelaniny utrzymała poziom swojego poprzednika. Autorzy nawet nie starali się zaszczepić jakiś rewolucyjnych zmian i w sumie dobrze, bo wiadomo, że lepsze jest wrogiem dobrego.

Chrome: SpecForce - recenzja gry

Massive Assault: Phantom Renaissance - recenzja gry

recenzja gry24 czerwca 2005

Strategie turowe nie są szczególnie licznie reprezentowanym gatunkiem. Dobrze, jeśli w roku pojawi się kilka turówek do wyboru. Domination jest jedną z najgodniejszych uwagi.

Massive Assault: Phantom Renaissance - recenzja gry

Twierdza 2 - recenzja gry

recenzja gry24 czerwca 2005

Błąd na błędzie, a jednak da się w drugą część Twierdzy grać. Co więcej, zarządzanie średniowiecznym miasteczkiem daje wiele satysfakcji. Zajmujemy się ekonomią, dbamy o wykwintne życie naszego Lorda oraz budujemy zamki i prowadzimy wojny.

Twierdza 2 - recenzja gry

Ford Racing 3 - recenzja gry

recenzja gry23 czerwca 2005

W Ford Racing 3 pojawia się ponad 50 różnych maszyn, wśród których nie zabrakło wozów sportowych, limuzyn, pick-upów, muscle-carów czy też aut zabytkowych. Gra jednak nie zawiera żadnych rewolucyjnych rozwiązań, nie rozwija serii w wystarczającym stopniu.

Ford Racing 3 - recenzja gry

Kozacy II: Wojny Napoleońskie - recenzja gry

recenzja gry21 czerwca 2005

Autorzy drugiej części Kozaków nie poszli na skróty – włożyli w ten tytuł naprawdę wiele serca, co widać chociażby po dużej liczbie nowatorskich zmian. W zasadzie mamy do czynienia z inną grą.

Kozacy II: Wojny Napoleońskie - recenzja gry

Star Wars Episode III: Revenge of the Sith - recenzja gry

recenzja gry21 czerwca 2005

W SW: EIII RotS mamy wszystko, czego każdy fan „Gwiezdnych Wojen” oczekuje po grze na podstawie trzeciego epizodu: dynamiczne, efektowne pojedynki na miecze świetlne, korzystanie z Mocy i prowadzenie dwóch postaci, kluczowych dla filmu.

Star Wars Episode III: Revenge of the Sith - recenzja gry

Dungeon Lords - recenzja gry

recenzja gry20 czerwca 2005

Przez knowania Wielkiego Kręgu Magów zszedł z tego świata Galdryn of the Meadows. Jego szef, Lord Davenmor, posmutniał. My również posmutnieliśmy dostawszy grę, która byłaby naprawdę fajna gdyby nie...

Dungeon Lords - recenzja gry

Guild Wars: Prophecies - recenzja gry

recenzja gry17 czerwca 2005

Innowacyjność „Guild Wars” polega przede wszystkim na próbie wyeliminowania klasycznej dla MMO „harówki”. PvP ograniczono do aren i turniejów oraz wprowadzono nowy model używania umiejętności – takie podejście wprowadziło element taktyki...

Guild Wars: Prophecies - recenzja gry

7 Sins - recenzja gry

recenzja gry17 czerwca 2005

Istnieje na rynku gier zakątek, w którym mieszczą się gry erotyczne – czasem, jak seria Larry, okraszone humorem. Do tej kategorii należy zaliczyć 7 Sins, chociaż tutaj łóżkowe figle nie stanowią jedynej formy ulegania pokusom.

7 Sins - recenzja gry

Full Spectrum Warrior - recenzja gry

recenzja gry16 czerwca 2005

Nasza władza ogranicza się do kierowania poczynaniami ośmioosobowej grupy szturmowej. Pierwsze zaskoczenie – prawie nigdy nie sterujemy jednym bohaterem. Tak więc, co ja tutaj robię? Ano, wydaję rozkazy.

Full Spectrum Warrior - recenzja gry
Doom III - recenzja gry

Doom III - recenzja gry

recenzja gry15 czerwca 2005

Zaletą „Dooma 3” jest jego bezpretensjonalność – mamy do czynienia ze strzelaniną bez udziwnień, ze wszystkim, czego po takiej produkcji oczekujemy. Ogromny arsenał, w którym znajdziemy, co tylko dusza zapragnie, włączając w to sławną piłę łańcuchową.

Doom III - recenzja gry
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC

recenzja gry14 czerwca 2005

Świetny klimat, doskonała muza, olbrzymie miasta, dowolność poczynań - czegóż chcieć więcej? Najwspanialsza odsłona Grand Theft Auto przybyła, by skraść nasze serca oraz... mnóstwo wolnego czasu.

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC

Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci

recenzja gry10 czerwca 2005

Wcielamy się w postać Nicka Scryera, tajnego agenta zajmującego się walką z organizacjami terrorystycznymi. Zapowiadała się grubsza afera wymagająca dyskrecji. Aby w przypadku wpadki wróg nic z Nicka nie wyciągnął, ten zgodził się na wymazanie pamięci.

Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci

Obscure: Learn about Fear - recenzja gry

recenzja gry9 czerwca 2005

Kenny, jeden z najbardziej cenionych sportowców szkoły, do której uczęszcza cała grupa, znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Przyjaciele Kenny’ego postanawiają pozostać w szkole po zmroku, tak aby spróbować odnaleźć zaginionego kolegę. Klasyka.

Obscure: Learn about Fear - recenzja gry

Pariah - recenzja gry

recenzja gry8 czerwca 2005

Pariah jest trójwymiarowym shooterem z akcją prezentowaną z widoku pierwszej osoby. Wcielasz się w rolę Jacka Masona. Główny bohater jest naukowcem, który został przydzielony do ochraniania bardzo cennej przesyłki podążającej na Ziemię.

Pariah - recenzja gry

Haunting Ground - recenzja gry

recenzja gry7 czerwca 2005

To smutna gra. Chcielibyśmy, by Fiona mogła po prostu uciec od tego koszmaru, wydostać się z mrocznego Belli Castle i nigdy doń nie wracać. Ale czy w ogóle będzie to dla niej możliwe?

Haunting Ground - recenzja gry
Psychonauts - recenzja gry

Psychonauts - recenzja gry

recenzja gry6 czerwca 2005

Założyciel Double Fine Studios, Tim Schafer, uczestniczył już w swoim życiu w kilku „niezłych” projektach. Monkey Island, Full Throttle, Day of the Tentacle, Grim Fandango (słusznie uznane za Obywatela Kane’a gier komputerowych). Dzwoni? Dzwoni.

Psychonauts - recenzja gry

The Moment of Silence - recenzja gry

recenzja gry3 czerwca 2005

Gdyby Peter Wright nie zwrócił uwagi na hałasy na korytarzu, pewnie jego życie potoczyłoby się inaczej. Ale jednak coś go podkusiło, by spojrzeć przez wizjer. To, co zobaczył, przeszło jego najśmielsze wyobrażenia...

The Moment of Silence - recenzja gry

Close Combat: First to Fight - recenzja gry

recenzja gry2 czerwca 2005

Akcja rozgrywa się w 2006 roku w Bejrucie. W wyniku walk o władzę dochodzi do wojny domowej, dziesiątkującej okoliczną populację. Targany wewnętrznymi pobudkami moralnymi, wielkoduszny wujek Sam postanawia się zlitować i pomóc w rozwiązaniu konfliktu.

Close Combat: First to Fight - recenzja gry

Gran Turismo 4 - recenzja gry

recenzja gry31 maja 2005

Gra wita nas hasłem „The drive of your life”, czy to nie za bardzo wzniosły slogan? W każdym razie, na nowe Gran Turismo przyszło nam czekać niemal cztery lata. Czy opłaciło się? Jakie zmiany poza maską nowych aut i tras wprowadzili twórcy gry?

Gran Turismo 4 - recenzja gry

Empire Earth II - recenzja gry

recenzja gry30 maja 2005

„Empire Earth” była niezwykle rozbudowaną strategią czasu rzeczywistego – gra została uznana przez serwis GameSpy za najważniejszą produkcję roku 2001. „Empire Earth II” to również niezwykle udana gra. Musiszmieć dla każdego fana RTS-ów.

Empire Earth II - recenzja gry

Przygotowaliśmy już ponad 3200 recenzji. Jeżeli szukasz profesjonalnych opinii redaktorów, ocen, wyczerpujących testów, lub nie wiesz, jaką grę komputerową, konsolową czy mobilną kupić – w tym miejscu znajdziesz nasze rekomendacje oraz gry, które zdecydowanie odradzamy. Polecamy zwłaszcza recenzje takich gier jak Broken Roads, Rise of the Ronin oraz Dragon's Dogma II.