Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać

Recenzje gier 100

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Platformy
Gatunki
Ubiegłe lata Redakcja poleca
Resident Evil 4 - recenzja gry na GameCube

Resident Evil 4 - recenzja gry na GameCube

recenzja gry12 kwietnia 2005

Idea i klimat „Resident Evil 4” zmieniały się niemalże 3 razy. Wiele rozwiązań, jak choćby sklepy czy brak zombie budziło wątpliwości fanów serii. Czy Capcom stanął na wysokości zadania? Czy „Resident Evil 4” to nadal te klimaty, które lubimy?

Resident Evil 4 - recenzja gry na GameCube

Chłopaki nie płaczą - recenzja gry

recenzja gry11 kwietnia 2005

Na komputerową wersję Chłopaków czekaliśmy z drżeniem serca. Gra, którą otrzymaliśmy, nie stoi może na najwyższym światowym poziomie, lecz jest w niej wszystko to, co być powinno: humor, zagadki, ciekawe postaci i kawał dobrej zabawy.

Chłopaki nie płaczą - recenzja gry

Sonic Mega Collection Plus - recenzja gry

recenzja gry7 kwietnia 2005

„Sonic MCP” jest odświeżoną wersją kompilacji gier z niebieskim jeżem w roli głównej, która poprzednio ukazała się dwa lata temu na GameCube’a. Jakość emulacji jest stuprocentowa.

Sonic Mega Collection Plus - recenzja gry

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

recenzja gry5 kwietnia 2005

Wcielasz się w rolę dowódcy jednostki, bez żadnych ogródek wzorowanej na tej z „Kompanii Braci” czy „Szeregowca Ryana”. Bohater jest targany licznymi rozterkami i pomiędzy poszczególnymi misjami możemy wsłuchać się w potok jego myśli o życiu i śmierci...

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

recenzja gry4 kwietnia 2005

„Splinter Cell: Chaos Theory” to wyśmienita pozycja, na którą warto poświęcić co najmniej kilkadziesiąt godzin swojego czasu. To zdecydowanie najlepsza PeCetowa skradanka ostatnich miesięcy.

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

NASCAR: SimRacing - recenzja gry

recenzja gry1 kwietnia 2005

NASCAR: Sim Racing nie jest w pełni udanym tytułem, który mógłby zastąpić powoli starzejące się propozycje Papyrusa. EA wykonało zdecydowany krok w stronę symulacji.

NASCAR: SimRacing - recenzja gry

BlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry

recenzja gry31 marca 2005

Przez pierwszych 5 minut zabawy „BlowOut” daje jeszcze nadzieję bycia czymś więcej niż tylko głupiutkim shooterem. Okazuje się jednak, iż jest to tylko niezbyt atrakcyjny tutorial. Może chociaż grafika stoi na przyzwoitym poziomie?

BlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry

FlatOut - recenzja gry

recenzja gry30 marca 2005

„FlatOut” pozbawiony jest w zasadzie poważniejszych wad. Sympatycy ścigałek nie mogą przejść obok tego tytułu obojętnie. To zdecydowanie najlepsza gra wyścigowa ostatnich miesięcy.

FlatOut - recenzja gry

Scrapland - recenzja gry

recenzja gry29 marca 2005

Scrapland to asteroida. Kiedyś była to piękna planeta, ale ludzie ją wyeksploatowali i zniszczyli. Wówczas roboty odbudowały ją ze śmieci przez nich pozostawionych. Ludzi uważają za najniebezpieczniejsze kreatury i czują do nich niesamowite obrzydzenie.

Scrapland - recenzja gry

Playboy: The Mansion - recenzja gry na PC

recenzja gry25 marca 2005

Wcielając się w rolę historycznego założyciela najsłynniejszego erotycznego czasopisma na świecie, zbudujemy trwałe fundamenty pod wypełnione luksusami, hedonistyczne życie. Takie przynajmniej były założenia gry. A co z nich wyszło?

Playboy: The Mansion - recenzja gry na PC

Sentinel: Strażnik Grobowca - recenzja gry

recenzja gry24 marca 2005

Urzekająca grafika, znakomita muzyka i dźwięk, przyzwoita fabuła, wygodne sterowanie i zagadki, których rozwiązanie daje poczucie ogromnej satysfakcji. Podróż wraz z Benim po przecudownych światach sprawia, że chciałoby się tam wracać po kilka razy.

Sentinel: Strażnik Grobowca - recenzja gry

Silent Storm: Sentinels - recenzja gry

recenzja gry23 marca 2005

„Silent Storm: Sentinels” to wymagający dodatek, który powinien spodobać się sympatykom właściwej gry. Szkoda tylko, iż omawiany add-on jest trochę krótki, jednak na wyższych poziomach trudności każdy krok powinien być dogłębnie przemyślany...

Silent Storm: Sentinels - recenzja gry

Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - recenzja gry

recenzja gry22 marca 2005

„Hidden & Dangerous 2: Drużyna Szabla” oferuje dziewięć nowych, niezbyt długich a na dodatek stosunkowo prostych misji. Jedynym poważnym usprawnieniem jest niezwykle grywalny tryb kooperacji – szkoda tylko, iż obejmuje on wyłącznie nowe etapy.

Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - recenzja gry

Star Wars: Republic Commando - recenzja gry

recenzja gry21 marca 2005

W „Republic Commando” gracz wciela się w rolę jednego z elitarnych sklonowanych żołnierzy – dowódcę niewielkiego oddziału komandosów. Bycie klonem pociąga za sobą spore konsekwencje. Pierwszą zauważalną jest brak imienia.

Star Wars: Republic Commando - recenzja gry

Ace Combat: Squadron Leader - recenzja gry

recenzja gry18 marca 2005

Piąta część „Ace Combat” stanowi tak zgrane zestawienie wielu elementów, że trudno w niej znaleźć jakiekolwiek większe wady. Wprawdzie gra nie jest długa i wiele osób ukończy ją w mniej niż osiem godzin.

Ace Combat: Squadron Leader - recenzja gry

Pop Life: Droga na Szczyt - recenzja gry

recenzja gry17 marca 2005

Fabuła gry opowiada o zdolnym artyście, który dopiero co wygrał program pokroju „Idola”, w grze nazwany „Pop Life”. W trakcie jego dalszej drogi na szczyty trzymać za rączkę będzie go gracz.

Pop Life: Droga na Szczyt - recenzja gry

Return to Mysterious Island: Powrót na Tajemniczą Wyspę - recenzja gry

recenzja gry16 marca 2005

Bohaterką gry jest Wyspa. Główną postacią, w którą przyjdzie nam się wcielić, jest Mina, młoda żeglarka, uczestnicząca w samotnych regatach dookoła świata. Ale to właśnie Wyspa, tajemnicza i intrygująca, jest tu najważniejsza.

Return to Mysterious Island: Powrót na Tajemniczą Wyspę - recenzja gry

Shrek 2: Team Action - recenzja gry

recenzja gry15 marca 2005

„Shrek 2: Team Action” jest o niebo lepszy od tego, czym poczęstowano nas, pecetowców, ostatniego lata. Jest to bardzo porządna gra... ale niestety nic więcej. Można się przy niej mile odprężyć po ciężkim dniu, ale zabawy starczy na bardzo niedługo.

Shrek 2: Team Action - recenzja gry
The Settlers: Dziedzictwo Królów - recenzja gry

The Settlers: Dziedzictwo Królów - recenzja gry

recenzja gry11 marca 2005

Jeżeli „The Settlers: Heritage of Kings” traktujemy jako RTS, niezwiązany z poprzednimi odsłonami Osadników, jest to gra wyśmienita. Bądźmy jednak fair. Mimo wszystko, tytuł do czegoś zobowiązuje.

The Settlers: Dziedzictwo Królów - recenzja gry

Lemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń - recenzja gry

recenzja gry10 marca 2005

Rodzeństwo: Sunny, Klaus i Violet traci rodziców, którzy giną w tajemniczym pożarze. Dzieci trafiają pod opiekę wujka Olafa. Jednak mężczyzna przygarnia trójkę dzieci wyłącznie po to, by przejąć majątek pozostawiony przez ich rodziców.

Lemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń - recenzja gry

Cold Fear - recenzja gry

recenzja gry9 marca 2005

„Cold Fear” sprawia wrażenie gry, w której autorzy tak bardzo skupili się na kilku istotnych efektach graficznych, że zapomnieli o całej reszcie. Potencjał został zmarnowany przez drętwą fabułę, praktycznie żaden poziom trudności i krótki czas rozgrywki.

Cold Fear - recenzja gry

Pacific Fighters - recenzja gry

recenzja gry8 marca 2005

Co nowego znajdziemy w „Pacific Fighters”? Przede wszystkim sprzęt. Jeśli dobrze rozejrzycie się po niebie i ziemi, znajdziecie tu aż 60 różnych maszyn. A wszystko w świetnej jakości grafiki i maniackim wręcz przywiązaniu autorów gry do szczegółów.

Pacific Fighters - recenzja gry

Shadow of Rome - recenzja gry

recenzja gry4 marca 2005

“Shadow of Rome” czerpie garściami z filmu “Gladiator” Ridleya Scotta. Zapożyczeń, a nawet kopii, jest tu bardzo wiele. Gra zaczyna się – podobnie jak film – przedstawiając głównego bohatera podczas krwawych podbojów w Germanii.

Shadow of Rome - recenzja gry

Garfield - recenzja gry

recenzja gry3 marca 2005

Kult jednego z najlepszych, stripowych komiksów w historii tej formy sztuki najpierw został sprowadzony na ziemię przez mizerną, hollywoodzką ekranizację, by teraz dobiła go „licencjonowana” gra komputerowa.

Garfield - recenzja gry

Przygotowaliśmy już ponad 3200 recenzji. Jeżeli szukasz profesjonalnych opinii redaktorów, ocen, wyczerpujących testów, lub nie wiesz, jaką grę komputerową, konsolową czy mobilną kupić – w tym miejscu znajdziesz nasze rekomendacje oraz gry, które zdecydowanie odradzamy. Polecamy zwłaszcza recenzje takich gier jak Millennia, Rise of the Ronin oraz Dragon's Dogma II.