Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier strategicznych 14

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 560 tekstów spełniających te kryteria.

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - recenzja gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - recenzja gry

recenzja gry3 marca 2006

EA rzadko aż tak dobitnie udowadnia, że potrafi wydać sequela z wyobraźnią. BfME2 jest nie tylko solidnym RTS-em, ale i gratką dla każdego, który na temat Śródziemia wie trochę więcej, niż zostało powiedziane w filmach.

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - recenzja gry

Star Wars: Empire At War - recenzja gry

recenzja gry2 marca 2006

W EaW znajdziesz wszystko, co rozsławiło Gwiezdne Wojny. Dostaniesz szturmowców w białym plastiku, Lorda Vadera duszącego rebeliantów, trójkątne niszczyciele, X-wingi oraz Sokoła Millenium. Całość polana lekkim, RTS-owym sosem i dopięta na ostatni guzik.

Star Wars: Empire At War - recenzja gry

Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry

recenzja gry22 lutego 2006

W tytułach z serii Silent Storm mieliśmy do czynienia z niezbyt wyszukaną fabułą. Akcja Hammer & Sickle rozgrywa się w 1949 roku, wcielamy się w postać rosyjskiego szpiega mającego przedostać się do okupowanych Niemiec – w tej kwestii jest ciekawie.

Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry

RollerCoaster Tycoon 3: Soaked! - recenzja gry

recenzja gry21 lutego 2006

RollerCoaster Tycoon 3: Soaked! powinien zadowolić wszystkich, którym obcowanie z podstawową wersją gry sprawiało przyjemność. Dodatek nie wniósł rewolucyjnych zmian do rozgrywki, wprowadził natomiast sporą liczbę nowych elementów.

RollerCoaster Tycoon 3: Soaked! - recenzja gry

Command & Conquer: The First Decade - recenzja gry

recenzja gry17 lutego 2006

Command & Conquer: The First Decade podsumowuje dziesięcioletnią historię serii i umożliwia ponowne zagłębienie się w zmagania pomiędzy zwaśnionymi frakcjami. Kompilacja oferuje niemal wszystkie produkcje z cyklu oraz liczne bonusy.

Command & Conquer: The First Decade - recenzja gry

Space Rangers 2: Rebelia - recenzja gry

recenzja gry19 stycznia 2006

Gra znakomita pod każdym względem. Przywraca wspomnienia o eksploracji Morza Karaibskiego w Sid Meier’s Pirates! czy przestrzeni kosmicznej we Frontierze. Rozległy świat i pełna swoboda działań!

Space Rangers 2: Rebelia - recenzja gry

The Movies - recenzja gry

recenzja gry13 stycznia 2006

Lionhead nigdy nie wydało trzech gier w przeciągu jednego roku. Tym razem zrobiło to na przestrzeni 4 miesięcy. Gdyby rzeczywisty rynek był tak przewidywalny jak w ten przedstawiony The Movies, Molyneux i spółka byliby skazani na kąpiele w szampanie.

The Movies - recenzja gry

Outfront: Na Tyłach Wroga - recenzja gry

recenzja gry28 grudnia 2005

O ile Soldiers: Ludzie Honoru, autorstwa rosyjskich programistów z Best Way, zdobyli światową popularność, tak wydany niedawno dodatek do nich (stworzony przez inną ekipę – Dark Fox), przeszedł bez większego echa.

Outfront: Na Tyłach Wroga - recenzja gry

Shattered Union - recenzja gry

recenzja gry23 grudnia 2005

Strategie turowe kojarzą się z wyjątkowo wymagającymi grami. Shattered Union na pierwszy rzut oka przypomina taki właśnie produkt. Jak się jednak okazuje, to tytuł nieporównywalnie przyjemniejszy w obsłudze.

Shattered Union - recenzja gry

Dragonshard - recenzja gry

recenzja gry19 grudnia 2005

Akcja gry przenosi nas do Eberronu, świata powstałego z ciał trzech walczących ze sobą smoków. Dwa z nich utworzyły planetę, natomiast trzeci przybrał formę otaczającego ją pierścienia kryształów, czasem spadających na ziemię – tytułowych dragonshards.

Dragonshard - recenzja gry

UFO: Decydujące Starcie - recenzja gry

recenzja gry16 grudnia 2005

Historia opowiedziana w Aftershocku ma miejsce po wydarzeniach opowiedzianych w Aftermath. Ziemią rządzą najeźdźcy, a ludzie przebywają na zewnętrznych stacjach kosmicznych. Na domiar złego powierzchnię globu pokrywa... biomasa.

UFO: Decydujące Starcie - recenzja gry

Dyplomacja - recenzja gry

recenzja gry14 grudnia 2005

Negocjowanie „pod stołem” umów z innymi państwami, by w najmniej spodziewanym momencie wbić im w plecy sztylet i doprowadzić do ich ostatecznego upadku, to kwintesencja oryginalnej Dyplomacji. W komputerowej adaptacji gracze mogą robić to samo.

Dyplomacja - recenzja gry
Age of Empires III - recenzja gry

Age of Empires III - recenzja gry

recenzja gry1 grudnia 2005

Dziki Zachód jeszcze nigdy nie był tak pięknie cyfrowy. Jeden z największych tegorocznych pewniaków uderza z siłą rozpędzonego stada bizonów i nie zatrzyma go nawet propozycja zapalenia fajki pokoju.

Age of Empires III - recenzja gry

Sid Meier's Civilization IV - recenzja gry

recenzja gry28 listopada 2005

Gry komputerowe jak każda z dziedzin rozrywki mają swoich klasyków i mistrzów. Sid Meier jest jednym i drugim, a przynajmniej dwie z firmowanych jego nazwiskiem gier bez wątpienia na stałe weszły do kanonu. Jedną z nich jest Cywilizacja.

Sid Meier's Civilization IV - recenzja gry

Emergency 3 - recenzja gry

recenzja gry16 listopada 2005

Alarm! Katastrofa! Kto żyw spieszy na ratunek, a kierowanie akcją i minimalizowanie ofiar w ludziach należy do ciebie!

Emergency 3 - recenzja gry

Warhammer 40,000: Dawn of War - Winter Assault - recenzja gry

recenzja gry14 listopada 2005

Miejsce: skuta lodem planeta Lorn V. Nagroda: Titan Dominatus, broń o legendarnej sile. Graczy: czterech – barbarzyńscy Orkowie, podstępni Eldarowie, mroczni Marines Chaosu i Gwardia Imperialna. Zwycięzca: jeden.

Warhammer 40,000: Dawn of War - Winter Assault - recenzja gry

Blitzkrieg 2 - recenzja gry

recenzja gry4 listopada 2005

Jedna z największych gier strategicznych umiejscowionych w klimacie II Wojny Światowej. Czy jednak jej rozmach jest dla każdego?

Blitzkrieg 2 - recenzja gry

Black & White 2 - recenzja gry

recenzja gry24 października 2005

Po czterech latach oczekiwania ukazuje się druga odsłona wielkiego hitu. Znów wcielamy się w rolę wszechmogącego boga i sterujemy życiem setek poddanych. Nie mogło również zabraknąć chowańca, który nabrał jeszcze większego apetytu na wojny.

Black & White 2 - recenzja gry

Rome: Total War - Barbarian Invasion - recenzja gry

recenzja gry18 października 2005

Poprzednia odsłona tej znanej serii gier strategicznych pokazywała wielkość i chwałę antycznego Rzymu. Najnowszy dodatek przedstawia jego upadek.

Rome: Total War - Barbarian Invasion - recenzja gry

Worms 4: Totalna Rozwałka - recenzja gry

recenzja gry6 października 2005

Z jednej strony jest to gra przyjemna, lekka i zabawna. Z drugiej niemal się nie odróżnia od swoich trójwymiarowych poprzedniczek. Polonizacja jest zaś po prostu dobra. Czy jednak nowe Wormsy pozwalają się w nich zatracić?

Worms 4: Totalna Rozwałka - recenzja gry

Worms 4: Mayhem - recenzja gry

recenzja gry15 września 2005

Team 17 nie ustaje w dążeniu do stworzenia idealnej wersji Worms. Czy Worms 4: Mayhem jest tym, czym być powinno?

Worms 4: Mayhem - recenzja gry

Codename: Panzers - Faza Druga - recenzja gry

recenzja gry9 września 2005

W Fazie Drugiej dla turystów przewidziano tak malownicze miejsca, jak pokryte złocistym piaskiem pustynie Afryki Północnej, plaże i miasteczka we Włoszech, oraz zniszczoną przez wojnę Jugosławię. Zastanawiacie się, czy warto się wybierać na tę wycieczkę.

Codename: Panzers - Faza Druga - recenzja gry

The Settlers: Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe - recenzja gry

recenzja gry25 sierpnia 2005

Światowa premiera „Nebula Realm” przeszła bez większego echa, o czym świadczą m.in. znikome informacje na jej temat zarówno w Internecie, jak i w prasie. Ale czy rzeczywiście „Nebula Realm” to porażka na całej linii frontu? Niekoniecznie.

The Settlers: Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe - recenzja gry

Darwinia - recenzja gry

recenzja gry29 lipca 2005

Dziwny to produkt. Niby stworzony w XXI wieku, a bliżej mu do pozycji sprzed dziesięciu lat. Nie ma żadnych wątpliwości, że jest to gra dla wymagających użytkowników. Nie oferuje wodotrysków, ale w zamian daje rzecz niezwykle pożądaną – oryginalność.

Darwinia - recenzja gry