Dziś piszemy m.in. o dodatkowej zawartości do Diablo III na PlayStation 4 i PlayStation 3, zapowiedzi The Assembly oraz wykupieniu praw do marki Metal Arms przez studio Blizzard Entertainment. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
Łukasz Szliselman
Oferta dnia (koniec o 19:00 w czwartek):
Szaleństwo w środku tygodnia (koniec o 19:00 w piątek):
Oferty tygodniowe (koniec o 19:00 w poniedziałek) – obniżka cen 48 tytułów, WWW
Nabywcy Diablo III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition na PlayStation 4 lub PlayStation 3 otrzymają zbroję inspirowaną grą Shadow of the Collossus (widoczną na obrazku powyżej) dostępną dla wszystkich sześciu klas postaci. Ma to być drugi, po zapowiedzianych przedwczoraj przeciwnikach rodem z The Last of Us, ekskluzywny bonus dla użytkowników konsol firmy Sony. Aby uzyskać dostęp do specjalnej zawartości, konieczne będzie połączenie z serwisem PlayStation Network.
Studio nDreams pracuje nad tajemniczą przygodówką The Assembly zaprojektowaną z myślą o rzeczywistości wirtualnej. Gra ukaże się na PlayStation 4 jako tytuł startowy Project Morpheus – zapowiedzianych w marcu okularów VR od firmy Sony. Za stronę fabularną The Assembly odpowiada Tom Jubert, autor scenariuszy do FTL: Faster Than Light, Penumbra czy The Swapper. W grze odwiedzimy podziemny kompleks badawczy, w którym pracują naukowcy uważający moralność za czynnik hamujący postęp. Twórcy zdradzają, że przyjdzie nam pokierować dwiema postaciami, które zostaną obdarzone własnym głosem, co ponoć brzmi całkiem ciekawie w rzeczywistości wirtualnej. Zapowiedzi towarzyszy oficjalna strona internetowa The Assembly oraz pierwszy zwiastun produkcji.
Pecetowa wersja Dead Rising 3 domyślnie wyświetli obraz w maksymalnie 30 klatkach na sekundę. Limit będzie się dało znieść na własną rękę, ale twórcy ostrzegają, że może to spowodować dziwne zachowania gry.
Studio Massive Entertainment wyznało, że konsolowa edycja The Division nie byłaby w stanie osiągnąć 60 klatek na sekundę bez bolesnych kompromisów (np. w kwestii destrukcji lub szczegółowości otoczenia). Dlatego też nie powinniśmy się spodziewać większej płynności niż 30 klatek na sekundę. Póki co, twórcy nie są w stanie stwierdzić, jaką rozdzielczość uda im się osiągnąć na poszczególnych platformach sprzętowych.
Zostajemy w temacie wydajności. Studio Bungie deklaruje, że Destiny będzie w stanie osiągnąć rozdzielczość 1080p przy 30 klatkach na sekundę zarówno na PlayStation 4 oraz Xboksie One. W przypadku konsoli firmy Microsoft dodatkową moc obliczeniową uzyskano dzięki zrezygnowaniu z obsługi Kinecta. Zazwyczaj część wydajności XONE znajduje się w rezerwie na potrzeby wspomnianego kontrolera ruchowego, jednak w wypadku MMOFPS-a twórców Halo (i paru innych tytułów) zostanie ona całkowicie wykorzystana do obsługi gry.
Studio Blizzard Entertainment pozyskało prawa do marki Metal Arms – FPS-a studia Swingin' Ape Studios, ekipy która w późniejszym czasie pracowała nad anulowanym StarCraft: Ghost. Być może kontynuacja Metal Arms: Glitch in the System jest ową niezapowiedzianą grą Blizzarda, o której informowaliśmy w grudniu.
Studio Obsidian Entertainment poinformowało na swoim blogu, że gra Pillars of Eternity wkrótce wkroczy w fazę beta. Przed twórcami tego oldskulowego cRPG-a jeszcze sporo pracy, ale wszystko zdaje się iść zgodnie z planem. Tytuł powinien ukazać się przed końcem 2014 roku.
Pokazywane na E3 2014 demo gry Batman: Arkham Knight, zaprezentowane podczas konferencji firmy Sony, było uruchomione na PC, a nie, jak możnaby się spodziewać, PlayStation 4. Informację tę zdradził Dax Ginn ze studia Rocksteady, podczas wywiadu dla serwisu Gamespot (czas: 4:37:00).
Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach…
…a także najnowsze filmy z gier:
Z okazji targów E3 opublikowano znacznie więcej filmów z gier niż zwykle. Przydatne linki znajdziecie poniżej:
Więcej:Sprzedaż Dragon Ball Z: Kakarot, nowe sterowniki od Nvidii i inne wieści
Gracze
Steam