Wyszukiwarka gier
Metal Arms: Glitch in the System

Metal Arms: Glitch in the System

PlayStationXboxNintendo
po premierze

Data wydania: 18 listopada 2003

Akcji, TPP, Science fiction, Mechy, TPS, Strzelanki, Podzielony/wspólny ekran, Multiplayer, Singleplayer

Glitch – robot niewielkich rozmiarów, ale za to wielki duchem musi wyruszyć w podróż by uratować swoich mechanicznych przyjaciół i rozprawić się siłami złych robotów.

5.9

Gracze

OCEŃ
Oceny

Glitch – robot niewielkich rozmiarów, ale za to wielki duchem musi wyruszyć w podróż by uratować swoich mechanicznych przyjaciół i rozprawić się siłami złych robotów.

W świecie robotów trwa wojna domowa. Blaszane droidy pod wodzą, poruszającego się na jednym kółku, pułkownika Alloy’a, zbuntowały się przeciwko despotycznym rządom generała Corrosive’a. Dwa stronnictwa toczą bezwzględną walkę o władzę nad planetą Ironstar. Siły złego generała przeważają i rebelianci sięgają po ostatnią deskę ratunku. Budują specjalnie wyposażonego robota – agenta, którego celem jest przedostanie się do obozu wroga i dotarcie do samego Corrosive’a.

Jakkolwiek banalnie nie brzmiałaby ta historia, gra wcale nie jest kierowana do młodszych graczy. Sporo tu czarnego humoru i rozmaitych aluzji do naszej rzeczywistości. Metal Arms to jednak przede wszystkim bardzo intensywna strzelanina, w której akcję śledzimy z perspektywy osoby trzeciej. Mamy tu standardowe dla tego gatunku rodzaje broni, które z czasem za zdobytą gotówkę możemy ulepszać. W grze nie ograniczamy się tylko strzelania, ale także możemy kierować pojazdami czy przejmować kontrolę nad innymi robotami. Styl graficzny Metal Arms przypomina nieco produkcje dla dzieci, ale nie ma bardziej błędnego przekonania. Glitch może odstrzeliwać poszczególne części robotów czy ich zbroi w bardzo efektowny sposób.

Czytaj więcej

Platformy:

PlayStation 2

PlayStation 2Angielskie napisy i dialogi

Xbox

XboxAngielskie napisy i dialogi

GameCube

GameCubeAngielskie napisy i dialogi

Producent: Swingin' Ape Studios

Wydawca: Sierra

Publicystyka

Wiadomości

Ojcowie Metal Arms: Glitch in the System stworzą nowe gry na licencji Blizzard Entertainament

Panowie Steve Ranck, Mike Starich oraz Scott Goffman, byli pracownicy studia Midway Home Entertainament, obecnie skupieni pod szyldem Swingin' Ape Studios, tworzyć będą w niedalekiej przyszłości gry licencjonowane przez Blizzard Entertainament. Na pierwszy ogień pójdzie kontynuacja StarCraft: Ghost, gry będącej nadal w fazie developingu.

gry

Włodarczak Adam

8 lipca 2004 04:05

Ojcowie Metal Arms: Glitch in the System stworzą nowe gry na licencji Blizzard Entertainament

Kody i triki

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Metal Arms: Glitch in the System:

Sony PlayStation 2

PlayStation 2

Wspiera:
karta pamięci 8 MB

Nintendo GameCube

GameCube

Wspiera:
karta pamięci

Oceny gry

Średnie Oceny:

5.9

Ocena Graczy

Średnia z 70 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

Oceń Grę

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl