Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 19 sierpnia 2006, 11:52

autor: Marek Grochowski

Electronic Arts kupiło licencję na silnik Unreal Engine 3

Wczoraj, późnym popołudniem jeden z czołowych wydawców gier, koncern Electronic Arts podał do wiadomości, że zakupił od studia Epic Games licencję na używanie silnika Unreal Engine 3. Zaawansowane narzędzie graficzne posłuży firmie do upiększenia next-genowych tytułów, znajdujących się aktualnie w fazie rozwoju.

Wczoraj, późnym popołudniem jeden z czołowych wydawców gier, koncern Electronic Arts podał do wiadomości, że zakupił od studia Epic Games licencję na używanie silnika Unreal Engine 3. Zaawansowane narzędzie graficzne posłuży firmie do upiększenia next-genowych tytułów, znajdujących się aktualnie w fazie rozwoju.

Electronic Arts kupiło licencję na silnik Unreal Engine 3 - ilustracja #1

Kierownictwo EA nie ujawniło jeszcze, o jakie pozycje chodzi. Paul Lee, przedstawiciel korporacji ograniczył się do następującego komentarza: „Zawsze dostarczamy podległym nam developerom narzędzia, których potrzebują, by stworzyć świetne produkty. W związku z tym kupujemy programy pokroju Unreal Engine 3, by następnie łączyć je z własnymi systemami i w ten sposób kreować technologię na miarę dzieła sztuki.”

Mark Rein, wiceprezydent Epic Games nie ukrywał swego zadowolenia z transakcji zawartej z EA: „Koncern ten dysponuje nadzwyczajnie utalentowanymi zespołami. Jesteśmy ciekawi, jak wykorzysta nasze narzędzie w tworzeniu swoich ambitnych projektów.”