Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Microsoft Xbox 360 - newsy i ciekawostki

EA zawsze przedkładało Mass Effect nad Dragon Age, twierdzi współtwórca serii RPG. „Nigdy nie wiedzieli, co zrobić z DA”
EA zawsze przedkładało Mass Effect nad Dragon Age, twierdzi współtwórca serii RPG. „Nigdy nie wiedzieli, co zrobić z DA”

Adrian Werner, 14 kwietnia 2025, 12:56

Według scenarzysty serii Dragon Age, Davida Gaidera, cykl ten zawsze miał pod górkę w firmie Electronic Arts, która nigdy nie kryła, że preferuje serię Mass Effect.

Telekineza, zamiana ciał i inne diabelskie sztuczki. Demonik miał być wspólnym dziełem Clive’a Barkera i twórców Bloodrayne
Telekineza, zamiana ciał i inne diabelskie sztuczki. Demonik miał być wspólnym dziełem Clive’a Barkera i twórców Bloodrayne

Krystian Pieniążek, 6 kwietnia 2025, 20:00

Clive Barker’s Undying i Jericho, a także BloodRayne czy Blair Witch Volume I: Rustin Parr to gry, których nikomu nie trzeba przedstawiać. Do tego zacnego grona miało dołączyć wspólne dzieło autorów tych projektów, czyli Demonik pozwalający wcielić się w wysłannika piekieł.

Założyciel Arkane mógłby teraz stworzyć Dishonored 3, choć „dwójka” była „ostatnią rzeczą, jaką chciał zrobić”
Założyciel Arkane mógłby teraz stworzyć Dishonored 3, choć „dwójka” była „ostatnią rzeczą, jaką chciał zrobić”

Krzysztof Kałuziński, 6 kwietnia 2025, 19:19

Dawny prezes studia Arkane nie przepada za pracą nad sequelami, ale po latach chętnie wróciłby do uniwersum serii Dishonored, by stworzyć trzecią odsłonę. Twórca ma nawet dokument poświęcony ewentualnej kontynuacji.

10 lat po premierze Far Cry 4 niespodziewanie otrzymał tajemniczą aktualizację. Fani dopatrzyli się kontrowersji, lecz Ubisoft szybko wyjaśnił sprawę
10 lat po premierze Far Cry 4 niespodziewanie otrzymał tajemniczą aktualizację. Fani dopatrzyli się kontrowersji, lecz Ubisoft szybko wyjaśnił sprawę

Michał Harat, 4 kwietnia 2025, 20:54

Far Cry 4 doczekał się niespodziewanej aktualizacji, która wprowadza do gry dość kontrowersyjne zmiany. Fani spekulowali, że może ona mieć coś wspólnego z ostatnimi biznesowymi ruchami Ubisoftu. Prawda okazała się jednak znacznie prostsza.

Resident Evil 4, którego nie było. Pięć żyć bestsellera Capcomu
Resident Evil 4, którego nie było. Pięć żyć bestsellera Capcomu

Krystian Pieniążek, 23 marca 2025, 20:00

RE 4 powstawał długo i w bólach. Na przestrzeni lat doczekał się szeregu wersji, których autorzy eksperymentowali z przeciwnikami, mechaniką i pomysłami na fabułę. I choć dopiero piąta z nich była tą finalną, pierwsza również ujrzała światło dzienne.

Najlepiej oceniane odsłony Assassin's Creed. Od pierwszej przygody Ezio Auditore po budzące ambiwalentne uczucia Unity
Najlepiej oceniane odsłony Assassin's Creed. Od pierwszej przygody Ezio Auditore po budzące ambiwalentne uczucia Unity

Marcin Bukowski, 20 marca 2025, 12:54

Dzisiaj zadebiutował Assassin’s Creed: Shadows, czyli 14. główna odsłona serii. To dobra okazja, aby sprawdzić, która część została oceniona najlepiej.

Assassin’s Creed mogło nigdy nie powstać. Poznajcie Prince of Persia: Assassins, niedoszłego PoP-a, który stał się Asasynem
Assassin’s Creed mogło nigdy nie powstać. Poznajcie Prince of Persia: Assassins, niedoszłego PoP-a, który stał się Asasynem

Krystian Pieniążek, 16 marca 2025, 20:00

Twórcy pierwszego Assassin’s Creed nie od razu wiedzieli, że pracują nad reprezentantem zupełnie nowej marki. Produkcja, która z czasem przekształciła się w bestsellerową serię, początkowo powstawała jako spin-off innego, wówczas równie znamienitego cyklu.

„Mój własny głos doprowadzał mnie do szału”. Niezwykle trudna misja z GTA Vice City, ale nie ta z helikopterem, okazała się nie do przejścia dla „głosu” Kenta Paula
„Mój własny głos doprowadzał mnie do szału”. Niezwykle trudna misja z GTA Vice City, ale nie ta z helikopterem, okazała się nie do przejścia dla „głosu” Kenta Paula

Krzysztof Kałuziński, 15 marca 2025, 16:26

Aktor Danny Dyer czule wspomina występy w GTA: Vice City i GTA: San Andreas. Okazuje się, że „głos” Kenta Paula miał problem z przejściem misji zlecanej przez swojego bohatera.

Klon GTA, który miał szokować jakością grafiki. O tym, co stało się w 2 Days to Vegas, już się nie dowiemy
Klon GTA, który miał szokować jakością grafiki. O tym, co stało się w 2 Days to Vegas, już się nie dowiemy

Krystian Pieniążek, 9 marca 2025, 20:00

W drugiej połowie pierwszej dekady XXI wieku wielu graczy wierzyło, że seria Grand Theft Auto doczeka się konkurenta zdolnego nie tyle nawiązać z nią walkę, ale nawet pokonać ją pod względem jakości oprawy graficznej. 2 Days to Vegas przepadło jednak w pomroce dziejów.

Kontrowersje związane z niesławną minigrą z GTA: San Andreas okazały się pozytywne, twierdzi były szef Xboxa. „Walczyliśmy o szacunek, byliśmy źródłem wszelkiego zła”
Kontrowersje związane z niesławną minigrą z GTA: San Andreas okazały się pozytywne, twierdzi były szef Xboxa. „Walczyliśmy o szacunek, byliśmy źródłem wszelkiego zła”

Marcin Bukowski, 9 marca 2025, 09:04

Były szef Xboxa uważa, że GTA: San Andreas stanowiło punkt zwrotny w branży gier, który pozwolił jej dorównać przemysłowi filmowemu i muzycznemu. Produkcja oraz zawarte w niej kontrowersyjne Hot Coffee udowodniły, że gry wideo stają się coraz dojrzalsze.

Najbardziej znienawidzona lokacja z Dark Souls składa się w dużej mierze z 10 kawałków drewna. To dowód, że FromSoftware mistrzowsko „odchudza” gry
Najbardziej znienawidzona lokacja z Dark Souls składa się w dużej mierze z 10 kawałków drewna. To dowód, że FromSoftware mistrzowsko „odchudza” gry

Kamil Kleszyk, 28 lutego 2025, 17:42

Jeden z twórców modyfikacji odkrył, że owiana złą sławą lokacja Blighttown w Dark Souls została wykonana zaledwie z kilku modeli drewna.

„Pokłóciłem się wtedy z projektantami”. Producent Skyrima osobiście zbalansował jeden z największych hitów RPG w historii tuż przed premierą
„Pokłóciłem się wtedy z projektantami”. Producent Skyrima osobiście zbalansował jeden z największych hitów RPG w historii tuż przed premierą

Kamil Kleszyk, 23 lutego 2025, 13:11

Producent The Elder Scrolls V: Skyrim, Jeff Gardiner, opowiedział o tym, jak na kilka tygodni przed premierą podjął się samodzielnego zbalansowania hitowej produkcji.

To mogło być The Elder Scrolls w świecie Władcy Pierścieni. The White Council miało nas zabrać do otwartego świata
To mogło być The Elder Scrolls w świecie Władcy Pierścieni. The White Council miało nas zabrać do otwartego świata

Krystian Pieniążek, 9 lutego 2025, 20:00

Kiedy marka Władca Pierścieni znajdowała się w rękach Electronic Arts, miała doczekać się reprezentanta mogącego nawiązać wyrównaną walkę z serią The Elder Scrolls. LotR: The White Council miało być grą RPG z otwartym, żyjącym światem.

Dragon Age 2 powstało w niezwykle krótkim czasie, by uratować BioWare przed gniewem EA
Dragon Age 2 powstało w niezwykle krótkim czasie, by uratować BioWare przed gniewem EA

Adrian Werner, 6 lutego 2025, 14:29

Jeden z weteranów studia BioWare opowiedział o wyjątkowo krótkim cyklu produkcyjnym Dragon Age II, wymuszonym przez oczekiwania finansowe firmy Electronic Arts.

Budżety gier rosną w  szaleńczym tempie. Ta grafika z monumentalnego raportu o stanie branży świetnie to pokazuje
Budżety gier rosną w szaleńczym tempie. Ta grafika z monumentalnego raportu o stanie branży świetnie to pokazuje

Adrian Werner, 24 stycznia 2025, 10:43

Raport grupy Epyllion pokazał, w jak szalonym tempie rosły koszty produkcji popularnych serii gier w ostatnich kilkunastu latach.

BioWare zawsze chciało stworzyć taką grę. Jade Empire było ich pierwszym oryginalnym RPG-iem
BioWare zawsze chciało stworzyć taką grę. Jade Empire było ich pierwszym oryginalnym RPG-iem

Damian Gacek, 4 stycznia 2025, 20:00

Sporo osób mogło już zapomnieć o Jade Empire. Obecnie marka ta jest martwa, jednak kiedyś była oczkiem w głowie założycieli BioWare. Aż ciężko uwierzyć, że ostatecznie porzucili oni ten ciekawy świat.

Wiedźmin: Powrót Białego Wilka napotkał problemy, których nie mógł pokonać nawet Rzeźnik z Blaviken
Wiedźmin: Powrót Białego Wilka napotkał problemy, których nie mógł pokonać nawet Rzeźnik z Blaviken

Krystian Pieniążek, 22 grudnia 2024, 20:00

Nie wszyscy dzisiaj pamiętamy, że pierwsza część serii Wiedźmin miała doczekać się wydania konsolowego. Warto przypomnieć tę produkcję, nim przepadnie ona w pomroce dziejów, zdominowanych przez Wiedźmina 4 i remake „jedynki” tworzony przez ekipę Fool’s Theory.

Rozczarowanie grą Dragon Age The Veilguard ma jedną zaletę - pozwoliło mi docenić, jak ciekawą produkcją był Dragon Age 2
Rozczarowanie grą Dragon Age The Veilguard ma jedną zaletę - pozwoliło mi docenić, jak ciekawą produkcją był Dragon Age 2

Hubert Sosnowski, 11 grudnia 2024, 15:02

Czas robi zabawne rzeczy z percepcją. Niegdyś wielu patrzyło na Dragon Age’a 2 jak na najgorsze RPG z serii, ale minęły lata, emocje opadły i można przyznać, że przy wszystkich problemach, jakie ta gra ma – na paru polach bije resztę serii na głowę.

Ta gra mogła zrewolucjonizować branżę. The Crossing od Arkane Studios miało scalić w jedno single player z multiplayerem
Ta gra mogła zrewolucjonizować branżę. The Crossing od Arkane Studios miało scalić w jedno single player z multiplayerem

Krystian Pieniążek, 24 listopada 2024, 20:00

Arkane Studios to zespół znany z oryginalnych pomysłów i gier z unikalną tożsamością. Jednym z anulowanych przez nie projektów było The Crossing, mieszające ze sobą dwie rzeczywistości i dwa tryby gry.

„Głos” Ezio z kultowego Assassin’s Creed 2 nie ma złudzeń: „To najfajniejsza rzecz, jaką zrobiłem w karierze”
„Głos” Ezio z kultowego Assassin’s Creed 2 nie ma złudzeń: „To najfajniejsza rzecz, jaką zrobiłem w karierze”

Michał Harat, 23 listopada 2024, 12:40

Roger Craig Smith, „głos” Ezio Auditore da Firenze z Assassin's Creed 2, AC: Brotherhood i AC: Revelations, wziął udział w akcji Ubisoftu z okazji 15-lecia „dwójki”, dzieląc się swoimi wspomnieniami z pracy nad tym kultowym projektem.

Burzliwe losy STALKER 2. GSC Game World próbowało powrócić do Zony już kilkanaście lat temu
Burzliwe losy STALKER 2. GSC Game World próbowało powrócić do Zony już kilkanaście lat temu

Krystian Pieniążek, 17 listopada 2024, 20:00

Zarówno studio GSC Game World, jak i STALKER 2 mają za sobą burzliwą przeszłość. Na kilka dni przed premierą gry warto przypomnieć sobie kulisy powstawania jej pierwotnej wersji, która miała zadebiutować jeszcze w 2012 roku.

Twórca Battlefield Bad Company ma fragment scenariusza „trójki” i chęć, by ją zrobić. Wątpi jednak, by EA na to pozwoliło, przez „ekonomię, unikanie ryzyka i całą resztę tych bzdur”
Twórca Battlefield Bad Company ma fragment scenariusza „trójki” i chęć, by ją zrobić. Wątpi jednak, by EA na to pozwoliło, przez „ekonomię, unikanie ryzyka i całą resztę tych bzdur”

Michał Harat, 12 listopada 2024, 19:22

Główny projektant Battlefielda: Bad Company 1 i 2 zdradził, że zaczął kiedyś pisać scenariusz kolejnej odsłony. Wyraził też chęć powrotu do marki, gdyby EA mu to zaproponowało.

Były pracownik Bethesdy ujawnił powody, dla których Skyrim dostał tylko trzy DLC
Były pracownik Bethesdy ujawnił powody, dla których Skyrim dostał tylko trzy DLC

Maciej Gaffke, 4 listopada 2024, 20:38

Były pracownik Bethesdy wyjaśnił, dlaczego studio zaprzestało rozwoju Skyrima. Wskazał on, że firma nie chciała się ograniczać do jednego gatunku gier.

To miały być Gwiezdne wojny dla dorosłych. Star Wars 1313 to nieodżałowany projekt ukatrupiony przez Disneya
To miały być Gwiezdne wojny dla dorosłych. Star Wars 1313 to nieodżałowany projekt ukatrupiony przez Disneya

Krystian Pieniążek, 13 października 2024, 20:00

Firma LucasArts snuła ambitne plany związane ze Star Wars 1313. Niestety, po tym jak prawa do marki Gwiezdne wojny znalazły się w rękach Disneya, projekt został anulowany, a stojące za nim studio – rozwiązane.

Tajemnica brakujących promów w GTA 4 została wyjaśniona po 17 latach
Tajemnica brakujących promów w GTA 4 została wyjaśniona po 17 latach

Jakub Błażewicz, 10 października 2024, 11:52

Promy pojawiły się w teaser trailerze Grand Theft Auto 4, ale nie w samej grze, bo sprawiły twórcom zbyt wiele problemów.

Ten absurdalny pomysł na rozwój marki Brothers in Arms nie miał racji bytu. Furious 4 wyewoluowało w Battleborn - wielką klapę Gearbox Software
Ten absurdalny pomysł na rozwój marki Brothers in Arms nie miał racji bytu. Furious 4 wyewoluowało w Battleborn - wielką klapę Gearbox Software

Krystian Pieniążek, 22 września 2024, 20:00

Zdarza się, że pogoń za zmianami i nowościami prowadzi deweloperów rozwijających kultowe serie na manowce. Taki los spotkał studio Gearbox Software, które tworząc czwartą część serii Brothers in Arms, o podtytule Furious 4, posunęło się o kilka kroków za daleko.

Nadciągający debiut Dragon Age: Veilguard zachęcił twórcę Inkwizycji do ujawnienia wyników sprzedaży gry
Nadciągający debiut Dragon Age: Veilguard zachęcił twórcę Inkwizycji do ujawnienia wyników sprzedaży gry

Adrian Werner, 18 września 2024, 14:12

Producent Dragon Age: Inquisition, Mark Darrah, ujawnił wyniki sprzedaży Dragon Age: Inquisition. Wbrew temu, co sądzą niektórzy gracze, produkcja okazała się sukcesem kasowym.

Doom 4, którego nie było. Seria mogła podążyć ścieżką wytyczoną przez Call of Duty i Battlefielda
Doom 4, którego nie było. Seria mogła podążyć ścieżką wytyczoną przez Call of Duty i Battlefielda

Krystian Pieniążek, 15 września 2024, 20:00

Choć mogłoby się wydawać, że id Software ma na koncie same sukcesy, tak naprawdę legendarne studio zaliczyło po drodze kilka nieudanych przedsięwzięć. Jednym z nich był Doom 4, który miał popchnąć serię w zupełnie nowym kierunku.

To mógł być polski Half-Life. THEY od Metropolis Software nigdy nie dostał szansy, by zabłysnąć
To mógł być polski Half-Life. THEY od Metropolis Software nigdy nie dostał szansy, by zabłysnąć

Krystian Pieniążek, 1 września 2024, 20:00

Metropolis Software było niegdyś jednym z najbardziej cenionych na świecie studiów deweloperskich rodem z Polski. Tworzony przez nie FPS pod tytułem THEY mógł wynieść je na zupełnie nowy poziom.

Aliens: Crucible miało być „straszniejszym Mass Effectem”. RPG w świecie Obcego z dużym potencjałem
Aliens: Crucible miało być „straszniejszym Mass Effectem”. RPG w świecie Obcego z dużym potencjałem

Krystian Pieniążek, 25 sierpnia 2024, 20:00

Marka Obcy zaznaczyła swoją obecność w branży gier wideo na rozmaite sposoby. Niewiele brakowało, by dokonała tego również za sprawą gry RPG od Obsidian Entertainment. Sprawdźmy, jak miało wyglądać Aliens: Crucible i co po drodze poszło nie tak.

To miało być „epickie” RPG akcji w świecie fantasy. Elveon działał na wyobraźnię graczy, ale to nie wystarczyło
To miało być „epickie” RPG akcji w świecie fantasy. Elveon działał na wyobraźnię graczy, ale to nie wystarczyło

Krystian Pieniążek, 4 sierpnia 2024, 20:00

Wiele iście fantastycznie zapowiadających się gier nigdy nie trafia na sklepowe półki. RPG akcji od 10tacle Studios pod tytułem Elveon to jedna z tych produkcji, które mogły ostro namieszać w branży gier wideo, jednak ostatecznie nie dostały szansy, by zabłysnąć.

Nastąpił nieubłagany koniec Xbox 360 Marketplace. Cyfrowy sklep został zamknięty po ponad 18 latach
Nastąpił nieubłagany koniec Xbox 360 Marketplace. Cyfrowy sklep został zamknięty po ponad 18 latach

Marcin Bukowski, 29 lipca 2024, 20:18

Zgodnie z planem, 29 lipca zamknięty został cyfrowy sklep na konsoli Xbox 360. Był on dostępny od ponad 18 lat.

Za mało mówi się o dobrych stronach Dragon Age 2 - czas to zmienić! Choć pomijana, ta gra zasługuje na więcej miłości
Za mało mówi się o dobrych stronach Dragon Age 2 - czas to zmienić! Choć pomijana, ta gra zasługuje na więcej miłości

Aleksandra Sokół, 27 czerwca 2024, 13:36

Dragon Age Origins miało niepowtarzalny klimat, Inkwizycja zachwycała grafiką – co w takim razie można powiedzieć o pomijanej przez większość fanów „dwójce”? Tym razem, dla odmiany, coś dobrego.

Polacy stracą dostęp do wielu gier na X360. Xbox Polska „nie jest w stanie pomóc”
Polacy stracą dostęp do wielu gier na X360. Xbox Polska „nie jest w stanie pomóc”

Jakub Błażewicz, 12 czerwca 2024, 12:40

Sklep Microsoftu wkrótce nie będzie dostępny na Xboxie 360, ale Polacy mają problem z dostępem do niektórych cyfrowych produkcji.

Pierwsze The Crew „umarło”, lecz wciąż budzi żywe kontrowersje. Ubisoft odebrał graczom licencję na grę
Pierwsze The Crew „umarło”, lecz wciąż budzi żywe kontrowersje. Ubisoft odebrał graczom licencję na grę

Hubert Śledziewski, 12 kwietnia 2024, 18:07

Ubisoft nie ograniczył się do zamknięcia serwerów The Crew. Francuska firma zaczęła odbierać graczom licencję na grę, czym przysporzyła sobie kolejnych wrogów.

Seria Far Cry ma już 20 lat. Był moment, że stała na krawędzi
Seria Far Cry ma już 20 lat. Był moment, że stała na krawędzi

Adrian Werner, 23 marca 2024, 12:00

Równe dwadzieścia lat temu na rynku zadebiutowała pierwsza część serii Far Cry. Wtedy nie dało się przewidzieć, jak wielką potęgą stanie się ta marka dla firmy Ubisoft.

Wyciek filmów ze skasowanej, futurystycznej odsłony CoD od twórców Tony Hawk's Pro Skater
Wyciek filmów ze skasowanej, futurystycznej odsłony CoD od twórców Tony Hawk's Pro Skater

Marcin Bukowski, 29 stycznia 2024, 11:07

W sieci pojawiły się materiały ze skasowanej odsłony Call of Duty, nad którą pracowało nieistniejące już studio Neversoft.

Nie żyje aktor James McCaffrey, znany m.in. jako głos Maxa Payne'a
Nie żyje aktor James McCaffrey, znany m.in. jako głos Maxa Payne'a

Hubert Śledziewski, 18 grudnia 2023, 16:29

Nie żyje James McCaffrey – aktor, który użyczył głosu Maxowi Payne’owi i Alexowi Caseyowi z Alan Wake 2.

Grałem w Avatara od Ubisoftu już 14 lat temu. Wspominki o Avatar: The Game
Grałem w Avatara od Ubisoftu już 14 lat temu. Wspominki o Avatar: The Game

Krystian Pieniążek, 5 grudnia 2023, 18:00

Tuż przed premierą Avatara: Frontiers of Pandora warto przypomnieć grę Avatar: The Game. Była to pierwsza próba przeniesienia graczy do uniwersum wykreowanego przez Jamesa Camerona, podjęta czternaście lat temu przez Ubisoft. Czy okazała się udana?

Valve przypadkowo ujawniło pierwszy prototyp Left 4 Dead w nowej, problematycznej aktualizacji CS 1.6
Valve przypadkowo ujawniło pierwszy prototyp Left 4 Dead w nowej, problematycznej aktualizacji CS 1.6

Jakub Błażewicz, 24 listopada 2023, 14:39

Counter-Strike 1.6 otrzymał nowości z rocznicowej aktualizacji Half-Life'a. Patch irytuje graczy błędami, ale też zawiera sekretny prezent: prototyp Left 4 Dead.

Oryginalne Life Is Strange zdobyło wielką popularność, choć wynik jest zasługą podziału na epizody
Oryginalne Life Is Strange zdobyło wielką popularność, choć wynik jest zasługą podziału na epizody

Zuzanna Domeradzka, 23 listopada 2023, 18:36

Studio Don’t Nod poinformowało, że ponad dwie dziesiątki milionów osób zagrało w oryginalne Life Is Strange. To duże osiągnięcie dla kilkuletniej przygodówki.

Call of Duty pożera miejsce na dyskach; zbadaliśmy, kiedy stało się to problemem
Call of Duty pożera miejsce na dyskach; zbadaliśmy, kiedy stało się to problemem

Krystian Pieniążek, 8 listopada 2023, 11:29

Kolejne części serii Call of Duty od lat zaskakują olbrzymimi rozmiarami. Sprawdziliśmy, w którym momencie cykl zaczął rosnąć, w konsekwencji osiągając niebotyczne rozmiary.

W styczniu 2024 roku Ubisoft wyłączy serwery 10 kolejnych gier, w tym Assassin’s Creed
W styczniu 2024 roku Ubisoft wyłączy serwery 10 kolejnych gier, w tym Assassin’s Creed

Kamil Kleszyk, 31 października 2023, 09:15

Firma Ubisoft przedstawiła listę 10 gier, które wkrótce stracą dostęp do funkcji sieciowych. Jest wśród nich kilka odsłon serii Assassin's Creed.

Piracka załoga w AC 4: Black Flag liczy 34 miliony osób, Ubisoft świętuje 10. rocznicę premiery
Piracka załoga w AC 4: Black Flag liczy 34 miliony osób, Ubisoft świętuje 10. rocznicę premiery

Maciej Gaffke, 30 października 2023, 10:14

To już 10 lat, od kiedy fani Assassin's Creed otrzymali jedną z najlepiej ocenianych odsłon serii. Ubisoft przekazał wczoraj, ilu graczy przez ten czas bawiło się w popularnym Black Flag.

Twórca Fallouta w końcu ujawnił, kto był odpowiedzialny za wszczęcie Wielkiej Wojny
Twórca Fallouta w końcu ujawnił, kto był odpowiedzialny za wszczęcie Wielkiej Wojny

Adrian Werner, 27 października 2023, 13:08

Wreszcie wiemy, kto rozpoczął Wielką Wojnę, która zniszczyła świat w uniwersum serii Fallout. Ujawnił to współtwórca marki, Tim Cain.

EA nie potrzebuje FIF-y, aby rządzić w Polsce - top 10 PL
EA nie potrzebuje FIF-y, aby rządzić w Polsce - top 10 PL

Adrian Werner, 23 października 2023, 09:11

W 39. tygodniu 2023 roku w Polsce najlepiej sprzedawały się takie gry jak EA Sports FC 24, Cyberpunk 2077 oraz seria Wolfenstein.

Twórcy Terrarii wsparli finansowo konkurentów Unity: „Prosimy tylko o to, aby pozostali dobrymi ludźmi”
Twórcy Terrarii wsparli finansowo konkurentów Unity: „Prosimy tylko o to, aby pozostali dobrymi ludźmi”

Adam Adamczyk, 20 września 2023, 10:32

Twórcy Terrarii wspierają konkurencję Unity, nie szczędząc gotówki. Deweloper wystosował ważny apel.

10 lat temu zadebiutowała jedna z najważniejszych gier w historii - rocznica GTA 5
10 lat temu zadebiutowała jedna z najważniejszych gier w historii - rocznica GTA 5

Maciej Gaffke, 18 września 2023, 10:56

Swoje dziesiąte urodziny obchodziło niedawno GTA 5 - jedna z najważniejszych gier w historii branży. Z tej okazji do GTA Online dostarczono rocznicową zawartość, która honoruje słynną „piątkę”.

Poznaj korzenie, do których wraca AC: Mirage, za jedyne 10 zł
Poznaj korzenie, do których wraca AC: Mirage, za jedyne 10 zł

Hubert Śledziewski, 31 sierpnia 2023, 22:15

Czekając na premierę Assassin’s Creed: Mirage, warto sprawdzić lub przypomnieć sobie, jak wyglądały prawdziwe korzenie serii Ubisoftu. Jej pierwszą odsłonę można obecnie nabyć za niecałe 10 zł.

Xbox 360 o krok bliżej grobowej deski, Microsoft zapowiedział wyłączenie sklepu
Xbox 360 o krok bliżej grobowej deski, Microsoft zapowiedział wyłączenie sklepu

Zuzanna Domeradzka, 17 sierpnia 2023, 17:28

Od przyszłego roku nie będziecie mogli kupować nowych gier i dodatków na konsolę Xbox 360. Microsoft ogłosił wyłączenie cyfrowego sklepu tej platformy.