58. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 58. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Battle Islands: Commanders
Strategiczne 14 lutego 2017
Prosta strategia czasu rzeczywistego zorientowana na szybkie pojedynki multiplayer, zrealizowana w modelu free-to-play. Battle Islands: Commanders zostało stworzone przez doświadczony zespół DR Studios i jest rozwinięciem formy wydanego w 2013 roku pierwowzoru o nazwie Battle Islands. Gra stawia na uproszczenie klasycznego modelu RTS, wzbogacając go jednocześnie o elementy znane z karcianek i gier typu tower defense.
First Strike: Final Hour
Strategiczne 12 marca 2014
First Strike: Final Hour to RTS pozwalający wziąć udział w globalnym konflikcie nuklearnym. Gracz musi przejmować terytoria, prowadzić badania naukowe, rozbudowywać arsenał i decydować, kiedy wystrzelić pociski z ładunkami atomowymi oraz wskazać cele.
8-bit Armies
Strategiczne 22 kwietnia 2016
Strategia czasu rzeczywistego z barwną oprawą graficzną opartą na wokselach. Za powstanie 8-bit Armies odpowiada doświadczone studio Petroglyph, twórcy m.in. Star Wars: Empire at War i Universe at War: Earth Assault. Zabawa polega na gromadzeniu surowców, rozbudowie bazy, rozwoju technologii, rekrutacji wojska i strategicznej walce z przeciwnikiem.
First Hero
Strategiczne 6 marca 2018
Dedykowana platformom mobilnym gra strategiczna, w której gracze kierują legendarnymi historycznymi herosami, by toczyć dynamiczne starcia z wrogimi klanami.
Siegecraft Commander
Strategiczne 17 stycznia 2017
Strategia bitewna zaprojektowana przez zespół Blowfish Studios, twórców Gunscape. W Siegecraft Commander trafiamy do krainy fantasy, o panowanie nad którą walczą Rycerze Freemoi oraz plemiona Jaszczuroludzi. Tytuł oferuje kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, w której możemy pokierować obiema frakcjami. W tym przypadku zabawa przypomina tradycyjnego RTS-a. Dla odmiany, tryb wieloosobowy pozwala wybrać pomiędzy rozgrywką w czasie rzeczywistym a systemem turowym.
Bot Smashers
Strategiczne prace wstrzymane
Dedykowane platformom mobilnym Bot Smashers jest zabawną i dynamiczną strategią czasu rzeczywistego. Obserwując pole bitwy z perspektywy izometrycznej budujemy swoją bazę oraz kontrolujemy przeróżne roboty, starając się przechytrzyć i pokonać przeciwnika.
Egony
Strategiczne prace wstrzymane
Egony to osadzona w cyberpunkowym świecie gra strategiczna, w której staramy się przejąć kontrolę nad pewnym rezerwatem, wykorzystując do tego szeregowych żołnierzy oraz potężnych, nieśmiertelnych Hegosów. Tytuł studia BoomTownGames łączy w sobie elementy znane zarówno z RTS-ów, jak i turowych gier strategicznych.
Sid Meier's Antietam
Strategiczne 10 grudnia 1999
Sid Meier's Antietam to firmowana nazwiskiem znanego twórcy gier strategia czasu rzeczywistego wyprodukowana przez studio Firaxis Games. Akcja gry osadzona została w okresie wojny secesyjnej, a gracze mają okazję wziąć udział w słynnej bitwie pod Antietam. Deweloperzy zadbali o wierne przedstawienie formacji wojskowych uczestniczących w tej batalii, a także topografii terenu.
Mage Lords
Strategiczne prace wstrzymane
Jako Lord Magii stwórz własne imperium rozbudowując armię i ucząc się nowych czasów, przygotowując się do przepowiedzianego nadejścia Asthorra, uwolnionego demona ciemności.
Fallen Age
Strategiczne prace wstrzymane
Wciel się w sytuację jednego z ludzi ocalałych przed zagładą z ręki Thothan, zgromadź wszystkie siły ludzkości, odbudowuj zniszczone miasta oraz odkryj zapomnianą technologię, wszystko to by pokonać znienawidzonych wrogów.
The Epsilon Conflict
Strategiczne prace wstrzymane
The Epsilon Conflict to autorski projekt ekipy deweloperskiej O3 Games wspartej przez mistrzów świata w grze StarCraft - Guillaume'a Patry'ego i Victora Martyna. Tytuł łączy elementy strategii czasu rzeczywistego i cRPG oferując graczom możliwość pokierowania jedną z trzech skonfliktowanych frakcji. Prace nad grą zostały wstrzymane.
Fighting Legends
RPG 30 października 2001
Gra stanowiąca połączenie elementów cRPG i strategii czasu rzeczywistego, osadzona w fantastycznych realiach. Urzeka wielkością przedstawionego świata, ilością opcji rozwoju oraz możliwościami taktycznego prowadzenia walk.
Supreme Ruler 2010
Strategiczne 17 maja 2005
Supreme Ruler 2010 to wojenna strategia wzbogacona o elementy symulacji ekonomicznej, za której powstanie odpowiada zespół deweloperski Battlegoat Studios. Akcja gry osadzona została w niedalekiej przyszłości. Gracz kieruje międzynarodową organizacją "Światowy Rynek", starającą się utrzymać pokój pomiędzy skłóconymi państwami.
Exarch
Strategiczne prace wstrzymane
Sieciowa gra akcji z elementami RPG, z akcją rozgrywającą się w futurystycznej rzeczywistości, gdzie przeplatają się elementy świata fantasy i science fiction.
Damn Dirty Apes
Strategiczne prace wstrzymane
Gra wojenna toczona w czasie rzeczywistym ze sporą zawartością elementów zręcznościowych (tzw. real-time action war game). Jej tematem są konflikty zbrojne z kilkoma gatunkami małp w roli głównej.
Ballerium
Strategiczne 14 grudnia 2007
Rozbudowana strategia czasu rzeczywistego z elementami role-playing, przeznaczona do rozgrywki setek, a nawet tysięcy graczy w sieci Internet.
America II
Strategiczne prace wstrzymane
Druga odsłona serii gier strategicznych rozgrywających się na Dzikim Zachodzie. W grze wcielamy się w jedną z pięciu grup – Apaczów, Meksykan, Komanczów, Amerykanów lub górników – i stajemy do walki o ziemię oraz wpływy. Każda z frakcji różni się od siebie pod względem posiadanych jednostek. Twórcy przygotowali 30 różnych misji i tryb zabawy wieloosobowej.
Delenda
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego stworzona przez ukraińską firmę Frogwares. Tytuł ten opowiada o wojnach czasów starożytnych, kiedy to na polach bitew zmagali się m.in. dzielni Celtowie, Spartanie i Rzymianie.
Mafioso
Strategiczne prace wstrzymane
Stworzona przez polską firmę NAWAR strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, opowiadająca o współczesnych zorganizowanych grupach przestępczych. developerskiej NAWAR.
Planeta Skarbów: Kosmiczne Pojedynki
Strategiczne 13 listopada 2002
Strategia czasu rzeczywistego z firmy Disney Interactive wydana przy okazji premiery filmu animowanego o tym samym tytule.
No Name War
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego. Akcja osadzona została na ziemi w odległej przyszłości i opowiada o konflikcie toczonym przez trzy nacje, tj. Ktonians, Khloona oraz Qaldars.
Civil War: War Between the States
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego przenosząca graczy w czasy Amerykańskiej Wojny Secesyjnej. Gracze mogą objąć dowodzenie nad wojskami Unii oraz Konfederacji i zmienić wynik wojny.
Dark Planet: Battle for Natrolis
Strategiczne 19 marca 2002
Strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w odległej przyszłości. Trzy nacje: Ludzie, Sorin oraz Dreil; walczą o dominację. Akcja gry toczy się w pełni trójwymiarowym środowisku i przy dynamicznie zmieniających się warunkach atmosferycznych oraz stałym upływie czasu.
Austerlitz: Napoleon's Greatest Victory
Strategiczne 8 lipca 2002
Historycznie odwzorowana jedna z najważniejszych nitew kampanii Napoleońskiej, pod Austerlitz, gdie wojska rosyjskie i austriackie stawiły czoła armii Napoleońskiej.