56. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 56. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Napoleon
Strategiczne 14 listopada 2002
Strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym umożliwiająca graczom wzięcie udziału w zaciętych bitwach, toczonych w latach 1803-1812 na terenach całej Europy (Okres Wojen Napoleońskich).

Ballerium
Strategiczne 14 grudnia 2007
Rozbudowana strategia czasu rzeczywistego z elementami role-playing, przeznaczona do rozgrywki setek, a nawet tysięcy graczy w sieci Internet.

City States: Stone to Steel
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego, która próbuje wiernie przedstawić historię rozwoju naszej cywilizacji i pozwala graczowi stać się przywódcą plemiona z późnego okresu mezozoicznego i poprowadzić je przez kolejne szczeble rozwoju ludzkości.

No Name War
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego. Akcja osadzona została na ziemi w odległej przyszłości i opowiada o konflikcie toczonym przez trzy nacje, tj. Ktonians, Khloona oraz Qaldars.

America II
Strategiczne prace wstrzymane
Druga odsłona serii gier strategicznych rozgrywających się na Dzikim Zachodzie. W grze wcielamy się w jedną z pięciu grup – Apaczów, Meksykan, Komanczów, Amerykanów lub górników – i stajemy do walki o ziemię oraz wpływy. Każda z frakcji różni się od siebie pod względem posiadanych jednostek. Twórcy przygotowali 30 różnych misji i tryb zabawy wieloosobowej.

Mafioso
Strategiczne prace wstrzymane
Stworzona przez polską firmę NAWAR strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, opowiadająca o współczesnych zorganizowanych grupach przestępczych. developerskiej NAWAR.

Codename: Xtreeme Forces
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego, przenosząca graczy do postapokaliptycznej przyszłości, gdzie toczy się wojna pomiędzy siłami rebelianckimi i rządowymi. Gracz może opowiedzieć się po jednej ze stron i dowodzić w walce małą armią.

Charm of War
Strategiczne 12 marca 2004
Interesująca mieszanka cRPG oraz strategii czasu rzeczywistego promowana przez firmę Buka Entertainment. Jej akcja przeniesie nas w fantastyczny świat rosyjskich legend i opowieści, pełny złych goblinów, czarownic i magów.

Fort Commander
Strategiczne 11 października 2001
Fort Commander to strategia czasu rzeczywistego, która przeniesie nas na Karaiby XVII wieku, gdzie będziemy mogli objąć stanowisko dowódcy fortu i pełnić wszystkie jego rzeczywiste obowiązki.

Multiplayer Battletech 3025
Akcji prace wstrzymane
Strategiczna gra akcji przeznaczona do rozgrywki tysięcy graczy w trybie massive multiplayer online. Jej akcja przenosi nas do świata przyszłości, gdzie jako pilot ogromnego robota bojowego rzuceni zostaniemy w sam środek wielkiej wojny o władzę.

Dominant Species
Strategiczne 3 grudnia 1999
Trójwymiarowa strategia czasu rzeczywistego, w której gracze wcielają się w postać istoty należącej do starożytnej cywilizacji telepatów Mindlords i muszą stawić czoło ludzkim najeźdźcą oraz innym wrogo nastawionym odłamom swej rasy.

Remote Assault
Strategiczne 31 lipca 2001
Strategia czasu rzeczywistego, w której obejmujemy dowództwo nad różnorodnymi typami jednostek militarnych i poprowadzimy do zwycięstwa w szeregu misji.

The Awakening
Strategiczne prace wstrzymane
RTS osadzony w konwencji science fiction, rozgrywający się na odległej planecie Natrolis, gdzie dochodzi do starcia między rodzimą rasą Sauronów, Ziemianami oraz przebudzonymi potworami z podziemi.

Hidden Stroke APRM
Strategiczne 23 maja 2003
Hidden Stroke APRM to nieoficjalnie rozszerzenie wydanej w 2002 roku strategii czasu rzeczywistego Sudden Strike 2. Gracze po raz kolejny przenoszą się na fronty II Wojny Światowej.

Telladar Chronicles: Reunion
Strategiczne prace wstrzymane
Telladar Chronicles: Reunion to rozbudowana strategia czasu rzeczywistego z licznymi elementami taktycznego planowania, osadzona w fantastycznej, stylizowanej na średniowiecze, krainie.

Perimeter: Emperor's Testament
Strategiczne 3 listopada 2005
Pierwsze oficjalne rozszerzenie do wydanej w 2004 roku futurystycznej strategii czasu rzeczywistego. Warto przy tym dodać, iż jest to samodzielny dodatek i do poprawnego działania nie wymaga podstawowej wersji programu.

Combat Mission: Campaigns
Strategiczne prace wstrzymane
Kolejna, rozbudowana strategia wojenna zaliczana do popularnego cyklu Combat Mission. Za opracowanie całości odpowiadają pracownicy zespołu Hunting Tank Software oraz firmy Battlefront. Gra pozwala wszystkim zapalonym strategom na dowodzenie siłami militarnymi w burzliwych czasach II Wojny Światowej, na froncie wschodnim (lata 1941-45).

Heaven vs. Hell
Strategiczne prace wstrzymane
Heaven vs. Hell to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się na Ziemi w bardzo odległej przyszłości. Opowiada ona o tytanicznej wojnie pomiędzy rasą ludzką, siłami boskimi oraz piekielnymi.

Che Guevara
Strategiczne 22 lutego 2005
Che Guevara to strategia czasu rzeczywistego (RTS), niektórymi elementami przypominająca popularną serię Commandos. Gra traktuje o wydarzeniach z lat 1955-1959, czyli czasów, w których kubańscy partyzanci walczyli o wyzwolenie swojego kraju spod reżimu Batisty.

Squad Assault: Second Wave
Strategiczne 3 września 2005
Squaw Assault: Second Wave to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, która de facto stanowi rozwinięcie wydanej w październiku 2003 roku produkcji o nazwie Squad Assault: West Front.

War on Terror
Strategiczne 17 marca 2006
War on Terror to strategia czasu rzeczywistego, która przenosi graczy w niedaleką przyszłość i pozwala im stoczyć szereg fikcyjnych konfliktów z wykorzystaniem najnowszego, głównie prototypowego uzbrojenia.

Spoils of War
Strategiczne prace wstrzymane
Fabuła gry ukazuje rasę ludzką jako agresora chcącego wytępić obcą nację (zwaną Ematrant), która usilnie broni swoich domostw na odległej planecie. Gracz ma oczywiście możliwość rozegrania kampanii po obu stronach barykady (jako człowiek lub kosmita).

King Arthur: Pendragon Chronicles
Strategiczne prace wstrzymane
Swoista hybryda typowego RTSa z elementami gier RPG, stworzona przez dwie ekipy developerskie – Spore Games oraz Game Consulting. Producenci inspirację do tworzenia rzeczonego programu zaczerpnęli z filmu o takim samym tytule, wyreżyserowanego przez Jerry’ego Buckheimera.

State of War: Warmonger
Strategiczne 10 października 2001
State of War: Warmonger to pełnoprawny sequel strategii czasu rzeczywistego (RTS) o nazwie State of War, której premiera miała miejsce na początku 2001 roku.