43. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 43. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
G.I. Combat
Strategiczne 5 listopada 2002
Gra strategiczna, która pozwala nam objąć dowództwo nad oddziałami niemieckimi i amerykańskimi biorącymi udział w walkach drugiej wojny światowej. Poprowadź więc swoich chłopców do wielkiego zwycięztwa.
Star Trek: Armada II
Strategiczne 20 listopada 2001
Star Trek: Armada II to kontynuacja wydanej w 2000 roku kosmicznej strategii czasu rzeczywistego (RTS). Akcja gry, wyprodukowanej przez ekipę deweloperską studia Mad Doc Software, osadzona została w uniwersum popularnego serialu telewizyjnego. Gracze mogą uczestniczyć w potyczkach pomiędzy flotami Federacji, Romulan, Klingonów, Borgów, Cardassian oraz gatunku 8472. Twórcy przygotowali trzy kampanie dla trybu solowego oraz opcję sieciowych starć multiplayer z udziałem maksymalnie 8 uczestników.
Star Control 3
Strategiczne 30 sierpnia 1996
Kosmiczna strategia, w której czekają nas wielkie bitwy gwiezdnych okrętów, kolonizacja planet, budowa kopalni, wydobycie surowców oraz inne obowiązki służące dobru naszej nacji.
Mission Humanity
Strategiczne 6 listopada 2000
Po zniszczeni Ziemi przez obcą rasę, ludzie wysyłają statek-matkę w poszukiwaniu rodzimej planety najeźdźców, która została jedyną szansą na nowy dom dla ludzkości.
Thandor: The Invasion
Strategiczne 3 listopada 2000
Klasyczny RTS z realistyczną grafiką 3D i reagującym na zniszczenia terenem, w którym musimy pokonać Glorathów za pomocą wszelkiego typu jednostek lądowych, powietrznych i morskich.
O.R.B.
Strategiczne 8 listopada 2002
W podwójnym układzie planetarnym trwa rywalizacja między dwoma rasami o zasobny w surowce naturalne pas asteroidów, którego orbita oscyluje pomiędzy zasięgiem raz jednej, a raz drugiej planety.
Ballerium
Strategiczne 14 grudnia 2007
Rozbudowana strategia czasu rzeczywistego z elementami role-playing, przeznaczona do rozgrywki setek, a nawet tysięcy graczy w sieci Internet.
Wargames: Defcon 1
Strategiczne 15 września 1997
Wargames: Defcon 1 to strategia czasu rzeczywistego (RTS), oparta na motywach głośnego filmu "Gry Wojenne" w reżyserii Johna Badhama. Fabuła osadzona została w nieodległej przyszłości i przedstawia konflikt pomiędzy ludźmi i maszynami. Deweloperzy ze studia Interactive przygotowali łącznie 30 misji do wykonania. Gra jest pierwszym RTS-em, w którym wykorzystano silnik graficzny 3D.
Charm of War
Strategiczne 12 marca 2004
Interesująca mieszanka cRPG oraz strategii czasu rzeczywistego promowana przez firmę Buka Entertainment. Jej akcja przeniesie nas w fantastyczny świat rosyjskich legend i opowieści, pełny złych goblinów, czarownic i magów.
Primitive Wars
Strategiczne 30 listopada 2001
Primitive Wars: Jurassic Era jest strategią czasu rzeczywistego (RTS), wyprodukowaną przez południowokoreańskie studio deweloperskie Wizard Soft. Akcja gry osadzona została na fantastycznej wyspie zamieszkałej przez nacje elfów, demonów, ludzi i gadów, które toczą między sobą zażarte wojny o każdy skrawek ziemi.
Takeda
Strategiczne 10 maja 2002
Takeda to gra wojenna czasu rzeczywistego, dzięki której gracze będą mogli wziąć czynny udział w jednym z bardziej burzliwych okresów w historii XVI wiecznej Japonii - okresie Sengoku.
Austerlitz: Napoleon's Greatest Victory
Strategiczne 8 lipca 2002
Historycznie odwzorowana jedna z najważniejszych nitew kampanii Napoleońskiej, pod Austerlitz, gdie wojska rosyjskie i austriackie stawiły czoła armii Napoleońskiej.
Dark Planet: Battle for Natrolis
Strategiczne 19 marca 2002
Strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w odległej przyszłości. Trzy nacje: Ludzie, Sorin oraz Dreil; walczą o dominację. Akcja gry toczy się w pełni trójwymiarowym środowisku i przy dynamicznie zmieniających się warunkach atmosferycznych oraz stałym upływie czasu.
Multiwinia: Survival of the Flattest
Strategiczne 19 września 2008
Multiwinia to produkt brytyjskiej firmy Introversion Software, który został opracowany na bazie opublikowanej w 2005 roku gry Darwinia. Nowy program koncentruje się w głównej mierze nad rozgrywką wieloosobową, choć i zwolennicy rywalizacji z komputerowym przeciwnikiem znajdą tu coś dla siebie.
Depths of Peril
Strategiczne 5 września 2007
Depths of Peril to program będący ciekawą miksturą gier z gatunku strategii i zręcznościowych cRPG, stworzoną przez niezależne studio developerskie Soldak Entertainment.
BWii
Strategiczne 24 września 2007
Kontynuacja humorystycznej strategii RTS, której pierwsza odsłona ukazała się w 2005 roku na konsoli Nintendo GameCube. Fabuła gry kontynuuje wątki zapoczątkowane w pierwowzorze i ukazuje dalsze losy konfliktu pomiędzy kilkoma fikcyjnymi nacjami. Kiedy dowódcy z wyspy Anglo dowiadują się, że ich odwieczni rywale z Imperium Słońca prowadzą rzekomo prace nad nową superbronią, postanawiają nie zwlekać i zaatakować jako pierwsi.
Hearts of Iron 2: Doomsday - Armageddon
Strategiczne 29 marca 2007
Dodatek do rozszerzonej wersji popularnej gry strategicznej Hearts of Iron od studia Paradox Interactive. Produkcja umożliwia objęcie władzy nad wybranym państwem i poprowadzenie go do zwycięstwa na frontach II wojny światowej. Seria słynie z dawania graczowi ogromnej swobody w prowadzeniu konfliktu – jego decyzje wpływają zarówno na przebieg wojny, jak i politykę wewnętrzną danego kraju, stosunki dyplomatyczne z sąsiadami, gospodarkę i handel oraz rozwój technologiczny.
Lock's Quest
Strategiczne 8 września 2008
Hybryda RTS-a, RPG-a i produkcji typu tower defense. W Lock's Quest zadaniem gracza jest ochrona artefaktów przed zakusami przeciwników. Filarem rozgrywki jest budowa wież obronnych i konstruowanie rozmaitych pułapek, a także walka z kolejnymi falami oponentów.
Sango 2
Strategiczne 28 kwietnia 2008
Sango 2 to wyprodukowana przez studio Magitech Corporation strategia czasu rzeczywistego na motywach powieści "Romance of the Three Kingdoms". Gracz wciela się w przywódcę jednego z trzech królewskich rodów i podejmuje próbę zjednoczenia kraju pod własnym sztandarem. Rozgrywka łączy elementy strategiczne związane z zarządzaniem państwem i taktyczne dowodzenie na polu walki.
F2C2
Strategiczne 30 października 2006
Future Force Comany Commander (w skrócie F2C2) to gra strategiczna stworzona przez studio Zombie na zlecenie amerykańskiej firmy SAIC. Produkt dostępny w sieci bezpłatnie przeznaczony jest głównie do prezentowania możliwości technicznych amerykańskiej armii.
Left Behind: Eternal Forces
Strategiczne 7 listopada 2006
Gra Left Behind: Eternal Forces powstała pod kierownictwem Troy’a Lyndona (twórcy Madden Football) jest rozbudowanym RTS-em dziejącym się w świecie znanym z bestsellerowej chrześcijańskiej serii książek Tima LaHaye'a i Jerry'ego B. Jenkinsa „Left Behind” (w Polsce: „Czasy ostateczne”).
Shadows of War
Strategiczne 10 października 2006
Jest rok 1936. Europa wciąż liże rany zadane w trakcie największej wojny w dziejach ludzkości. Tymczasem w centrum Starego Kontynentu pojawia się nowy wróg, który może zburzyć z trudem utrzymywany porządek na świecie. Jeśli nikt nie powstrzyma zagrożenia, konsekwencje nowego, globalnego konfliktu odmienią na zawsze losy wielu narodów.
Jagged Farm: Birth of a Hero
Strategiczne 10 października 2007
Strategia czasu rzeczywistego, przygotowana przez firmę Game Factory Interactive, odpowiedzialną m.in. za Officers (Kombat) czy Jagged Alliance 3D. Od razu należy jednak zaznaczyć, iż gra ta została potraktowana przez swoich twórców bardzo humorystycznie, a w rolach naszych głównych oponentów występują na przykład świnie.
Dreamlords
Strategiczne 15 lutego 2007
Dreamlords to ambitny projekt szwedzkiej grupy developerskiej, Lockpick Entertainmetn. Ambitny, ponieważ programiści i projektanci wspomnianego studia postawili sobie za cel przeniesienie do świata gier MMO elementów znanych ze strategii czasu rzeczywistego.