33. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 33. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Kryzys Kubański: Lodowa Krucjata
Strategiczne 29 lipca 2005
Ice Crusade bezpośrednio nawiązuje do wydarzeń, których byliśmy świadkami w grze Cuban Missile Crisis (znanej również pod nazwą The Day After). Akcja programu przenosi nas w tereny przygraniczne Stanów Zjednoczonych i Meksyku, gdzie dochodzi do starcia sił sowieckich oraz amerykańskich.
Trash
Strategiczne 20 września 2005
Trash to program kwalifikujący się do gatunku trójwymiarowych strategii czasu rzeczywistego (RTS). Akcja gry rozgrywa się w post-apokaliptycznej przyszłości, wzorowanej na filmach takich jak Mad Max i świecie znanym z serii Fallout.
War on Terror
Strategiczne 17 marca 2006
War on Terror to strategia czasu rzeczywistego, która przenosi graczy w niedaleką przyszłość i pozwala im stoczyć szereg fikcyjnych konfliktów z wykorzystaniem najnowszego, głównie prototypowego uzbrojenia.
Supreme Ruler 2020
Strategiczne 17 czerwca 2008
Supreme Ruler 2020 jest kolejną częścią rozbudowanej gry strategicznej opracowanej przez Battlegoat Studios. Podobnie jak poprzedniczka, produkcja pozwala nam przenieść się w niedaleką przyszłość do pogrążonego w chaosie świata.
Codename: Panzers - Złota Edycja
Strategiczne 20 października 2006
Codename: Panzers Złota Edycja to specjalny pakiet, w skład którego wchodzą dwie części serii serii Codename, tj. Codename: Panzers - Faza Pierwsza oraz Codename: Panzers - Faza Druga. Oczywiście obie w pełnej polskiej wersji językowej.
Universe at War: Earth Assault
Strategiczne 10 grudnia 2007
Universe at War: Earth Assault to tytuł z gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym, stworzony przez studio Petroglyph, czyli ludzi odpowiedzialnych za powstanie Star Wars: Empire at War.
Combat Mission: Shock Force
Strategiczne 27 lipca 2007
Kontynuacja znanej serii gier strategicznych, rozgrywanych w trójwymiarowym środowisku w systemie WEGO, do tej pory koncentrujących się na okresie drugiej Wojny Światowej. Tym razem programiści ze studia Battlefront zdecydowali się zerwać z tradycją i przenieśli akcję w czasy teraźniejsze.
Victoria: Rewolucje
Strategiczne 17 sierpnia 2006
Oficjalne rozszerzenie do gry Victoria: Empire Under the Sun. Dodatek na rynku elektronicznej rozrywki zadebiutował dwa lata po premierze podstawowej wersji programu i podobnie jak pierwowzór, należy do licznej rodziny popularnych strategii wywodzących się ze szwedzkiego studia Paradox Entertainment.
Aggression: Starcie Mocarstw
Strategiczne 13 września 2007
Strategia czasu rzeczywistego, obejmująca swoim zasięgiem obie Wojny Światowe. Gracz ma okazję poprowadzić do boju szereg różnych armii, dysponujących odmiennym sprzętem wojskowym. Można też podążyć ścieżką dyplomatyczną, zawierając kolejno układy z sąsiadami lub skoncentrować się na postępie technologicznym.
Tropico: Antologia
Strategiczne 19 maja 2006
Specjalny pakiet, w skład którego wchodzą dwie części znanej strategicznej serii firmy Pop Top Software - Tropico, a także dodatek do pierwszej z nich - Tropico: Rajska Wyspa.
Hearts of Iron 2: Doomsday - Armageddon
Strategiczne 29 marca 2007
Dodatek do rozszerzonej wersji popularnej gry strategicznej Hearts of Iron od studia Paradox Interactive. Produkcja umożliwia objęcie władzy nad wybranym państwem i poprowadzenie go do zwycięstwa na frontach II wojny światowej. Seria słynie z dawania graczowi ogromnej swobody w prowadzeniu konfliktu – jego decyzje wpływają zarówno na przebieg wojny, jak i politykę wewnętrzną danego kraju, stosunki dyplomatyczne z sąsiadami, gospodarkę i handel oraz rozwój technologiczny.
Crusader Kings: Deus Vult
Strategiczne 4 października 2007
Oficjalne rozszerzenie do wydanej wiosną 2004 roku gry Crusader Kings, będącej osadzonym w realiach mrocznego średniowiecza spin-offem serii strategicznej Europa Universalis. Dodatek zatytułowany Deus Vult wprowadza do rozgrywki całą masę drobnych nowości i usprawnień, dzięki którym zarządzanie naszym państwem staje się jeszcze większym wyzwaniem. Twórcy ulepszyli m.in. system relacji międzypaństwowych, dzięki czemu podczas zabawy możemy zyskać zupełnie nowych przyjaciół lub wrogów.
Army Men II
Strategiczne 2 marca 1999
Army Men II jest drugą odsłoną popularnego cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), rozwijanego przez firmę 3DO Company. Gracz ponownie obejmuje dowodzenie nad plastikowymi żołnierzykami, którzy tym razem muszą stawić czoła szalonemu pułkownikowi, stojącemu na czele złowrogiego kultu, a także powstrzymać armię zombie stworzoną przez niesławnego Dr. Madda.
Mission Humanity
Strategiczne 6 listopada 2000
Po zniszczeni Ziemi przez obcą rasę, ludzie wysyłają statek-matkę w poszukiwaniu rodzimej planety najeźdźców, która została jedyną szansą na nowy dom dla ludzkości.
Majesty: Północna Ekspansja
Strategiczne 22 marca 2001
Majesty: Północna Ekspansja jest pierwszym, oficjalnym dodatkiem do popularnej strategii czasu rzeczywistego Majesty: The Fantasy Kingdom Sim. Przygotowane przez studio deweloperskie Cyberlore rozszerzenie wprowadza m.in. 13 nowych misji, nowe rodzaje budynków i zaklęć, a także kolejnych przeciwników. W Polsce dodatek ukazał się jako element składowy Majesty: Złota Edycja.
Close Combat II: A Bridge Too Far
Strategiczne 17 września 1997
Druga część popularnej serii gier strategicznych Close Combat przenosząca nas w czasy II Wojny Światowej, gdzie możemy wykazać swe dowódcze umiejętności podczas słynnej wojskowej operacji desantowej o kryptonimie Market Garden.
Close Combat IV: Battle of the Bulge
Strategiczne 18 listopada 1999
Kontynuacja legendarnej juz serii wojennych gier strategicznych z okresu II wojny swiatowej, pochodzacych z firmy Atomic, znanej milosnikom strategii równiez z serii World at War i V for Victory.
Tropico: Rajska Wyspa
Strategiczne 9 stycznia 2002
Oficjalny dodatek do wydanej wiosną 2001 roku strategii ekonomicznej Tropico studia PopTop Software. Podczas zabawy mamy ponownie okazję wcielić się w rolę dyktatora małej, karaibskiej wysepki i stosując różne strategie działania doprowadzić do jej rozkwitu. Rozszerzenie zatytułowane Rajska Wyspa (ang. Paradise Island) wprowadza do gry ponad 20 zupełnie nowych scenariuszy, szereg niedostępnych wcześniej budynków, nowe atrakcje dla odwiedzających, a także niespotykane dotąd typy turystów.
Wargames: Defcon 1
Strategiczne 15 września 1997
Wargames: Defcon 1 to strategia czasu rzeczywistego (RTS), oparta na motywach głośnego filmu "Gry Wojenne" w reżyserii Johna Badhama. Fabuła osadzona została w nieodległej przyszłości i przedstawia konflikt pomiędzy ludźmi i maszynami. Deweloperzy ze studia Interactive przygotowali łącznie 30 misji do wykonania. Gra jest pierwszym RTS-em, w którym wykorzystano silnik graficzny 3D.
Command & Conquer: The Covert Operations
Strategiczne 15 czerwca 1996
Pakiet dodatków do gry Command & Conquer oferujący kilkanaście nowych scenariuszy do gry single player, zarówno po stronie GDI jak i NOD, oraz nowe mapy do rozgrywki wieloosobowej.
Sudden Strike Forever
Strategiczne 29 lipca 2001
Dodatek do gry strategicznej czasu rzeczywistego Sudden Strike, rozszerzający standardowe możliwości gry o szereg ulepszeń, które pozwolą zagorzałym fanom strategii spędzić jeszcze kilka dni na frontach II Wojny Światowej.
War Commander
Strategiczne 16 kwietnia 2002
Strategia czasu rzeczywistego w której przenosimy się na pola europejskich bitew czasów II Wojny Światowej. Stajemy się dowódcą oddziału, który poprowadzi swoich podwładnych do wykonania wielu różnorodnych i niebezpiecznych zadań.
Medieval: Total War - Viking Invasion
Strategiczne 6 maja 2003
Oficjalne rozszerzenie do wydanej w połowie 2002 roku strategii Medieval: Total War autorstwa brytyjskiego studia Creative Assembly. Akcja dodatku zatytułowanego Viking Invasion przenosi nas w czasie ponad 1200 lat wstecz, czyli do roku 793, w którym niezwyciężeni skandynawscy wojownicy – tytułowi wikingowie – siali postrach na terenie całej Europy.
World War II: Frontline Command
Strategiczne 2 maja 2003
World War II: Frontline Command to wyprodukowana przez studio deweloperskie Bitmap Brothers strategia czasu rzeczywistego w realiach II Wojny Światowej. Akcja gry osadzona została na froncie zachodnim w latach 1944-1945. Gracz wciela się w dowódcę wojsk alianckich i ma okazję zmierzyć się z 25 misjami przygotowanymi przez twórców.