32. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 32. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Europa Universalis IV: Lions of the North
Strategiczne 13 września 2022
Szesnaste „duże” DLC do gry Europa Universalis IV wyprodukowane przez Paradox Development Studio i Paradox Tinto. Rozszerzenie koncentruje się na krajach Morza Bałtyckiego – wprowadza trzy nowe drzewka misji i dodatkowe opcje reform państwowych.

Total War: Three Kingdoms - Eight Princes
Strategiczne 8 sierpnia 2019
Pierwszy dodatek fabularny do gry Total War: Three Kingdoms. Otrzymujemy ośmiu nowych lordów i kolejną kampanię, której akcja toczy się po wcześniej przedstawionych wydarzeniach. Rozszerzenie zmienia też parę aspektów rozgrywki i oferuje kilka świeżych mechanik. Za jego stworzenie odpowiadają autorzy podstawki – studio Creative Assembly.

Total War: Warhammer II - Curse of the Vampire Coast
Strategiczne 8 listopada 2018
Curse of the Vampire Coast jest drugim dużym (czyli wprowadzającym nową armię) dodatkiem do wydanej w 2017 roku strategii Total War: Warhammer II, osadzonej w ikonicznym, znanym z figurkowych gier bitewnych uniwersum. Za stworzenie gry odpowiada studio Creative Assembly.

S.W.I.N.E. HD Remaster
Strategiczne 23 maja 2019
Odświeżona wersja strategii czasu rzeczywistego (RTS) z 2001 roku, w której bierzemy udział w wojnie pomiędzy państwami świń i królików. Stworzeniem remastera SWINE zajęła się firma Kite Games, założona przez kilku byłych pracowników studia StormRegion, odpowiedzialnego za oryginalne wydanie.

Combat Mission: Cold War
Strategiczne 30 kwietnia 2021
Combat Mission: Cold War jest nową częścią serii strategicznej z korzeniami sięgającymi przełomu XX i XXI wieku. Produkcja przenosi nas do czasów zimnej wojny i oferuje trzy różne kampanie fabularne. Za grę odpowiada studio Battlefront.

Combat Mission: Shock Force 2
Strategiczne 4 grudnia 2018
Dalszy ciąg serii realistycznych strategii od doświadczonego studia Battlefront. W Combat Mission: Shock Force 2 dowodzimy współczesnymi wojskami w hipotetycznym konflikcie NATO z Syrią. Za wydanie gry odpowiada Matrix Games.

Besieger
Strategiczne 28 maja 2004
Strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Primal Software, twórców gry The I of the Dragon. Akcja osadzona została w krainie fantasy, gdzie do walki stają dwie odmienne nacje.

Planeta Skarbów: Kosmiczne Pojedynki
Strategiczne 13 listopada 2002
Strategia czasu rzeczywistego z firmy Disney Interactive wydana przy okazji premiery filmu animowanego o tym samym tytule.

Black & White: Creature Isle
Strategiczne 23 stycznia 2002
Dodatek do gry strategicznej, w której wcielamy się w bóstwo kontrolujące olbrzymią bestię. W rozszerzeniu twórcy starali się rozwinąć motyw wyborów pomiędzy dobrem i złem, aby dać graczom jeszcze więcej możliwości. Akcja rozgrywa się na nowej wyspie, zamieszkałej przez różne stworzenia. Jedną z nowości jest żeński chowaniec o imieniu Ewa.

Cultures: The Revenge of the Rain God
Strategiczne 20 kwietnia 2001
Dodatek do Cultures: Discovery of Vinland, rozszerzający grę o nową kampanię, siedem misji przeznaczonych do single player oraz wiele map do rozgrywki wieloosobowej.

Z
Strategiczne 21 marca 1996
Strategia czasu rzeczywistego przenosząca graczy do świata przyszłości, gdzie biorą udział w wojnie toczącej się pomiędzy dwoma stronnictwami robotów: Czerwonymi i Niebieskimi.

Empire of the Ants (2000)
Strategiczne 15 lipca 2000
Strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w świecie owadów, gdzie naszym zadaniem jest stworzenie prężnie rozwijającego się mrowiska.

Warhammer: Dark Omen
Strategiczne 7 kwietnia 1998
Strategia czasu rzeczywistego, której akcję osadzono w uniwersum popularnej gry bitewnej Warhammer Fantasy Battle. Produkcja stanowi kontynuację wydanej w 1996 roku Warhammer: Shadow of the Horned Rat i przynosi szereg usprawnień w oprawie i mechanice zabawy.

Parkan: Iron Strategy
Strategiczne 16 czerwca 2001
Parkan: Iron Strategy to wyprodukowana przez rosyjskie studio deweloperskie Nikita futurystyczna strategia czasu rzeczywistego (RTS). Fabuła gry przedstawia zmagania korporacji, które rywalizują o kontrolę nad bogatym w cenne surowce układem planetarnym. Rozgrywka polega na budowaniu baz i dowodzeniu potężnie uzbrojonymi robotami bojowymi wysyłanymi do walki z przeciwnikami.

Tridonis
Strategiczne 20 listopada 1998
Tridonis to strategia czasu rzeczywistego (RTS), stworzona przez polskie studio deweloperskie Alien System. Tłem fabularnym dla gry jest inwazja obcych na Ziemię, dokonana w 2001 roku. Gracz może wybrać stronę konfliktu, której poczynaniami będzie kierował. Twórcy przygotowali 24 scenariusze do rozgrywki jednoosobowej oraz tryb multiplayer, w którym uczestniczyć mogą maksymalnie 4 osoby.

Outlive
Strategiczne 21 marca 2001
Futurystyczny RTS rozgrywający się w XXI wieku, gdy wyeksploatowana z surowców naturalnych Ziemia wysyła dwie różne wyprawy na bogatego w złoża Tytana. Odmienne frakcje ziemskie, zmodyfikowani genetycznie ludzie i mechaniczne cyborgi, zaczynają walczyć o prawo do ksieżyca Saturna.

Homeworld: Cataclysm
Strategiczne 30 czerwca 2000
Kontynuacja znakomitej kosmicznej strategii czasu rzeczywistego Homeworld. W dalekiej przyszłości rasa Kushan wygnana niegdyś w odległe zakątki Galaktyki wraca na swą macierzystą planetę i podejmuje walkę z nowym wrogiem, zwanym Bestią.

Gangsters 2: Vendetta
Strategiczne 6 czerwca 2001
Druga odsłona taktycznej strategii czasu rzeczywistego o gangsterskich klimatach, wyprodukowana przez Hothouse Creations. Jako Joey Bane wykonujemy misje i zadania w celu odnalezienia morderców naszego ojca. Pomiędzy zadaniami zarządzamy też zasobami gangu i przemierzamy wirtualne miasto New Temperance. Dwuwymiarowa, izometryczna grafika prezentuje się całkiem nieźle. W grze zaimplementowano tryb multiplayer dla 4 graczy.

Close Combat III: The Russian Front
Strategiczne 12 stycznia 1999
Kolejna część bardzo dobrej gry strategicznej osadzonej w realiach II Wojny Światowej. Tym razem gracz ma okazję opowiedzieć się po jednej ze stron biorących udział w działaniach na froncie wschodnim.

America: No Peace Beyond the Line
Strategiczne 15 stycznia 2001
Odkrywaj, podbijaj, broń się, buduj i stwórz w ten sposób na nowo historię Ameryki. Gra ta to typowy RTS, który pozwoli graczowi przejąć kontrolę nad jedną z czterech nacji i doprowadzić do jej dominacji nad pozostałymi.

Rush for Berlin
Strategiczne 26 maja 2006
Rush for Berlin to rozbudowana strategia czasu rzeczywistego (RTS) z elementami taktyki, za której przygotowanie odpowiadają programiści uznanego studia developerskiego Stormregion (twórcy S.W.I.N.E. oraz popularnej serii Codename: Panzers).

World War II: Panzer Claws II
Strategiczne 3 grudnia 2004
Kolejna strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, którą zawdzięczamy programistom polskich studiów developerskich Reality Pump i In Images. Tym razem przeniesiemy się w okres II wojny światowej (1941-1943) i przyjrzymy się szczegółowo wydarzeniom na froncie wschodnim, operacjom we Francji i Włoszech oraz hitlerowskiej ofensywie w Ardenach.

State of War: Warmonger
Strategiczne 10 października 2001
State of War: Warmonger to pełnoprawny sequel strategii czasu rzeczywistego (RTS) o nazwie State of War, której premiera miała miejsce na początku 2001 roku.

Chain of Command
Strategiczne 23 lipca 2004
Chain of Command to trójwymiarowy RTS, którego akcja rozgrywa się podczas II wojny światowej. Gra pozwala przejąć kontrolę nad oddziałami armii amerykańskiej i wziąć udział w kampanii, obejmującej tereny Północnej Afryki, Normandię i Ardeny.