Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

CEP BOJOWY / MORGENSZTERN | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Obrońca Easthaven +3 - CEP BOJOWY / MORGENSZTERN | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Obrońca Easthaven +3

Ten cep bojowy został stworzony przed wiekiem by zgładzić demona Belhifeta. Miał na zawsze pozostać w mieście Easthaven, by przypominać jego mieszkańcom o wielkim zagrożeniu, które ledwie udało się pokonać.

Obrażenia: 1K6 +2

TraK0: +2

Typ obrażeń: obuchowe

Specjalne:

+1 do Klasy Pancerza

+20 do odporności na obrażenia sieczne, kłute, i obuchowe

Opóźnienie: 5

Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 13

Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej

1 - CEP BOJOWY / MORGENSZTERN | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

CHŁÓD - CEP BOJOWY / MORGENSZTERN | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

CHŁÓD

OGIEŃ - CEP BOJOWY / MORGENSZTERN | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

OGIEŃ

KWAS - CEP BOJOWY / MORGENSZTERN | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

KWAS

Cep bojowy Wieków +3

Ten cep bojowy przez jakiś czas był własnością Lorda d'Arnise'a, jako pamiątka jego pełnej przygód młodości. Trzymano go rozłożonego, pojedyncze części przechowywano w osobnych miejscach, a używano tylko w największej potrzebie. Lorda d'Arnise'a niepokoiła potężna magia, która emanowała ze złożonej broni, i słusznie. Szlak zniszczenia ciągnie się za tą bronią poprzez historię, prowadząc wprost do pierwszych właścicieli. Cep został stworzony przez wojowniczych Rakshasa, rasę mściwych duchów żywiących się ludzkim mięsem, używano go jako broni do każdego rodzaju potyczki. Cep został zgubiony podczas szczególnie gwałtownego polowania, ale został odnaleziony dzięki ich zdolności do wyczuwania magii. Odkryli, że broń dostała się w ręce wielkiego ludzkiego wojownika, więc stoczyli z nim wielką i wspaniałą bitwę. Od tej pory Rakshasa używali cepu jako przynęty, "gubiąc" go raz po raz. Potężne przedmioty przyciągają potężnych ludzi, a potężni ludzie staczają najwspanialsze bitwy.

Obrażenia: 1K6 +4

TraK0: +3

Typ obrażeń: obuchowe

Specjalne:

+1 pkt. obrażeń od kwasu

+1 pkt. obrażeń od zimna

+1 pkt. obrażeń od ognia

Po każdym trafieniu szansa na spowolnienie celu (nie ma rzutu obronnego).

Opóźnienie: 4

Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 13

Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej

Artefakt składa się z:

Głowni cepa bojowego (chłód) - Lokalizacja: Warownia d'Arnise

Głowni cepa bojowego (ogień) - Lokalizacja: Warownia d'Arnise

Głowni cepa bojowego (kwas) - Lokalizacja: Warownia d'Arnise

Morgensztern Everarda +2 - CEP BOJOWY / MORGENSZTERN | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Morgensztern Everarda +2

Ten morgensztern był osobistą bronią kapłana Everarda. Everard był potężnym kapłanem Tempusa, który oddał życie w walce z demonem Belhifetem.

Obrażenia: 2K4 +2

TraK0: +2

Typ obrażeń: obuchowe

Specjalne: 50% szansa na wymazanie jednego zaklęcia z pamięci ofiary.

Opóźnienie: 5

Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 11

Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej

Morgensztern +2: Usypiacz - CEP BOJOWY / MORGENSZTERN | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Morgensztern +2: Usypiacz

Należał do Ssitalca, złego elfa znanego jako Oprawca z Wybrzeża Mieczy. Do chwili swojej śmierci wiele lat temu, Ssitalc dowodził dużą grupą ludzkich, krasnoludzkich i gnomich rozbójników, używając Usypiacza by trzymać ich w ryzach. Może unieszkodliwić każdego człowieka, krasnoluda, gnoma lub niziołka powodując jego uśpienie. Jednak elfy są odporne na jego działanie.

Obrażenia: 2K4 +2

TraK0: +2

Typ obrażeń: obuchowe

Specjalne: Każdy człowiek lub półczłowiek (ale nie elfy) trafiony przez Usypiacza musi wykonać rzut obronny przeciwko truciźnie z modyfikatorem +4 albo zaśnie na 18 sekund.

Opóźnienie: 5

Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 11

Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej

Morgensztern +2: Ogon wiwerny - CEP BOJOWY / MORGENSZTERN | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Morgensztern +2: Ogon wiwerny

Wielki kolec na końcu tej broni jest tak naprawdę zabójczym żądłem wiwerny. Tę broń stworzył mag-wojownik Sedej, używając swych magicznych umiejętności by zachować zdolność żądła do wydzielania trucizny. Użyta przez niego magia sprawiła, że Ogon wiwerny stał się żyjącą bronią, pulsującą życiem w ręku swego właściciela.

Obrażenia: 2K4 +2

TraK0: +2

Typ obrażeń: obuchowe

Specjalne: Ofiary muszą wykonać rzut obronny przeciwko truciźnie albo otrzymają 5 punktów obrażeń od trucizny.

Opóźnienie: 5

Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 11

Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej

Lokalizacja: Dzielnica Świątyń - Kanały

Morgensztern Kiela - CEP BOJOWY / MORGENSZTERN | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Morgensztern Kiela

Jest to morgensztern Kiela Zabójcy Legionów, pierworodnego syna Durlaga Zabójcy Trolli i Klanowego Księcia w nieszczęsnej wieży swego ojca. Kiel używał go w swej ostatniej walce, gdy biegł ostrzec swojego ojca o sobowtórniakach, które dostały się do ich siedziby. Podobno jego wściekłość w tej walce była tak wielka, że na stałe wryła się w tę broń. Osoba, która jej używa zostaje owładnięta tą wściekłością, gdy tylko zobaczy przeciwnika.

Obrażenia: 2K4 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: obuchowe

Specjalne: Ta broń jest przeklęta i wyzwala szał berserkera.

Opóźnienie: 4

Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 10

Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej