Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ald'Ruhn, Siedziba Rady Rodu Redoran - Neminda | QUESTY - Wielki Ród Redoran poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Ald'Ruhn, Siedziba Rady Rodu Redoran - Neminda

Zapewne znalazłeś już Nemindę. Stoi ona w [1], w Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, Siedzibie Rady Redoran. Jeśli będziesz miał problemy z wróceniem do niej to pamiętaj, że wejście do siedziby jest w [7] w Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, Posiadłościach. Te natomiast znajdują się pod tą wielką żółtą kopułą w mieście.

1. Agresywne Kraby Błotne - na głównej mapie Andasreth w [2] jest chata Drunele Falen - ona sama stoi przed chatą. Opowie ci o parze agresywnych krabów błotnych, które ukradły jej Guara. Leć do Gnaar Mok - na głównej mapie w [5] jest wspomniana para Krabów Błotnych. Bez trudu powinieneś ich zabić - gdy to zrobisz, zawiadom o wykonaniu zadania Drunele Falen, aby otrzymać dwa Liście Przykrywca. Wracaj do Nemindy.

2. Mikstura Wyleczenia z Choroby - już na początku dostajesz tą miksturę. Musisz ją zanieść do Khuul , Ald Velothi. Gdy tam będziesz, wejdź do Posterunku w [6] i daj Miksturę Wyleczenia z Choroby Theldynowi Virithowi. Co prawda ma on dla ciebie zadania, lecz najpierw skończymy kampanię Nemindy, do której wróć.

3. Redorański Kupiec - zaginął... Musisz wybrać się do Maar Gan , Maar Gan i popytać ludzi. Niestety, nie będą mieli zbyt dużo informacji. Ale wystarczy, że udasz się do Maar Gan , Grobowiec Rodziny Rothan, a tam - w [2] - będzie stał biedny kupiec Mathis Dalobar. Porozmawiaj z nim, a poprosi cię o eskortę - odprowadź go więc do Maar Gan , Maar Gan, a dokładniej do Kaplicy w [17]. Na koniec wracaj do Nemindy.

4. Hełm Założyciela - trzeba odzyskać skradziony hełm. Musisz odwiedzić oberżę Osiem Talerzy - [3] w Balmora , Balmora, północna część. Na dole będzie stał Alvs Teri, z którym porozmawiaj. Nie możesz go zabić - perswazją (także pieniężną) podwyższ jego nastawienie powyżej 80, a sam odda ci Hełm Założyciela. Z hełmem wracaj do Nemindy.

5. Kłopoty z Bandytami - pamiętasz Drunele Falen z pierwszego zadania? Ma teraz nowe kłopoty. Musisz pokonać nękających ją bandytów - wpierw z nią porozmawiaj (stoi w [2] w Andasreth ). Idź na południe do Gnaar Mok , Grobowiec Rodziny Telvayn. Dojdź do [3], gdzie czeka na ciebie dwóch rabusiów, którzy zrobili sobie z grobowca mieszkanie - Glaum z mieczem i Gaban z toporem. Zabij ich, pogadaj z Drunele Falen (dostaniesz kolejne Liście Przykrywca, choć możesz odmówić), a następnie z Nemindą.

6. Obawa o Życie - Athyn Sarethi z Posiadłości Sarethi obawia się o swoje życia, ponieważ ktoś ostatnio mu groził. Jego posiadłość znajduje się w [9] w Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, Posiadłości. Gdy tylko wejdziesz i z nim porozmawiasz, pojawi się dwóch morderców - Gragus Lleran i Arsyn Salas. Obaj walczą tantem, obaj mają cienkie zbroje - obaj powinni paść szybko. Gdy niebezpieczeństwo zostanie zażegnane, wracaj do Nemindy. Dostaniesz pierwszą nagrodę - 200 złota.