Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Crassius Curio i Rozbudowa Twierdzy | QUESTY - Wielki Ród Hlaalu poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Crassius Curio i Rozbudowa Twierdzy

Teraz nareszcie zajmiemy się zadaniami dla "wujaszka Curio". Będziesz je wykonywać na przemian z rozbudową twierdzy, a wszystko po to, by awansować w rodzie i zdobyć uznanie samego księcia Vvardenfell - gdyż tylko on może cię mianować Arcymistrzem Rodu Hlaalu. Dla przypomnienia: Crassius Curio stoi na dole w pokoju swej posiadłości, która jest na placu w [7] w Vivek , Vivek, Strefa Hlaalu.

1. Monopol na Przemyt - "wujaszek" powie ci, że pewien przemytnik Velfred Banita nie respektuje "monopolu na przemyt" ebonu, który posiada Ród Hlaalu. Trzeba nauczyć go szacunku. Popytaj ludzi w mieście Hla Oad , Hla Oad - ci o lepszym do ciebie nastawieniu powiedzą, że statek znajduje się w [2] na obszarze głównym Hla Oad . Wejdź na pokład i porozmawiaj ze stojącym po prawej Velfrdem Banitą. Masz dwa wyjścia - albo zabij go (walczy toporem, ma Pawęż ze Smoczej Łuski), albo odpowiednio przekonaj - najlepiej łapówką. Wracaj do Carriusa Curio, by poinformować o swoim sukcesie. Dostaniesz 1000 złota.

2. Twierdza: Rozpoczęcie Prac - teraz do awansu potrzebna ci twierdza. Musisz wyruszyć do Balmora , Balmora, północna część i wejść do Siedziby Rady Rodu Hlaalu w [10]. Tam poszukaj Dondosa Drilera. Dowiesz się od niego, że potrzebne ci są dwie rzeczy - akt własności oraz pozwolenie na budowę. Udaj się do Vivek , Vivek, Strefa Hlaalu i wejdź do skarbca na parterze w [11]. Tam zejdź do krypt i poszukaj Barena Alena. Kup od niego Akt Własności Posiadłości Rethan za 5000 złota, po czym wybierz się do Ebonheart , Ebonheart i wejdź do Komnat Wielkiej Rady w [18]. Na górze stoi Książę Vedam Dren - obiecaj mu, że będziesz służył ludowi, a dostaniesz Pozwolenie na Budowę. Z dwoma dokumentami wracaj do Dondosa Drilera i daj mu je. Musisz teraz poczekać pięć dni na rozpoczęcie prac.

3. Twierdza: Inspekcja - twoim kolejnym zadaniem będzie sprawdzenie, czy budowa przebiega zgodnie z planem. Porozmawiaj o tym najpierw z Dondosem Drilerem, po czym udaj się do Hla Oad , Posiadłość Rethan. Stoi tam na razie tylko Durbul gro-Rush. Powie ci, że wszystko jest w porządku - z tą informacją wracaj do Dondrosa Drilera. Znów musisz poczekać pięć dni.

4. Twierdza: Rozkręcenie Interesu - jako członek Rodu Hlaalu musisz mieć jakiś własny interes. Na dobry początek niech to będzie kopalnia jaj - jest jedna blisko twej posiadłości, ale trzeba zatrudnić górników i wyleczyć królową. Wybierz się do Gnisis , Gnisis. Popytaj o górników, a dostaniesz właściwy adres - jaskinia mieszkalna Ilasour Tansumirana w [16]. W środku pomów z właścicielem, a będzie szczęśliwy, że on i jego ekipa wreszcie znaleźli pracę. To nie wszystko jednak - teraz idź do chaty Hetmana Abelmawia w [15] i kup jeden Zwój Błogosławieństwa Daerir. Ze zwojem idź do kopalni w pobliżu swej posiadłości - Hla Oad , Kopalnia Jaj Shurdan-Raplay. W środku omiń rzeszę Zwiadowców Kwama i Wojowników Kwama i udaj się do [3], gdzie za pomocą zwoju ulecz Królową Kwama. Wracaj do Dondosa Drilera i poinformuj go o wszystkim. Znów poczekasz pięć dni, lecz by rozpocząć następne etapy, musisz awansować. Wróć się więc do Carriusa Curio.

5. Posiadłość Indarys - twoje kolejne zadanie polega na wykończeniu właściciela posiadłości przeciwnego rodu. Wybierz się do Ald'Ruhn , Posiadłość Indarys i wejdź do budynku w [4]. Na dole poszukaj i zabij Bandena Indarysa (ma na sobie komplet kościanej zbroi, z czego naramienniki i kirys są Gah-Julan, nie posiada broni, więc nie sprawi problemu). Zawiadom Carriusa Curio - twą nagrodą będzie 1000 złota.

6. Poparcie - aby odpowiednio awansować, potrzebne ci poparcie. Wybierz się do Vivek , Vivek, Dzielnica Św. Olmsa. Poszukaj na placu Nawiedzonego Domu w [5]. Otwórz drzwi do piwnicy i wejdź do pokoju, gdzie pomów z Dramem Bero. Da ci swój głos, lecz musisz pokonać jego bohatera - Gardinga Odważnego. Stoi on przed pokojem, pomów z nim i wyjdź z tego domu. Musisz odwiedzić arenę główną w [1] w Vivek , Vivek, Arena. Co prawda napisane masz, że swojego przeciwnika zabić nie możesz, jednak zrób to - i wracaj do Drama Bero. Nie będzie zadowolony, ale da ci swój głos. Wróć się do Cariusa Curio i z nim porozmawiaj.

7. Twierdza: Wynajęcie Ochrony - czas zająć się swoją posiadłością. Porozmawiaj z Dondosem Drilerem, a powie ci, że następny etap to wynajęcie ochrony. Zasugeruje Legion Cesarski lub Gildię Wojowników - nie warto jednak iść do legionu, bo potrzebny im jest każdy legionista. Dlatego udaj się do Balmora , Balmora, północna część i wejdź do Gildii Wojowników w [6]. Idź na sam dół i porozmawiaj z Flaerią Amiulusus - musisz zapłacić 1000 złota za wynajęcie strażnika - barbarzyńcy Fjolgeira. Zapłać i wracaj do Dondosa Drilera. Jeśli będzie trzeba, to znów poczekaj pięć dni.

8. Twierdza: Pokonanie Bandytów - teraz czeka cię ostatni etap, czyli oczyszczenie terenu z bandytów. Możesz przyłączyć do siebie Fjolgeria (stoi przed bramą do Hla Oad , Posiadłość Rethan), możesz też iść sam. Twoim celem jest jaskinia Hla Oad , Zainsipilu. W środku powitają cię Nistaccy w [1] z długim mieczem i Fervas w [2] ze sztyletem (ma Uczniowską Sondę i Wytrych). Idź dalej na most do [3], tam pokonasz Luriusa z mieczem i Aranwen z toporem. Skręć w prawo i przeszukaj jaskinię w [4]. Wróć się i skieruj kroki do [5], gdzie zabijesz Snadira z toporem. Podążaj do [6], zabij Agrobę gra-Bogharza i przeszukaj tę jaskinię. Przejdź przez most do [7], gdzie zabijesz Darvalę Romothran z łukiem i Marosa Givayna ze sztyletem. Po oczyszczeniu jaskini wróć się do Dondosa Drilera. Twoja twierdza jest ukończona. Pomów o tym z Carriusem Curio, a teraz zadania będziesz wykonywał dla księcia Vvardenfell.