Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sid Meier's Civilization VI - poradnik do gry

Sid Meier's Civilization VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Civilization 6 Gathering Storm: Inkowie, Pachacuti, opis nacji, porady Poradnik Sid Meier's Civilization VI

W tym rozdziale poradnika do gry Civilization 6 zapoznasz się z opisem nacji Inków, która jest dostępna w Gathering Storm. Dowiesz się więcej na temat ekonomii i planowaniu gospodarki Inków. Zapoznasz się z licznymi ulepszeniami tej cywilizacji: farm tarasowych oraz Qhapaq Nan.

Nacja ta jest dostępna tylko jeśli masz zakupione i odblokowane duże rozszerzenie Gathering Storm do Cywilizacji VI.

Opis nacji - Inkowie

Inkowie to potęga ekonomiczna od samego początku gry - Civilization 6 Gathering Storm: Inkowie, Pachacuti, opis nacji, porady - Sid Meiers Civilization VI - poradnik do gry

Inkowie to potęga ekonomiczna od samego początku gry. Jest to pierwsza cywilizacja w grze, która, świetnie sobie radzi pośród gór i szybki rozwój tej cywilizacji, jest uzależniony od ilości gór w pobliżu miast Inków. Prawie wszystkie bonus tej nacji opierają się o pola gór. Na szczęście ta nacja zazwyczaj startuje w biomie, która obfituje w takie pola.

Krótko mówiąc, im więcej gór obejmuje dane miasto, tym większy jest bonus do żywności z szlaków handlowych z tego miasta. Dzięki temu, możesz szybko zwiększyć populację swoich miast. Poza tym, farmy tarasowe mogą być budowane na wzgórzach i otrzymują dodatkowy dochód z żywności za każde pole gór oraz pobliskie farmy. Mają również bonus do produkcji za każdy sąsiadujący akwedukt lub zasób świeżej wody. Farmy tarasowe, dzięki odpowiedniemu umiejscowieniu i planowaniu, staną się bardzo dochodowymi ulepszeniami przez większość czasu rozgrywki. Nawet pod koniec gry, dobrze umiejscowione farmy tarasowe będą nadal użytecznymi polami.

Inkowie jako jedyni, mogą przydzielić populację swoich miast do pracy w górach. Każde takie pole zapewnia +2 do produkcji oraz +1 do żywności za każda farmę tarasową. W ten sposób nie musisz unikać gór - dla każdej pozostałej nacji, są to pola praktycznie bezwartościowe. Niektóre dzielnice mają spory bonus za sąsiadowanie z polem gór. Możesz to wykorzystać i świadomie osiedlać się pomiędzy łańcuchami górskimi. Algorytm generowania map został w dodatku ulepszony i często tworzy łańcuchy górskie lub pojedynczych pól z górami. Warto wybudować nowy cud świata - Machu Picchu, który zwiększa ilość dzielnic, które zyskują bonus +1 za sąsiadowanie z górami. W ten sposób, wszystkie dzielnice dające zysk, można budować w pobliżu gór.

Kolejnym specjalnym ulepszeniem jest QhapaQ Nan, który można nazwać antycznym "tunelem". Budowniczowie mogą stawiać takie ulepszenie na polu gór, które zezwala na podróżowanie przez takie pola. W ten sposób możesz znacznie skrócić czas podróży dla twoich jednostek lub dostać się w niedostępne miejsca. Jest to dość ważne ulepszeni, ponieważ tunele są dostępne a późnym etapie rozgrywki. Każdy tunel zapewnia bonus do zysków złota za pomocą szlaków handlowych, co również zachęca do korzystania z tego ulepszenia.

Warak'aq do ulepszona wersja Harcowników, która może zaatakować dwa razy w jednej turze! Zasięg ataku tej jednostki to jedno pole, ale dwa takie oddziały mogę pokonać większość wrogów z tego samego przedziału technologicznego w tej samej turze.

Podsumowanie

Podsumowując, Inkowie to potężna nacja ekonomiczna o ile jest w stanie osiedlić się w obszarze z dużą ilości gór. Możliwość budowania "starożytnych tuneli" otwiera nowe możliwości. Można wykorzystać przejście do eksploracji nowych części mapy lub zaatakowania wroga z innej strony. Pamiętaj, aby przede wszystkim wykorzystać wszystkie pola wzgórz i przeznaczyć je na ulepszenia farm tarasowych. Silne i rozbudowane miasta, staną się podstawą do innych typów zwycięstw np. naukowego lub militarnego.