Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sid Meier's Civilization VI - poradnik do gry

Sid Meier's Civilization VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Anglia w Sid Meier's Civilization VI Poradnik Sid Meier's Civilization VI

W poniższym rozdziale znajdziesz przydatne informacje dotyczące Anglii. Dowiesz się tutaj przede wszystkim co wyróżnia Anglię spośród innych cywilizacji, a także co stanowi jej największą siłę. Poza tym znajdziesz tutaj przydatne informacje odnoszące się do sposobu na wygraną, który jest najłatwiejszy do osiągnięcia Anglią.

Nazwa - Anglia w Sid Meiers Civilization VI - Sid Meiers Civilization VI - poradnik do gry

Nazwa

Działanie

Muzeum Brytyjskie

Każde muzeum archeologiczne może posiadać 6 artefaktów, a także 2 jednostki archeologów jednocześnie. Muzea archeologiczne stają się tematycznymi gdy znajduje się w nich 6 artefaktów.

Wskazana w powyższej tabeli premia dla muzeów archeologicznych to solidny bonus, który może znacznie ułatwić osiągnięcie zwycięstwa kulturowego. Dzięki zwiększonej pojemności muzeów możesz generować większą turystykę posiadając stosunkowo niewielką ilość miast. Dodatkowa jednostka archeologów pomoże w badaniu śladów przeszłości i przyspieszy gromadzenie artefaktów, co pozwoli na utworzenie tematycznych muzeów. Pamiętaj, że nawet najlepsze zaplecze kulturowe może zostać łatwo zaprzepaszczone, jeśli będziesz prowadził agresywną politykę. Korzystaj z premii i otwieraj granice na zagranicznych turystów, a szybko osiągniesz sukces.

Nazwa

Działanie

Pax Britannica

Wszystkie podbite i założone miasta na innym kontynencie otrzymują darmową jednostkę walczącą w zwarciu.

Powyższa premia może być przydatna na początku rozgrywki, ale wraz z rozwojem technologicznym znacznie traci na znaczeniu. Jeśli zamierzasz podbijać sąsiadów, to postaraj się realizować założenia na początku rozgrywki i w jej środkowym etapie. Nie należy też zapominać, że premia jest przyznawana również za założone miasta, a w tym aspekcie zawsze będzie przydatna. Nowe miasto od razu zyska garnizon, dzięki czemu będziesz mógł przegrupować swoje siły. Pamiętaj, że otrzymasz losową jednostkę z puli już odblokowanych za pośrednictwem drzewka technologicznego, ale zawsze będzie to jednostka walcząca w zwarciu.

Podsumowanie:

W przypadku Anglii warto skupić się na zwycięstwie kulturowym lub dominacji. Pozostałe sposoby na zakończenie scenariusza też są możliwe, ale nie otrzymasz dla nich żadnego wsparcia. Zwróć też uwagę na unikalną dzielnicę portową, która zapewnia bardzo korzystne premie dla twojego skarbca. Anglia z łatwością może kontrolować większe zbiorniki wodne i do tego ma największe predyspozycje. Unikalna zdolność nacji ma największy potencjał na początku rozgrywki, ale z czasem traci na znaczeniu, więc powinieneś stosunkowo szybko rozpocząć ekspansję na tereny innych graczy. Jeśli nie do końca jest to zgodne z twoim stylem gry, to możesz skutecznie walczyć o zwycięstwo kulturowe, którego głównym filarem dla omawianej nacji są muzea i archeologowie. Jeśli gracz inną nacją i spotykasz Anglię w scenariuszu, to wiedź, że pokojowe stosunki utrzymuje tylko z nacjami, które współdzielą z nią kontynent.