Preludium do wojny- Kaedwen | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2
Aktualizacja:
Preludium do wojny: Kaedwen
Uwaga! Ścieżką Roche'a podążysz, jeśli w akcie 1 wybrałeś zadanie Na rozstajach: Vernon Roche. |
Krok 1: Udaj się na miejsce negocjacji ze szlachtą aedirńską

Drugi akt rozpoczniesz pod postacią Henselta, wraz z Detmoldem oraz Shealą udaj się w stronę namiotu, gdzie spotkasz się ze Stennisem (M23, 1). Po dotarciu na miejsce, najpierw będziesz mógł porozmawiać o zakupie ziem - możesz się nie zgodzić, bądź dać połowę zaproponowanej sumy. Chwilę później zjawi się Saskia i Stennis.
Krok 2: Walcz z Saskią

Rozmowę możesz poprowadzić na dwa sposoby. Jeśli nie dopuścisz Saski do głosu, dojdzie do potyczki między wszystkimi zgromadzonymi, Ty zaś musisz skupić się na smokobójczyni. Możesz jednak wysłuchać co ma do powiedzenia Saskia, która to zaproponuje pojedynek. W tym przypadku walka będzie łatwiejsza, gdyż żaden z wrogich żołnierzy nie będzie Ci przeszkadzał.
Krok 3: Powstrzymaj upiory i pozwól Detmoldowi zebrać moc potrzebną do rzucenia czaru

Akcja skupi się na przybyciu Geralta do Kaedwen. Po krótkiej rozmowie ze strażnikiem zgaśnie słońce, bohater wraz z Vernonem pobiegną na miejsce spotkania królów. Zaczną pojawiać się upiory aedirńskich żołnierzy, Twoim zadaniem jest ochrona Detmolda, aby ten bezpiecznie mógł utworzyć zaklęcie ochronne. Jednak bardziej od upiorów musisz uważać na Draugiry - ogromne masywne potwory. Unieruchamiaj je znakiem Yrden i staraj się nie staczać zbyt długo walki w zwarciu - często odskakuj.
Krok 4: Wyjdź z upiornej mgły. Podążaj za Detmoldem

Magowi w końcu uda się stworzyć barierę ochronną. Zdecydowanie warto zostać w jej obrębie, gdyż upiory żołnierzy zostaną porażone, gdy tylko wejdą do wnętrza. Na niższych poziomach nie masz praktycznie w ogóle czego się obawiać, na wyższych może się zdarzyć, iż będziesz musiał dobić te, które się przedarły. Kilkukrotnie podczas wędrówki magia Detmolda zostanie wstrzymana przez upiory - co prawda nie atakują Cię, lecz umożliwiają to upiorom żołnierzy. Postaraj się w miarę szybko pokonać zjawy, aby przywrócić krąg ochronny. Na swej drodze napotkasz również martwego Stennisa - możesz go przeszukać i zabrać jego miecz. Przedzierając się dalej, dotrzesz w końcu do wyjścia do obozu Kaedwen (M24, 1).
Zostaje odblokowane zadanie: Nie ma mocnych: Obóz Kaedwen.
Krok 5: Podążaj za Zyvikiem lub przekonaj go, żeby zaprowadził cię od razu do króla

Przed bramą poznasz Zyvika, który oprowadzi Cię po mieście. Możesz z nim porozmawiać i poprosić, byście od razu udali się do króla. Jeśli postanowisz skorzystać z wycieczki odwiedzisz kilka najważniejszych miejsc: zbrojmistrza Lasotę (M25, 2), kantynę i stojącą obok tablicę ogłoszeń (M25, 3), arenę ,na której organizowane są turnieje (M25, 4) oraz elfickiego więźnia (M25, 5). Na koniec zostaniesz odprowadzony do bramy, gdzie Zyvik Cię zostawi, a sam pójdzie przed bramę główną (M25, 6).
Zostaje odblokowane zadanie: Zabójcy królów.
Uwaga! Zyvik będzie czekał tuż przed bramą główną (M25, 6) tylko do momentu, aż go tam nie odwiedzisz po raz pierwszy. Następnie będzie krążył po obozie - mniej więcej po tej samej ścieżce, którą Cię oprowadzał. |
Krok 6: Porozmawiaj z królem Henseltem

Gdy otworzy się przed Tobą brama możesz udać się prosto do Henselta (M25, 1). Król poprosi Cię o zdjęcie klątwy ciążącej na nim, w zamian zaoferuje Ci oczyszczenie Twojego imienia. Otrzymasz pełną swobodę w poruszaniu się po obozie, Detmold również uraczy Cię kilkoma informacjami. Nie zapomnij też zapytać o szczegóły na temat mgły oraz Sabriny. Tuż po wyjściu od króla zostaniesz zawołany przez Detmolda do jego namiotu (M15, 7).
Nagroda: 1000 XP
Zostaje odblokowane zadanie Teoria spisku.
0
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Akt 2 - Roche - zadania główne
- Preludium do wojny- Kaedwen | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2
- Zabójcy królów | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Teoria spisku | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- W piwie prawda | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Rzeźnik z Cidaris | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Klątwa krwi (kroki 1 - 7) | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2
- Klątwa krwi (kroki 8 - 17) | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2
- Droga ku natchnieniu | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2
- Wieczna bitwa; Symbol odwagi | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2
- Symbole - śmierci, nienawiści i wiary | Akt 2 - Roche - zadania główne
- Włócznia przeznaczenia | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2
- Atak na Vergen | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2
- Akt 2 - Roche - zadania główne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
superallah782 Junior
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
blackcat18 Junior
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
Nicety13 Junior
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Refael72 Junior
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.