Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zdolności - alchemia | Rozwój postaci w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Zdolności - alchemia

Mutant - zdolność, o której warto wspomnieć już na samym początku. Bohater wpada w szał bojowy pozwalający mu w szaleńczym tempie eliminować przeciwników. Dodatkowo pozwala generować adrenalinę pod wpływem zatrucia. Już na samym początku musisz wybrać:

  • Synteza i Specjalista: eliksiry - skupisz swoją rozgrywkę na piciu eliksirów wspomagających, które to jednak posiadają przeróżne właściwości - zarówno te ulepszające statystyki jak i niestety pogorszajace.
  • Alchemik i Efekt uboczny - petardy przydadzą się do rozpoczęcia ataku z daleka, zaś rozwinięcie efektu mutagenów zaowocuje w przyszłości, gdy zdobędziesz najlepsze mutageny.

Do Żniwiarza nie warto dokładać drugiego punku, można go znacznie lepiej spożytkować. Jeśli wybrałeś ścieżkę eliksirów koniecznie zainwestuj dwa punkty w zdolność Kataliza, który znacząco osłabi negatywne działanie płynów. Zas w przypadku olejów naturalnie możesz tę zdolność pominąć, a rozwinąć na drugi poziom Specjalista: oleje. Kolejny wybór jest podyktowany wcześniejszymi zdolnościami, a więc Transmutacja oraz Impregnacja dla olejów oraz Kiper jeśli nastawiłeś się na picie eliksirów. Metatezę możesz rozwinąć na drugi poziom jeśli nastawiasz się jak najbardziej ofensywnie się tylko da. Podobnie ma się sprawa ze zdolnościami numer 11 i 13. Kondensacja przy da się jeśli Twoją podporą są eliksiry zapewniając dodatkową ochornę przed zatruciem, natomiast Berserker zwiększe Twoje szanse na błyskawiczne wykończenie przeciwników podczas szaleńczych ataków.

Ostatnie dwie zdolności, Mutant i Amplifikacja, dodają postaci ogromnego "kopniaka" i pozwalają na bezproblemową walkę nawet na najwyższym poziomie trudności.

Proponowany rozwój bohatera (oleje)

Alchemik [2] + Efekt uboczny [1] + Żniwiarz [1] -> Specjalista: oleje [2] -> Impregnacja [1] + Transmutacja [2] + Metateza [2] -> Berserker [2] -> Mutant [2] + Amplifikacja [2]

Łącznie: 17 talentów (+6 talentów zdolności treningowe)

Proponowany rozwój bohatera (eliksiry)

Synteza [2] + Specjalista: eliksiry [2] + Żniwiarz [1] -> Kataliza [2] -> Specjalista: oleje [1] -> Kiper [2] -> Metateza [1] -> Kondensacja [2] -> Mutant [2] + Amplifikacja [2]

Łącznie: 17 talentów (+6 talentów zdolności treningowe)

Uwaga! Istnieje możliwość zrestartowania i możliwość przydzielenia od nowa talentów po wykonaniu zadania Sprzed stuleci, gdzie istnieje możliwość wybrania takiej właśnie opcji.

Nazwa - Zdolności - alchemia | Rozwój postaci w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Nazwa

Poziom 1

Poziom 2

1. Alchemik

Obrażenia petard +30%.

Obrażenia pułapek +20%.

Obrażenia petard +100%.

Obrażenia pułapek +100%.

2. Żniwiarz

Liczba uzyskiwanych składników alchemicznych +50%.

Liczba uzyskiwanych składników alchemicznych +100%.

3. Synteza

Żywotność +10.

Żywotność +50.

4. Efekt uboczny

Szansa na stworzenie mutagenu jako efektu ubocznego alchemii: 2%.

Szansa na stworzenie mutagenu jako efektu ubocznego alchemii: 10%.

5. Specjalista: oleje

Czas działania olejów +10%.

Czas działania olejów +40%.

6. Specjalista: eliksiry

Czas działania eliksirów +10%.

Czas działania eliksirów +40%.

7. Kataliza

Efekty wszystkich wypitych eliksirów +15%.

Negatywne efekty wypitych eliksirów -30%.

Efekty wszystkich wypitych eliksirów +35%.

Negatywne efekty wypitych eliksirów -80%.

8. Transmutacja

Efekty wszystkich użytych olejów +15%.

Efekty wszystkich użytych olejów +35%.

9. Impregnacja

Efekty wszystkich mutagenów +15%.

Efekty wszystkich mutagenów +35%.

10. Kiper

Odblokowuje możliwość wypicia jednego dodatkowego eliksiru.

Odblokowuje możliwość wypicia jednego dodatkowego eliksiru.

Redukcja obrażeń pod wpływem zatrucia +10%.

11. Kondensacja

Slot: tak

Regeneracja wigoru pod wpływem zatrucia +15%.

Regeneracja wigoru pod wpływem zatrucia +55%.

12. Metateza

Slot: tak

Obrażenia pod wpływem zatrucia +5%.

Obrażenia pod wpływem zatrucia +15%.

13. Berserker

Slot: tak

Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika podczas zatrucia +1%.

Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika podczas zatrucia +3%.

14. Mutant

Slot: tak

Odblokowuje tryb berserku, uruchamiany po naładowaniu paska adrenaliny. Pozwala generować adrenalinę pod wpływem zatrucia.

Odblokowuje tryb berserku, uruchamiany po naładowaniu paska adrenaliny. Pozwala generować adrenalinę pod wpływem zatrucia.

Generowanie adrenaliny pod wpływem zatrucia +25%.

15. Amplifikacja

Slot: tak

Generowanie adrenaliny pod wpływem zatrucia +15%.

Pod wpływem zatrucia: Obrażenia +5%, Redukcja obrażeń +5%.

Generowanie adrenaliny pod wpływem zatrucia +50%.

Pod wpływem zatrucia: Obrażenia +15%, Redukcja obrażeń +15%.