Recenzje gier PC 82
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
IL-2 Sturmovik: The Forgotten Battles - recenzja gry
recenzja gry17 grudnia 2003
Forgotten Battles to podtytuł samodzielnego dodatku do jednego z najlepszych symulatorów lotu ostatnich lat – IL-2 Sturmovik. Dzięki niemu wszyscy fani podniebnych bitew zyskują możliwość wzięcia w swe ręce sterów jednego z 27 całkowicie nowych maszyn...
IL-2 Sturmovik: The Forgotten Battles - recenzja gryFreedom Fighters - recenzja gry
recenzja gry16 grudnia 2003
Freedom Fighters to trzecioosobowa gra akcji stworzona przez zespół IO Interactive. Fabuła rozgrywa się w alternatywnej historii, w której to Związek Radziecki wygrał Zimną Wojnę z Zachodem i Armia Czerwona dokonała inwazji na Stany Zjednoczone.
Freedom Fighters - recenzja gryMonster Truck Fury - recenzja gry
recenzja gry16 grudnia 2003
Szaleńcze wyścigi samochodami terenowymi po niebezpiecznych bezdrożach. Siadając za kierownicą mechanicznego potwora, mamy tylko jedno zadanie: zniszczyć konkurencję i spróbować dojechać przy tym cało do mety.
Monster Truck Fury - recenzja gryPro Evolution Soccer 3 - recenzja gry
recenzja gry15 grudnia 2003
Pro Evolution Soccer 3 (znana w Japonii pod tytułem Winning Eleven 7) to kolejna odsłona symulacji piłki nożnej znanej do tej pory jedynie graczom konsolowym i zarazem pierwsza część, która zadebiutowała na komputerach klasy PC.
Pro Evolution Soccer 3 - recenzja gryCasino Tycoon - recenzja gry
recenzja gry12 grudnia 2003
Casino Tycoon to gra strategiczno-ekonomiczna pozwalająca nam stworzyć własne, niepowtarzalne kasyno, w którym tysiące ludzi będzie „dorzucało” swe ciężko zarobione pieniążki na nasze konto.
Casino Tycoon - recenzja gryCall of Duty - recenzja gry
recenzja gry11 grudnia 2003
Call of Duty to pierwsza gra ze stajni Infinity Ward, zespołu doświadczonych profesjonalistów, którzy zanim założyli własną firmę, brali między innymi udział w procesie tworzenia jednej z ciekawszych gier bazującej na tematyce II Wojny Światowej...
Call of Duty - recenzja gryRoller Coaster World - recenzja gry
recenzja gry11 grudnia 2003
Gra, w której główną atrakcją jest możliwość konstruowania a następne testowania ogromnych kolejek górskich (tak zwanych RollerCoasterów). Autorzy gry zadbali o to, aby ich produkt cechował się nieskomplikowanym interfejsem.
Roller Coaster World - recenzja gryGdzie jest Nemo... - recenzja gry
recenzja gry8 grudnia 2003
Gra, która bezpośrednio bazuje na wyprodukowanym w 2003 roku przez Walt Disney Studios oraz Pixar Animations filmie animowanym. Opowiada on o podwodnej podróżny Marlina, który próbuje odnaleźć swego syna Nemo.
Gdzie jest Nemo... - recenzja gryNeed for Speed: Underground - recenzja gry
recenzja gry5 grudnia 2003
Need for Speed: Underground jest następną odsłoną bestsellerowego cyklu wirtualnych wyścigów samochodowych, zapoczątkowanego w 1995 roku. Gra wprowadza do serii szereg innowacyjnych elementów, nawiązujących do filmów w stylu The Fast and Furious...
Need for Speed: Underground - recenzja gryPatrician III: Rise of the Hanse - recenzja gry
recenzja gry4 grudnia 2003
Po sporym sukcesie drugiej części strategii ekonomicznej Patrician (wydanej w 2001 roku), zespół Ascaron poszedł za ciosem i stworzył trzecią odsłonę tego cyklu. Idea tej części nie zmieniła się, nadal rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym...
Patrician III: Rise of the Hanse - recenzja gryFIFA Football 2004 - recenzja gry
recenzja gry2 grudnia 2003
Kolejna odsłona tej najbardziej uznanej gry sportowej oferuje fanom piłki nożnej poziom realizmu dotychczas nie spotykany w podobnych produkcjach. Od pierwszej odsłony „FIFA”, jej autorzy szczególną uwagę poświęcali wizualnej stronie swojego produktu...
FIFA Football 2004 - recenzja gryPost Mortem - recenzja gry
recenzja gry1 grudnia 2003
Post Mortem to kolejna gra przygodowa z firmy Microids niewątpliwie zachęconej sukcesem Syberii – jednej z najlepszych gier przygodowych ostatnich lat. Akcja przenosi nas do Paryża lat dwudziestych XX wieku, czyli w okres największej rewolucji kulturalnej
Post Mortem - recenzja gryMedal of Honor: Allied Assault - Breakthrough - recenzja gry
recenzja gry28 listopada 2003
"Breakthrough" to drugi, oficjalny, dodatek do słynnej gry akcji/FPP “Medal of Honor: Allied Assault”. Tym razem stajemy się sierżantem Armii Amerykańskiej Johnem Bakerem, a zawarta w „Breakthrough” kampania poprowadzi nas od walk w Afryce Północnej...
Medal of Honor: Allied Assault - Breakthrough - recenzja gryRepublika: Rewolucja - recenzja gry
recenzja gry27 listopada 2003
Republic: The Revolution to rozbudowana gra strategiczna posiadająca elementy ekonomiczne. Stajemy się w niej prezydentem republiki Novistrana, jednej z wielu powstałych po rozpadzie Związku Radzieckiego.
Republika: Rewolucja - recenzja gryPort Royale - recenzja gry
recenzja gry25 listopada 2003
Port Royale to kolejna, po Patrician II: Quest for Power, strategia pochodząca z niemieckiej firmy Ascaron Software, przenosząca graczy na tereny Karaibów, do czasów największego rozkwitu piractwa, tj. od XVI do XVII wieku.
Port Royale - recenzja gryWładca Pierścieni: Powrót Króla - recenzja gry
recenzja gry24 listopada 2003
The Lord of the Rings: The Return of the King to gra akcji z widokiem ukazanym z perspektywy trzeciej osoby wzorowana na kinowej adaptacji trzeciej części powieści J.R.R. Tolkiena - Władca pierścieni: Powrót Króla.
Władca Pierścieni: Powrót Króla - recenzja gryWorms 3D - recenzja gry
recenzja gry20 listopada 2003
Kolejna odsłona nieśmiertelnych robaków, tym razem w całkowicie nowym, w pełni wykorzystującym grafikę 3D wydaniu. Zastosowanie nowej technologii pozwoliło na wprowadzenie wielu niemożliwych do tej pory rozwiązań i elementów...
Worms 3D - recenzja gryCommand & Conquer: Generals - Zero Hour - recenzja gry
recenzja gry18 listopada 2003
Pierwszy oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals. Oferuje on fanom tego tytułu poprawiony silnik graficzny (lepsze efekty pogodowe czy efekty wybuchów) i trzy nowe kampanie.
Command & Conquer: Generals - Zero Hour - recenzja gryCSI: Kryminalne Zagadki Las Vegas - recenzja gry
recenzja gry14 listopada 2003
Gra przygodowa oparta na motywach popularnego kryminalnego serialu telewizyjnego, który w roku 2002 nominowany był do nagród Emmy w aż sześciu kategoriach.
CSI: Kryminalne Zagadki Las Vegas - recenzja gryTropico 2: Zatoka Piratów - recenzja gry
recenzja gry12 listopada 2003
W Tropico 2: Zatoka Piratów mamy okazję zostać prawdziwym władcą mórz południowych z okresu XVII wieku. W przeciwieństwie do pierwszej części gry, gdzie jako totalitarny władca gospodarowaliśmy zasobami małej wyspy, teraz jako król piratów zarządzamy bazą
Tropico 2: Zatoka Piratów - recenzja gryCommandos 3: Kierunek Berlin - recenzja gry
recenzja gry6 listopada 2003
Commandos 3 to kolejna odsłona taktycznej strategii osadzonej w realiach II Wojny Światowej. W ponad 20 misjach, w kilku kampaniach (Londyn – kampania treningowa, Normandia, Francja i Niemcy, Stalingrad) do wykonania czekają najróżniejsze misje...
Commandos 3: Kierunek Berlin - recenzja gryKurka Wodna 3: Popłoch w kurniku - recenzja gry
recenzja gry5 listopada 2003
Trzecia część słynnej w naszym kraju zręcznościowej serii firm Toontraxx i TopWare Poland, w której główne skrzypce grają tytułowe kurki. W Kurce Wodnej 3 do przejścia czeka sześć nowych poziomów (plus jeden specjalny, dodatkowy).
Kurka Wodna 3: Popłoch w kurniku - recenzja gryEtherlords II: Second Age - recenzja gry
recenzja gry4 listopada 2003
Druga część interesującej strategii turowej z elementami cRPG – Etherlords, bazującej na takiej sławnej grze jak Heroes of Might & Magic. Akcja gry ponownie przenosi nas do świata fantasy, gdzie do walki stają cztery odmienne nacje.
Etherlords II: Second Age - recenzja gryMax Payne 2: The Fall Of Max Payne - recenzja gry
recenzja gry3 listopada 2003
Gry są jak wakacje. Mogą być jak dwa nudne miesiące spędzone w mieście, mogą być jak intensywny tydzień w górach. Max Payne 2 to długi weekend w pięciogwiazdkowym hotelu na Hawajach...
Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - recenzja gry