Thief: Zbadanie kryjówki Erin
Aktualizacja:
Zbadanie kryjówki Erin

Polecam rozpocząć od dokładnego zbadania okolic młyna, zeskakując lub schodząc po drabinie na niższe poziomy tej lokacji (tam gdzie jest to możliwe). Poczynienie takich kroków pozwoli ci wejść w posiadanie dodatkowych przedmiotów, a mianowicie bransolety (Bracelet - 20G), manierki (Flask - 4G), strzykawki (Syringe - 6G), popielniczki (Ashtray - 3G) i sakiewki (Coin Purse - 8G). Po dostatecznym zbadaniu okolicy powróć na główny poziom i wyrusz w stronę młyna. Przejdź po skrzyniach i dotrzyj do zamkniętego otworu w ścianie młyna, przy którym znajduje się interaktywny przycisk. Wciśnij wspomniany przycisk i wejdź do młyna.

Wdrap się na wyższą półkę i skręć w prawo. Musisz się tu bardzo pilnować, albowiem w okolicy rozstawiono pułapki i są one aktywowane poprzez płyty naciskowe. Warto w tym miejscu odnotować, że pułapki możesz lokalizować z pomocą trybu koncentracji (Focus) i są one oznaczane czerwonym kolorem. Jeśli nie dysponujesz opcją korzystania z koncentracji to rozglądaj się po prostu dokładnie po okolicy i nie śpiesz się. Skieruj się do lewej ściany i odszukaj interaktywny przełącznik, który wyłączy pierwszy zestaw pułapek.

Możesz już wyruszyć dalej, docierając do drabiny. Kontynuuj liniowy przemarsz i ponownie przypilnuj się po dotarciu do schodów. Także i tu musisz zlokalizować interaktywny przełącznik na lewej ścianie, doprowadzając do zneutralizowania drugiego (i ostatniego) zestawu pułapek. Wyjdź na samą górę i zbadaj jedną z lewych podpór, wciskając ostatni już sekretny przycisk. Wykonanie tej akcji doprowadzi do otwarcia się pobliskiego włazu. Podejdź do dziury w podłodze i wskocz do środka.

Przed Tobą swego rodzaju wizja, w trakcie której będziesz musiał podążać za Erin i wysłuchiwać rozmów z tą postacią. Cały przemarsz jest bardzo liniowy, a ponadto zostaniesz zawsze poinformowany o tym, że zboczyłeś z ustalonej ścieżki. Po tym jak ekran ponownie zabłyśnie rozpocznij eksplorację okolicy, używając opcji kucania wtedy gdy jest to konieczne. Twoim zadaniem jest zlokalizowanie i zerwanie trzech plakatów.

Po tym jak z powrotem przeniesiony zostaniesz do kryjówki Erin zajmij się odszukaniem identycznego plakatu do ostatniego, który zbadałeś podczas doświadczania wizji. Wciśnięcie przycisku odblokuje dostęp do tajnej skrytki, w której główny bohater odnajdzie medalion (Medallion). Możesz już opuścić młyn i najłatwiej możesz tego dokonać podważając jedną z okolicznych okiennic. Powróć do Południowej Dzielnicy (South Quarter) [South Quarter / Riverside - Eel's End] i zaczekaj na dalsze wytyczne.
Komentarze czytelników
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
Wiem że minęło sporo lat, ale może się to jeszcze komuś przyda. To co schwytało Garreta to niewidzialny strażnik. W tym poradniku zdaje się (nie wiem czemu) w ogóle nie jest on wspominany. Z informacji na internecie wynika że pojawia się on w momencie kiedy przeczytamy notatkę wiszącą na ścianie "nocny strażnik na służbie!" i zaczyna on krążyć po korytarzach oddziału męskiego. Tak się go bałam że postanowiłam przeprowadzić eksperyment jak to naprawdę działa. W moim eksperymencie podniosłam wszystko co się dało (oprócz wspomnianej notatki i przedmiotów w pokoju z kluczem do oddziału kobiecego) na oddziale i przeszłam po każdym zakamarku i strażnika nie było. Kiedy weszłam do pokoju sąsiadującego z pokojem z kluczem zostawiłam drzwi otwarte, przeszłam przez dziurę w ścianie i podniosłam klucz, wracając drzwi którymi weszłam były zamknięte, a po korytarzach chodził strażnik (notatki nie czytałam). Wynika z tego że strażnik pojawia się w momencie podniesienia klucza (po który de facto przyszliśmy na ten oddział), a nie notatki o strażniku. Co do samego strażnika jak już pisałam jest praktycznie niewidzialny, jego pozycje można określić tylko po tym że jego postać załamuje obraz, jak unoszący się gaz z kuchenki sprawia że obraz który przez niego przenika faluje (zdjęcie w załączniku zrobione z filmiku z YouTube, mam nadzieję że autor filmiku się nie obrazi, drzwi falują ponieważ strażnik zasłania je swoim niewidzialnym ciałem), nie da się go w żaden sposób zranić ani tym bardziej zabić (strzały przez niego przelatują), jedyną opcją jest chowanie się i ucieczka z oddziału dlatego warto przed podniesieniem klucza zebrać wszystkie rzeczy (ukrywanie się jest tym trudniejsze, że nie wiadomo w którą stronę strażnik aktualnie patrzy i nic nas nie informuje o tym że zostaliśmy dostrzeżeni, poza tym że zaczyna nas gonić). Nawet jeżeli nas zauważy to jeśli uciekniemy z oddziału (jedyna opcja to drzwi obrotowe) jesteśmy bezpieczni ponieważ strażnik nie opuszcza oddziału dla mężczyzn. To chyba wszystko co o nim wiem, jak coś sobie przypomnę to jeszcze dopiszę XD
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
Dokładnie. Po ukończeniu gry można dalej łazić po mieście. Miejsca powtarzania misji zaznaczyliśmy na mapce.
Ogame_fan - Po przejściu wszystkich rozdziałów możesz spokojnie eksplorować miasto i zbierać wszystko co tam zostało. A jeśli zostawiłeś coś w którymś z rozdziałów, to każdy z osobna możesz przejść od nowa żeby zebrać wszystkie znajdźki.
Mam pytanie, jako że sam gry nie mam (może jak skończę to co teraz ogrywam to pożyczę od brata) czy po przejściu gry, jest opcja wejścia do wszystkich lokacji i zebrania zaległych znajdziek? Czy trzeba przechodzić całą grę od nowa?
Mate_1512 - Raczej nie pomoże, bo z tego co napisał Stranger, wynika że to jest to liczone jako ogłuszenie ;)
Przyda sie podczas robienia pucharku
"Moralne zwyciestwo" dzieki
PSN: Mate_1512
Ale na poziomie szelmy lub złodzieja działa perfekcyjnie :D
Pomyłka - to nie zawór a dźwigna ;) Ale mimo wszystko przydatne.
olciakika --> Próbowałem ten sposób i na najwyższym poziomie trudności (zakaz atakowania cywilów) doprowadziło to do zawalenia misji.
Przejrzałam właśnie poradnik do rozdziału 3 (Brudne Tajemnice). Dlaczego nie napisaliście, że w tej bocznej sali znajduje się zawór, po którego odkręceniu wydobywa się opium i usypia wszystkich w całym Ukwieconym Domu? ;) To wprawdzie najprostsze z możliwych rozwiązań, ale jak ktoś takowe lubi to może mu się to przydać :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
