Thief: Okradzenie pasera
Aktualizacja:
Taking a Fence (Okradzenie pasera)
Zleceniodawca: Basso [Stonemarket - Basso's Office]
Dostępność: Szansa na rozpoczęcie tego zadania pojawi się po zaliczeniu drugiego rozdziału gry. Musisz ponownie spotkać się z Basso w tawernie Crippled Burrick.
![Cel podróży pokazany został na powyższym obrazku - jest on zlokalizowany w dzielnicy [Stonemarket - Barons Way South], do której możesz dotrzeć między innymi przechodząc przez południową część centrum miasta - Okradzenie pasera | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1399/435377886.jpg)
Cel podróży pokazany został na powyższym obrazku - jest on zlokalizowany w dzielnicy [Stonemarket - Baron's Way South], do której możesz dotrzeć między innymi przechodząc przez południową część centrum miasta. Zanim wyruszysz w podróż upewnij się, że Garrett dysponuje dwoma ostrymi strzałami (Broadhead Arrow) oraz dwoma strzałami ze sznurem (Rope Arrow), albowiem wszystkie te obiekty będą ci potrzebne do dotarcia do bardzo dobrze zabezpieczonej siedziby lokalnego pasera Johna Tallowa (aka Yellowface'a).

Rozpocznij na północ od bardzo wysoko usytuowanego i pozornie niedostępnego sklepu pasera, ustawiając się na ulicy prowadzącej do obszaru pilnowanego przez kilku strażników. Na początek użyj ostrej strzały (Broadhead Arrow) na pokazanym na dołączonym obrazku mostku, doprowadzając do opuszczenia niedostępnej chwilowo kładki.

Obróć się teraz w lewo i użyj strzały ze sznurem (Rope Arrow) na pokazanym na screenie interaktywnym zaczepie. Po wykonaniu tej akcji złap się liny i z jej pomocą dotrzyj na niewielki górny balkonik. Musisz teraz podważyć tutejszą okiennicę i przejść przez puste mieszkanie. Podważ kolejne okno, docierając dzięki temu do kolejnych wyżej położonych kładek.

Ustaw się na pojedynczej drewnianej belce i popatrz do góry, co pozwoli ci zlokalizować pokazany na powyższym obrazku drugi interaktywny punkt. Po raz kolejny musisz tu skorzystać ze strzały ze sznurem (Rope Arrow). Złap się liny, wespnij na samą górę i doskocz do najwyżej położonych balkoników.

Możesz już wyruszyć w stronę siedziby pasera, przeskakując na fragment dachu sąsiedniego budynku. Tutejsza okiennica jest zakratowana, ale możesz łatwo rozwiązać ten problem. Wybierz mianowicie z inwentarza ostrą strzałę i wyceluj w znajdujący się wewnątrz mieszkania i pokazany na powyższym screenie przycisk. Wykonanie tej akcji odblokuje ci dostęp do sklepu pasera [Stonemarket - Yellowface's Office].

Z głównego pomieszczenia zabierz kolczyki (Earrings - 12G) oraz notatkę (Stonemarket - John Tallow's Blacklist). Zbadaj następnie jeden z regałów z książkami i zlokalizuj przycisk, doprowadzając do odblokowania dostępu do tajnego pomieszczenia. Tu z kolei odnajdziesz monety (Pile of Coins - 2x5G) oraz sakiewkę (Coin Purse - 30G). Opisywane zlecenie dobiegnie w tym momencie końca.
- Thief - poradnik do gry
- Thief: Poradnik do gry
- Thief: Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso
- Thief: Chory Willy
- Thief: Ukryte piękno
- Thief: Medyczna niedola
- Thief: Naprawianie szkód
- Thief: Machinacje
- Thief: Przebłysk szaleństwa
- Thief: Znikający poeta
- Thief: Okradzenie pasera
- Thief: Spadek po damie
- Thief: Uważaj gdzie stąpasz
- Thief: Zachowanie twarzy
- Thief: Karnawał
- Thief: Sprawdzenie ładunku
- Thief: Słaba ochrona
- Thief: Przynęta na rekina
- Thief: W sam raz dla królowej
- Thief: Powieszony i kropka
- Thief: Droga ku bogactwu
- Thief: Wypatruj nagrody
- Thief: Szach, mat
- Thief: Grobowa sprawa
- Thief: Palec boży
- Thief: Błyskotka Generała
- Thief: Wiedźma z Targu Kamieniarzy
- Thief: Bez odwrotu
- Thief: Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso
- Thief: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
Wiem że minęło sporo lat, ale może się to jeszcze komuś przyda. To co schwytało Garreta to niewidzialny strażnik. W tym poradniku zdaje się (nie wiem czemu) w ogóle nie jest on wspominany. Z informacji na internecie wynika że pojawia się on w momencie kiedy przeczytamy notatkę wiszącą na ścianie "nocny strażnik na służbie!" i zaczyna on krążyć po korytarzach oddziału męskiego. Tak się go bałam że postanowiłam przeprowadzić eksperyment jak to naprawdę działa. W moim eksperymencie podniosłam wszystko co się dało (oprócz wspomnianej notatki i przedmiotów w pokoju z kluczem do oddziału kobiecego) na oddziale i przeszłam po każdym zakamarku i strażnika nie było. Kiedy weszłam do pokoju sąsiadującego z pokojem z kluczem zostawiłam drzwi otwarte, przeszłam przez dziurę w ścianie i podniosłam klucz, wracając drzwi którymi weszłam były zamknięte, a po korytarzach chodził strażnik (notatki nie czytałam). Wynika z tego że strażnik pojawia się w momencie podniesienia klucza (po który de facto przyszliśmy na ten oddział), a nie notatki o strażniku. Co do samego strażnika jak już pisałam jest praktycznie niewidzialny, jego pozycje można określić tylko po tym że jego postać załamuje obraz, jak unoszący się gaz z kuchenki sprawia że obraz który przez niego przenika faluje (zdjęcie w załączniku zrobione z filmiku z YouTube, mam nadzieję że autor filmiku się nie obrazi, drzwi falują ponieważ strażnik zasłania je swoim niewidzialnym ciałem), nie da się go w żaden sposób zranić ani tym bardziej zabić (strzały przez niego przelatują), jedyną opcją jest chowanie się i ucieczka z oddziału dlatego warto przed podniesieniem klucza zebrać wszystkie rzeczy (ukrywanie się jest tym trudniejsze, że nie wiadomo w którą stronę strażnik aktualnie patrzy i nic nas nie informuje o tym że zostaliśmy dostrzeżeni, poza tym że zaczyna nas gonić). Nawet jeżeli nas zauważy to jeśli uciekniemy z oddziału (jedyna opcja to drzwi obrotowe) jesteśmy bezpieczni ponieważ strażnik nie opuszcza oddziału dla mężczyzn. To chyba wszystko co o nim wiem, jak coś sobie przypomnę to jeszcze dopiszę XD
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
Dokładnie. Po ukończeniu gry można dalej łazić po mieście. Miejsca powtarzania misji zaznaczyliśmy na mapce.
Ogame_fan - Po przejściu wszystkich rozdziałów możesz spokojnie eksplorować miasto i zbierać wszystko co tam zostało. A jeśli zostawiłeś coś w którymś z rozdziałów, to każdy z osobna możesz przejść od nowa żeby zebrać wszystkie znajdźki.
Mam pytanie, jako że sam gry nie mam (może jak skończę to co teraz ogrywam to pożyczę od brata) czy po przejściu gry, jest opcja wejścia do wszystkich lokacji i zebrania zaległych znajdziek? Czy trzeba przechodzić całą grę od nowa?
Mate_1512 - Raczej nie pomoże, bo z tego co napisał Stranger, wynika że to jest to liczone jako ogłuszenie ;)
Przyda sie podczas robienia pucharku
"Moralne zwyciestwo" dzieki
PSN: Mate_1512
Ale na poziomie szelmy lub złodzieja działa perfekcyjnie :D
Pomyłka - to nie zawór a dźwigna ;) Ale mimo wszystko przydatne.
olciakika --> Próbowałem ten sposób i na najwyższym poziomie trudności (zakaz atakowania cywilów) doprowadziło to do zawalenia misji.
Przejrzałam właśnie poradnik do rozdziału 3 (Brudne Tajemnice). Dlaczego nie napisaliście, że w tej bocznej sali znajduje się zawór, po którego odkręceniu wydobywa się opium i usypia wszystkich w całym Ukwieconym Domu? ;) To wprawdzie najprostsze z możliwych rozwiązań, ale jak ktoś takowe lubi to może mu się to przydać :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
